XXL Nutrition

Tavi Castro scammed collega's

Is die gast int echt nou serieus zo'n halve ecto dan? Bedoel op foto's vind zelfs ik 'm nog vrij buff lijken. Vind 'm het betere fysiek van de 3 hebben die laatst gepost werden.

Is die gast int echt nou serieus zo'n halve ecto dan? Bedoel op foto's vind zelfs ik 'm nog vrij buff lijken. Vind 'm het betere fysiek van de 3 hebben die laatst gepost werden.

Hij lijkt dus buff omdat ie alles dood shopt :D Ik ken hem niet eens en mag hem nu al niet.

Jaco is een pak buffer en op die foto's lijkt hij kleiner dan tavi.

tavi heeft gewoon een goed fysiek hoor.. lloyd kap asjeblieft met je 122kg en 30% vet verrekte k*t enzo

hou wel van je loyd

Damn. Die fysieken zijn wel echt nice. Als die Ruben Baars een echte baard had, zou ik hem zo hard doen.

:roflol:

Laatst bewerkt:
Die foto is ook gewoon heel slecht gephotoshopped. Het lijkt nu of de linkerarm van de middelste kerel is geamputeerd.

Heel zwak van die Tavi Castro, was altijd wel onder de indruk van hem.

Die Ruben is echt de Nederlandse Mike O'Hearn, die kneuzen die op zijn facebook reageren komen zelfs hiermee aanzetten:

"Ik geloof dat deze gasten clean zijn zeker van tavi want ik weet hoe hij over kuren denkt.. En Maurice dan nog al zouden mensen kuren dan nog is een shape als deze voor alle drie alleen maar te respecteren en lijkt me niet dat wereldkampioenen fitness en pro atleten uit proportie zijn jaloers noem ik dat" (Ruben liked dit dan ook meteen) :roflol:

UWATMATE, hij denkt zelfs dat jaco naturel is :roflol:

En kijk eens in de spiegel. Via de spiegel is te zien dat de middelste kerel een arm om hem heen slaat..

Jaco is ook natty hoor... ik weet hoe hij over kuren denkt.

Te zielig voor woorden zoiets , had altijd een hoge pet op van Tavi, maar nu met dit blijkt het dat 9/10 fotos worden geshopt

Al die fitness foto's worden geshopt. Logisch toch.

Maar wie is hij dan dat die zo boeiend is?

Scammi Castro

Kurende fitnessmodelletjes zijn onzekere phags. What's new

ik ken degene die de injects zet bij tavi, jaco, en ruben :)

Terug
Naar boven