- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja. Zet geen tribal. Iedereen heeft een tribal. Lijkt cool maar na een poosje wordt het afgezaagd. Zoek wat langer naar een ander soort tattoo zou ik zeggen. Goede tattooeerders zetten vaak ook geen tribals omdat ze het gewoon zonde vinden, dus moet je dan naar een of andere joop die net een half jaar aan't tattooeren is.Ik wil wel een tattoo alleen wat ik niet precies wat!
Ik vind het echt als ik sommige tattoo's zie en vind zelf deze mooi:
![]()
Heb hem nou een jaartje of 3 op me pc/mobiel staan en blijf hem mooi vinden!
Misschien tips van mensen die een tattoo hebben met het maken van een beslissing ?![]()
Ik heb er tot nu toe twee - wil er meermeermeer! I'mit!
Van m'n onderrugtribal heb ik, nou ja, een beetje spijt. Half vrouwelijk Nederland loopt ermee dus nu denk ik 'had ik maar iets originelers gedaan'. Maarja, je bent 18 en je wilt een tattoo...

Ja. Zet geen tribal. Iedereen heeft een tribal. Lijkt cool maar na een poosje wordt het afgezaagd. Zoek wat langer naar een ander soort tattoo zou ik zeggen. Goede tattooeerders zetten vaak ook geen tribals omdat ze het gewoon zonde vinden, dus moet je dan naar een of andere joop die net een half jaar aan't tattooeren is.
Edit: Tip: Als je het basisprincipe van abstractheid mooi vindt bij tribal raad ik je aan om 'es te gaan zoeken naar bio-mechanical tattoos. Zijn vaak erg mooi en gedetailleerd. Kunnen abstract zijn gemixt met echte dingen.

Ik wil wel een tattoo alleen wat ik niet precies wat!
vinden!
Misschien tips van mensen die een tattoo hebben met het maken van een beslissing ?![]()
Welke verslaving? Tattoo's blijven zetten? Boeiend, zolang het mooi is en bij elkaar past is het mooier dan een schilderij in je huis vind ik. Stukken kunst, mits goed geprikt.deze tattoo is wel heel slecht gezet, kijk maar eens naar de lijnen en punten
ik zou in ieder geval eerst goed nadenken wat je wil en waarom,
natuurlijk is het stoer maar dan begint de verslaving althans bij mij dan
oftewel als ik het eerlijk mag zeggen begin er niet aan
klinkt stom van mijn kant maar zo denk ik er wel over als je het niet zeker weet
Jep, dat zijn ze. Het is nogal een wijdbegrip maar ik persoonlijk vind de oude japanse sT gemixt met deze sT erg mooi. Oude japanse sT alleen vind ik ook alleen al erg mooi.Bedankt voor de tip
Die Bio-Mechannical tattoos zien er zeker mooi uit! Dan zijn die "standaard" tribals ineens niet zo mooi meer!
Dit zijn de soort die je bedoeld neem ik aan:
LINK!
Ik wil wel een tattoo alleen wat ik niet precies wat!
![]()
Heb hem nou een jaartje of 3 op me pc/mobiel staan en blijf hem mooi vinden!
Jep, dat zijn ze. Het is nogal een wijdbegrip maar ik persoonlijk vind de oude japanse sT gemixt met deze sT erg mooi. Oude japanse sT alleen vind ik ook alleen al erg mooi.
.Welke verslaving? Tattoo's blijven zetten? Boeiend, zolang het mooi is en bij elkaar past is het mooier dan een schilderij in je huis vind ik. Stukken kunst, mits goed geprikt.
Sleeves zijn mooi maar het jammere daarvan is dat je problemen kan krijgen met eventuele toekomstige banen. Ik houd het liever verborgen voor diegene aan wie ik het niet wil laten zien, tattoo's zijn immers voor jezelf.aha een liefhebber in dat geval zou ik voor een sleef kiezen
meteen het echte werk
en weet je ook al bij wie je hem laat zetten
Ff zonder dollen. Ik heb een tattoo en vind hem niet echt geweldig omdat ie zo klein is. Ik ga 'em ook laten coveren over een maand en gelijk m'n linkerkant van m'n buik + linkertiet helemaal onderlaten kalken.
Als je er een wilt nemen zorg dan dat je er goed over nadenkt, zorg dat je tevreden bent met de kleuren en de grootte. Beste is je wensen gewoon tegen een goede tattoo artiest te zeggen en hem/haar het laten tekenen en net zolang doorblijven gaan totdat je tevreden bent. Nog een tip; haal er geen 1 van het internet, het is klote als je iemand ziet met dezelfde tattoo als jij.
Jep, dat zijn ze. Het is nogal een wijdbegrip maar ik persoonlijk vind de oude japanse sT gemixt met deze sT erg mooi. Oude japanse sT alleen vind ik ook alleen al erg mooi.
Edit: Chinese draken zijn ook erg mooi en vooral gruwelijk. Zonder de poespas van de japanse sT puur alleen de draak. Zo'n stuk over je buik & borst & schouder & rug is echt de shit.

Sleeves zijn mooi maar het jammere daarvan is dat je problemen kan krijgen met eventuele toekomstige banen. Ik houd het liever verborgen voor diegene aan wie ik het niet wil laten zien, tattoo's zijn immers voor jezelf.

Ik heb er 2 en ik heb er nog steeds geen spijt van.
Een draak op mijn schouder.
[Link niet meer beschikbaar]
http://album.partyflock.nl/14974474.jpg