XXL Nutrition

tattoo's

ik heb een tribal een schouderkap en nee er komt geen foto

Ik wil een dode alien op mijn onderarm getatoeerd hebben, een psychedelisch plaatje op mijn borst en een plaatje, met een diepe betekenis, op mijn arm.

Ik wil wel een tattoo alleen wat ik niet precies wat!
Ik vind het echt als ik sommige tattoo's zie en vind zelf deze mooi:
6u5yt8z.jpg

Heb hem nou een jaartje of 3 op me pc/mobiel staan en blijf hem mooi vinden! :rolleyes:

Misschien tips van mensen die een tattoo hebben met het maken van een beslissing ?
???
Ja. Zet geen tribal. Iedereen heeft een tribal. Lijkt cool maar na een poosje wordt het afgezaagd. Zoek wat langer naar een ander soort tattoo zou ik zeggen. Goede tattooeerders zetten vaak ook geen tribals omdat ze het gewoon zonde vinden, dus moet je dan naar een of andere joop die net een half jaar aan't tattooeren is.

Edit: Tip: Als je het basisprincipe van abstractheid mooi vindt bij tribal raad ik je aan om 'es te gaan zoeken naar bio-mechanical tattoos. Zijn vaak erg mooi en gedetailleerd. Kunnen abstract zijn gemixt met echte dingen.

Ik heb er tot nu toe twee - wil er meermeermeer! I'm :heart: it!

Van m'n onderrugtribal heb ik, nou ja, een beetje spijt. Half vrouwelijk Nederland loopt ermee dus nu denk ik 'had ik maar iets originelers gedaan'. Maarja, je bent 18 en je wilt een tattoo...

Wel geil zo'n arschgewei :o

Ja. Zet geen tribal. Iedereen heeft een tribal. Lijkt cool maar na een poosje wordt het afgezaagd. Zoek wat langer naar een ander soort tattoo zou ik zeggen. Goede tattooeerders zetten vaak ook geen tribals omdat ze het gewoon zonde vinden, dus moet je dan naar een of andere joop die net een half jaar aan't tattooeren is.

Edit: Tip: Als je het basisprincipe van abstractheid mooi vindt bij tribal raad ik je aan om 'es te gaan zoeken naar bio-mechanical tattoos. Zijn vaak erg mooi en gedetailleerd. Kunnen abstract zijn gemixt met echte dingen.

Bedankt voor de tip :)
Die Bio-Mechannical tattoos zien er zeker mooi uit! Dan zijn die "standaard" tribals ineens niet zo mooi meer! :eek:
Dit zijn de soort die je bedoeld neem ik aan:
LINK!

• Topic Starter Topic Starter
vinden! :rolleyes:

Misschien tips van mensen die een tattoo hebben met het maken van een beslissing ? ???

deze tattoo is wel heel slecht gezet, kijk maar eens naar de lijnen en punten
ik zou in ieder geval eerst goed nadenken wat je wil en waarom,
natuurlijk is het stoer maar dan begint de verslaving althans bij mij dan
oftewel als ik het eerlijk mag zeggen begin er niet aan
klinkt stom van mijn kant maar zo denk ik er wel over als je het niet zeker weet

deze tattoo is wel heel slecht gezet, kijk maar eens naar de lijnen en punten
ik zou in ieder geval eerst goed nadenken wat je wil en waarom,
natuurlijk is het stoer maar dan begint de verslaving althans bij mij dan
oftewel als ik het eerlijk mag zeggen begin er niet aan
klinkt stom van mijn kant maar zo denk ik er wel over als je het niet zeker weet
Welke verslaving? Tattoo's blijven zetten? Boeiend, zolang het mooi is en bij elkaar past is het mooier dan een schilderij in je huis vind ik. Stukken kunst, mits goed geprikt.

Bedankt voor de tip :)
Die Bio-Mechannical tattoos zien er zeker mooi uit! Dan zijn die "standaard" tribals ineens niet zo mooi meer! :eek:
Dit zijn de soort die je bedoeld neem ik aan:
LINK!
Jep, dat zijn ze. Het is nogal een wijdbegrip maar ik persoonlijk vind de oude japanse sT gemixt met deze sT erg mooi. Oude japanse sT alleen vind ik ook alleen al erg mooi.

Edit: Chinese draken zijn ook erg mooi en vooral gruwelijk. Zonder de poespas van de japanse sT puur alleen de draak. Zo'n stuk over je buik & borst & schouder & rug is echt de shit.

6u5yt8z.jpg

Heb hem nou een jaartje of 3 op me pc/mobiel staan en blijf hem mooi vinden! :rolleyes:

Misschien tips van mensen die een tattoo hebben met het maken van een beslissing ? ???

Als je zo een tattoo gezet krijgt, meteen aanklagen. Dat is stumper werk, gebroken lijnen, verschillende afstanden, enzovoort.

Jep, dat zijn ze. Het is nogal een wijdbegrip maar ik persoonlijk vind de oude japanse sT gemixt met deze sT erg mooi. Oude japanse sT alleen vind ik ook alleen al erg mooi.

My upcoming project, onderbeen mag best dicht vind ik :D .

ik heb er een paar
en er komen er nog fakking veel bij

Welke verslaving? Tattoo's blijven zetten? Boeiend, zolang het mooi is en bij elkaar past is het mooier dan een schilderij in je huis vind ik. Stukken kunst, mits goed geprikt.

aha een liefhebber in dat geval zou ik voor een sleef kiezen
meteen het echte werk
en weet je ook al bij wie je hem laat zetten

aha een liefhebber in dat geval zou ik voor een sleef kiezen
meteen het echte werk
en weet je ook al bij wie je hem laat zetten
Sleeves zijn mooi maar het jammere daarvan is dat je problemen kan krijgen met eventuele toekomstige banen. Ik houd het liever verborgen voor diegene aan wie ik het niet wil laten zien, tattoo's zijn immers voor jezelf.

Ff zonder dollen. Ik heb een tattoo en vind hem niet echt geweldig omdat ie zo klein is. Ik ga 'em ook laten coveren over een maand en gelijk m'n linkerkant van m'n buik + linkertiet helemaal onderlaten kalken.

Als je er een wilt nemen zorg dan dat je er goed over nadenkt, zorg dat je tevreden bent met de kleuren en de grootte. Beste is je wensen gewoon tegen een goede tattoo artiest te zeggen en hem/haar het laten tekenen en net zolang doorblijven gaan totdat je tevreden bent. Nog een tip; haal er geen 1 van het internet, het is klote als je iemand ziet met dezelfde tattoo als jij.

mooie post :thumbs:

true, daarom post ik mijn foto's ook niet

Edit: Chinese draken zijn ook erg mooi en vooral gruwelijk. Zonder de poespas van de japanse sT puur alleen de draak. Zo'n stuk over je buik & borst & schouder & rug is echt de shit.

Dat is iets wat ik ook heel vet vind! :D:cool:

Sleeves zijn mooi maar het jammere daarvan is dat je problemen kan krijgen met eventuele toekomstige banen. Ik houd het liever verborgen voor diegene aan wie ik het niet wil laten zien, tattoo's zijn immers voor jezelf.

heb je ook weer gelijk in ach je moet zelf de keuze maken wat je wil
zetten en waar, ik kan ze zelf redelijk verbergen :D

Ik bedoel zoiets:
7ysbof9.jpg

Ik heb er 7, en geen spijt.
Misschien komt er nog wat bij, maar dat zie ik tzt wel.

Even een serieuze vraag van de tattoo noob:
waarom zijn zoveel tattoos van dat ranzige blauw/groen?

Waarom zijn ze niet gewoon inktzwart?

Vervagen ze of zoiets?

Op zich zou ik er ook wel eentje willen maar dan moet ie wel in en in zwart blijven.

Terug
Naar boven