MuscleMeat

Tavi Castro scammed collega's

:lol: Hij verwijdert steeds reacties, als iemand het niet met m eens is.

Wat sneu allemaal.

Strong photoshop skills..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
31SwVIe.jpg

Hahahhahahahahahahahahahhahahahahaahahhahaah wat een baas!

Hahah jezus wat een k*t phaggot :roflol:

insecure ****

Wat een sneu mannetje ben je dan zeg. Best wel zielig als je zo extreem onzeker over jezelf bent.

Wie de **** is hij dan? Lekker belangrijk allemaal.

• Topic Starter Topic Starter
Nope, kwam de discussie tegen op fb. De foto komt van de mannen zelf.

Weet er verder ook het fijne niet van. maar vond het zeer opvallend!

:roflol: vies wereldje .

Haha, wat een baas!

Tjah het enige wat die jongens doen is toch op foto's staan ? Die worden constant geshopt.
Hoe kleiner ze er dan irl uitzien :roflol:

wat een fag! Heb hem irl gezien bij de flex cup, niks boeiends....

Laatst bewerkt:
Jongens ik zie Tavi Castro in real life en geloof me daar ziet die er 2x minder indrukwekkend eruit dan op zijn facebook, hij fotoshopped zijn foto's echt heel erg, met veins etc.

Wat verwacht je btw van iemand die roid as the mother****er en mensen voorliegt en geld af zit te troggelen voor online voedingsschema's?

haha tavi, die ecto xd en wat Little daddy zegt ja

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

Jongens ik zie Tavi Castro in real life en geloof me daar ziet die er 2x minder indrukwekkend eruit dan op zijn facebook, hij fotoshopped zijn foto's echt heel erg, met veins etc.

Wat verwacht je btw van iemand die roid as the mother****er en mensen voorliegt en geld af zit te troggelen voor online voedingsschema's?

waarom,mag hij wel met een petje optrennen eigelijk?

haha tavi, die ecto xd en wat Little daddy zegt ja

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

waarom,mag hij wel met een petje optrennen eigelijk?

LLoyd jij bent irl bigger dan op fotos
mensen van 1.90+ kunnen wel over jou heen kijken maar ze kunnen niet om jou heen kijken
binnekort trainen in rofferdam ok xDez

LLoyd jij bent irl bigger dan op fotos
mensen van 1.90+ kunnen wel over jou heen kijken maar ze kunnen niet om jou heen kijken
binnekort trainen in rofferdam ok xDez

gaan we dan 300 kg quarter squats doen en,niet luisteren naar dikke powrrlifters? :$

Terug
Naar boven