Fitness Seller

tattoo's

ts begint meestal he ;)

Ik heb er 2 en ik heb er nog steeds geen spijt van.

Een draak op mijn schouder.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en komen er nog bij leander?

Ik heb er meerdere en ik heb er geen spijt van en foto's er van posten doe ik niet;)

Van dat spinnenweb op mijn gezicht heb ik toch wel spijt.

heb er 1 ,en er volgen er nog meerdere ,geen spijt van

ik heb er ook een heb er nog geen spijt van :cool:

Tagged

Geen en die gaat ook niet komen.

Dat hakenkruis op m'n voorhoofd vind ik af- en toe wel jammer..

Ik heb er tot nu toe twee - wil er meermeermeer! I'm :heart: it!

Van m'n onderrugtribal heb ik, nou ja, een beetje spijt. Half vrouwelijk Nederland loopt ermee dus nu denk ik 'had ik maar iets originelers gedaan'. Maarja, je bent 18 en je wilt een tattoo...

Ff zonder dollen. Ik heb een tattoo en vind hem niet echt geweldig omdat ie zo klein is. Ik ga 'em ook laten coveren over een maand en gelijk m'n linkerkant van m'n buik + linkertiet helemaal onderlaten kalken.

Als je er een wilt nemen zorg dan dat je er goed over nadenkt, zorg dat je tevreden bent met de kleuren en de grootte. Beste is je wensen gewoon tegen een goede tattoo artiest te zeggen en hem/haar het laten tekenen en net zolang doorblijven gaan totdat je tevreden bent. Nog een tip; haal er geen 1 van het internet, het is klote als je iemand ziet met dezelfde tattoo als jij.

• Topic Starter Topic Starter
ja heb er ook kan alleen geen foto uploaden

Ik wil wel een tattoo alleen wat ik niet precies wat!
Ik vind het echt als ik sommige tattoo's zie en vind zelf deze mooi:
6u5yt8z.jpg

Heb hem nou een jaartje of 3 op me pc/mobiel staan en blijf hem mooi vinden! :rolleyes:

Misschien tips van mensen die een tattoo hebben met het maken van een beslissing ? ???

Terug
Naar boven