Fitness Seller

Tanks kopen

Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
85kg
Vetpercentage
19%
Hey,

ik train al een tijdje maar heb onlangs voor het eerst een sessie gehad met een tank. Erg chill. Nou was ik zo aan het kijken in winkels in de buurt maar daar waren geen fatsoenlijke sport tanks te vinden en online vind ik ze vrij duur vaak zo rond de 30 euro.

Iemand enig idee waar ik goeie tanks kan scoren voor fitness tegen een redelijke prijs? Of is 30 toch wel minimaal wat je er meestal voor betaald?

Bedankt,
Xander

Coolcat heb je ze voor een 10tje

Is toch van trickster die site? en ik heb die van bodybuildingtanktops.nl en zijn gewoon goed hoor ???

Geen idee, maar echt zijn die stringers sowieso niet, waarschijnlijk gewoon geïmporteerd uit china of pakistan ofzo. Of vind jij het niet heel toevallig dat ze precies hetzelfde model ook merkloos voor dezelfde prijs verkopen :rolleyes:

Fake gozer;)

Ik haal ze bij primark 2 voor 6 euro

Geen idee, maar echt zijn die stringers sowieso niet, waarschijnlijk gewoon geïmporteerd uit china of pakistan ofzo. Of vind jij het niet heel toevallig dat ze precies hetzelfde model ook merkloos voor dezelfde prijs verkopen :rolleyes:

Fake gozer;)
Die tanks die jij post hebben dat niet wil je zeggen?

Is toch niks man trainen in zo'n ding, zweet gaat overal heen, wordt nauwelijks door je shirt opgenomen.

Gorilla wear

Tanks kopen?
Welke wil je?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OF

autoblog-tank-te-koop.png

Gratis verzending boven 3000kg.

www.Tanktopsonline.nl

Terug
Naar boven