Jinsu
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 133
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vervagen komt veelal van slechte verzorging, slechte inkt of gewoon een slechte tattooeerder. Daarom kan je beter naar een erkende tatooeerder gaan en vragen om een zwarte kleur op rodebasis ipv groene basis. Rood blijft langer zwart, ook in de zon.Even een serieuze vraag van de tattoo noob:
waarom zijn zoveel tattoos van dat ranzige blauw/groen?
Waarom zijn ze niet gewoon inktzwart?
Vervagen ze of zoiets?
Op zich zou ik er ook wel eentje willen maar dan moet ie wel in en in zwart blijven.
Tattoo Art Photo Gallery - Tattoo Artists.org = prima site.Hier zit echt heel origineel spul bij:
Tattoo Art > Tattoo ARTIST: Grisha Maslov - Tattoo Artists.org
Dames met tattooages.Even een serieuze vraag van de tattoo noob:
waarom zijn zoveel tattoos van dat ranzige blauw/groen?
Waarom zijn ze niet gewoon inktzwart?
Vervagen ze of zoiets?
Op zich zou ik er ook wel eentje willen maar dan moet ie wel in en in zwart blijven.
Vervagen komt veelal van slechte verzorging, slechte inkt of gewoon een slechte tattooeerder. Daarom kan je beter naar een erkende tatooeerder gaan en vragen om een zwarte kleur op rodebasis ipv groene basis. Rood blijft langer zwart, ook in de zon.
Tattoo Art Photo Gallery - Tattoo Artists.org = prima site.![]()
Dames met tattooages.
Hier nog een pic van een vette draak:![]()
Maar dat kan je opnieuw inlaten kleuren. Soms wordt het een grote blob als je te lang in de zon heb gezeten.Ze vervagen sowieso hoor, ook door het vernieuwen van huidcellen.
Ik heb ook een draak, maar niet zo'n grote.
Ik heb er tot nu toe twee - wil er meermeermeer! I'mit!
Van m'n onderrugtribal heb ik, nou ja, een beetje spijt. Half vrouwelijk Nederland loopt ermee dus nu denk ik 'had ik maar iets originelers gedaan'. Maarja, je bent 18 en je wilt een tattoo...

Tattoo pijn is overrated. Je kleine teen stoten/op je tong bijten doet meer pijn.
Maar dat kan je opnieuw inlaten kleuren. Soms wordt het een grote blob als je te lang in de zon heb gezeten.
Wat precies? Als je het "door de zon gebleekte"shit bedoelt, mijn opa van m'n engelse kant had in de tweede wereld oorlog een tattoo laten zetten van een pin-up h**r. Na zoveel jaar begon die al die vervagen en uiteindelijk was het een grote donkerblauwe/groene massa.
Dat is wel uber ja!Wat ik heel mooie inspiratie voor tattoos vind: H R Giger (de ontwerper van Alien).
Ik vind hem echt de vader van bio-mechanic art.
Als ik ooit een tattoo zou nemen dan iets in die richting.
HR Giger - The Official Website
![]()

Wat precies? Als je het "door de zon gebleekte"shit bedoelt, mijn opa van m'n engelse kant had in de tweede wereld oorlog een tattoo laten zetten van een pin-up h**r. Na zoveel jaar begon die al die vervagen en uiteindelijk was het een grote donkerblauwe/groene massa.