AndroidHealthClinic

tattoo's

Ze blijven niet diepzwart, het blijven pigmenten, die licht vervagen wat in mijn ogen ook mooier is.

Zwart/wit tattoos die blauw/groen worden --> slechte inkt.

Ok, dus de duurdere inkten blijven langer zwart?

Ik vind die UV tattoos ook wel geinig:
alleen in de disco te zien

Img18092_DSC01318.jpg

Even een serieuze vraag van de tattoo noob:
waarom zijn zoveel tattoos van dat ranzige blauw/groen?

Waarom zijn ze niet gewoon inktzwart?

Vervagen ze of zoiets?

Op zich zou ik er ook wel eentje willen maar dan moet ie wel in en in zwart blijven.
Vervagen komt veelal van slechte verzorging, slechte inkt of gewoon een slechte tattooeerder. Daarom kan je beter naar een erkende tatooeerder gaan en vragen om een zwarte kleur op rodebasis ipv groene basis. Rood blijft langer zwart, ook in de zon.

Tattoo Art Photo Gallery - Tattoo Artists.org = prima site. :D :meal: Dames met tattooages.

Hier nog een pic van een vette draak:
81juv80.jpg

niet nodig en nooit nodig geweest en zou niet weten waarom ik een nodig zou moeten hebben kort gezegd : NO NEED:cool:

Wat ik heel mooie inspiratie voor tattoos vind: H R Giger (de ontwerper van Alien).
Ik vind hem echt de vader van bio-mechanic art.
Als ik ooit een tattoo zou nemen dan iets in die richting.

HR Giger - The Official Website

spell1_40.jpg

Even een serieuze vraag van de tattoo noob:
waarom zijn zoveel tattoos van dat ranzige blauw/groen?

Waarom zijn ze niet gewoon inktzwart?

Vervagen ze of zoiets?

Op zich zou ik er ook wel eentje willen maar dan moet ie wel in en in zwart blijven.

Vervagen komt veelal van slechte verzorging, slechte inkt of gewoon een slechte tattooeerder. Daarom kan je beter naar een erkende tatooeerder gaan en vragen om een zwarte kleur op rodebasis ipv groene basis. Rood blijft langer zwart, ook in de zon.

Tattoo Art Photo Gallery - Tattoo Artists.org = prima site. :D :meal: Dames met tattooages.

Hier nog een pic van een vette draak:
81juv80.jpg

Ze vervagen sowieso hoor, ook door het vernieuwen van huidcellen.

Ik heb ook een draak, maar niet zo'n grote.

Ja het vervaagd wel iets, maar ik heb daar niet zo'n last van.
Vind wel dat ze tegenwoordig leuke tats maken.
En lekkere dunne lijnen

Ik heb er tot nu toe twee - wil er meermeermeer! I'm :heart: it!

Van m'n onderrugtribal heb ik, nou ja, een beetje spijt. Half vrouwelijk Nederland loopt ermee dus nu denk ik 'had ik maar iets originelers gedaan'. Maarja, je bent 18 en je wilt een tattoo...

In de liesstreek, zal wel veel pijn doen vrees ik ;)

Ik ben niet zo'n held op vlak van naalden. :o Dus een tattoo zal er bij mij niet snel komen. Die sT dat Animallegs op zijn arm heeft vind ik wel mooi (komt vab eenstam uit Brazilië dacht ik). Of meer iets in de Japanse sT (een sleeve ofzo)

... Foutje.

show us ;)

Laatst bewerkt:
In de liesstreek, zal wel veel pijn doen vrees ik ;)

Jaaaa dat vind ik idd mooi! Coole plek!

Ik heb een foto op mn pc van een tattoo die ik al heel lang cool vind en wil hebben... Is alleen wel een tribal, wil eigenlijk iets originelers... maar vind 'm wel cool.
Ik moet echt nadenken... Ik heb zoooo'n zin in een nieuwe tattoo!

Er gebeuren rare dingen met mijn posts... Michiel, wis die quote van mij eens svp.

wtf?
waar haal je het vandaan?
Wat precies? Als je het "door de zon gebleekte"shit bedoelt, mijn opa van m'n engelse kant had in de tweede wereld oorlog een tattoo laten zetten van een pin-up h**r. Na zoveel jaar begon die al die vervagen en uiteindelijk was het een grote donkerblauwe/groene massa.

Wat precies? Als je het "door de zon gebleekte"shit bedoelt, mijn opa van m'n engelse kant had in de tweede wereld oorlog een tattoo laten zetten van een pin-up h**r. Na zoveel jaar begon die al die vervagen en uiteindelijk was het een grote donkerblauwe/groene massa.

Als je veel dunne en fijne lijntjes hebt (dicht op elkaar) kan het idd in elkaar gaan overlopen... maar toch niet door de zon?

Terug
Naar boven