XXL Nutrition

Proud to be fat.

Ik denk eigenlijk dat iedereen in een (veel te) dik lichaam het graag anders wil zien.
Vorige week was het thema van het Telegraaf blad "Vrouw" (jaaa, dat lees ik, het is gratis) "volle vrouwen". Want dikke vrouwen mag je dan niet zeggen, dat is namelijk kwetsend........
Een hoop gedoe over te vol zijn en veel dames die vooral wilden laten horen dat ze daar gelukkig mee waren. En ik geloof ze niet. Temeer omdat veel van hen wel degelijk aangaven dat ze toch wat wilden afvallen.....gezondheidsproblemen, gewrichten, enzo....tja, maar vooral doen alsof dik zijn heerlijk is.
Ik geloof er niet in.

Mee eens.

Ik begrijp ook niet hoe mensen zo dik, sorry vol, kunnen worden. Zo wil je toch niet zijn. Dat getuigt gewoon van luiheid in mijn ogen (zieke mensen zijn een uitzondering natuurlijk). Er is letterlijk geen enkel voordeel van dik zijn en je mist op die manier een hoop van leven. In mijn omgeving zie ik ook mensen die te zwaar zijn. Dan komen ze met goede voornemens, houden ze 2 weken vol en dan leven ze weer als voor hun goede voornemens.
En dat mensen het kwetsend vinden dat ze dik genoemd worden is schandalig. Het zou kwetsend zijn als je er niets aan kan doen, zoals mensen die verbrand zijn en daardoor belachelijk worden gemaakt of zo. Dat is hier niet het geval, ze hebben het compleet zelf in de hand.

Kortom, heb er geen goed woord voor. Het is pure luiheid.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 17:36 ----------

en in jou geval, ethiopisch mager

:trollface:

:roflol:

Mee eens.

Ik begrijp ook niet hoe mensen zo dik, sorry vol, kunnen worden. Zo wil je toch niet zijn. Dat getuigt gewoon van luiheid in mijn ogen (zieke mensen zijn een uitzondering natuurlijk). Er is letterlijk geen enkel voordeel van dik zijn en je mist op die manier een hoop van leven. In mijn omgeving zie ik ook mensen die te zwaar zijn. Dan komen ze met goede voornemens, houden ze 2 weken vol en dan leven ze weer als voor hun goede voornemens.
En dat mensen het kwetsend vinden dat ze dik genoemd worden is schandalig. Het zou kwetsend zijn als je er niets aan kan doen, zoals mensen die verbrand zijn en daardoor belachelijk worden gemaakt of zo. Dat is hier niet het geval, ze hebben het compleet zelf in de hand.

Kortom, heb er geen goed woord voor. Het is pure luiheid.

Van welke ziekte word je dik dan?

Nouja, vocht vast houden niet meegenomen

Van welke ziekte word je dik dan?

Nouja, vocht vast houden niet meegenomen

Geen idee, ooit ergens gelezen. Zette het er vast bij voor de zekerheid ;)

Ooohjaa ik vergeet het beste voorbeeld, heb het ten slotte zelf: Hypothyroidism. (niet hyper, maar hypo. Van hyper gaat je verbranding juist omhoog)

:roflol:

Gewoon bij naam noemen. Vol is licht overgewicht, daarna heb je mollig, dik, moddervet en daar boven kun je het geen mens meer noemen omdat het meer vet is dan mens.

Nou, precies! Pas ook al op een ander soort forum. Een topic over vrouwen met een "maatje mooier". Ik kon natuurlijk mijn grote mond weer niet houden en viel gelijk over dat "maatje mooier", dat ik het helemaal niet móóier vond en dat men natuurlijk wel de kop in het zand kan steken en er mooie naampjes aan kan geven maar dat ze gewoon dik zijn en een paar maten méér hebben.
Toen was ik "niet aardig", snap je dat nou? :cool:

Geen idee, ooit ergens gelezen. Zette het er vast bij voor de zekerheid ;)

Ooohjaa ik vergeet het beste voorbeeld, heb het ten slotte zelf: Hypothyroidism. (niet hyper, maar hypo. Van hyper gaat je verbranding juist omhoog)

True.. Maar je word niet dik van de ziekte maar omdat je teveel eet. Ziekte zorgt dat je minder kan eten en is dus indirect wel een oorzaak maar de uiteindelijke oorzaak is en blijft het teveel eten.

Nou, precies! Pas ook al op een ander soort forum. Een topic over vrouwen met een "maatje mooier". Ik kon natuurlijk mijn grote mond weer niet houden en viel gelijk over dat "maatje mooier", dat ik het helemaal niet móóier vond en dat men natuurlijk wel de kop in het zand kan steken en er mooie naampjes aan kan geven maar dat ze gewoon dik zijn en een paar maten méér hebben.

wat doe jij op http://vrouwenpower.nl/ :)

Tsss.. Durf je wel he, beetje dikke mensen pesten.. Vet hoor.. Je zal je moeten schamen!

:roflol: Slaat nergens op, dik zijn is gewoon hun eigen schuld. Het is niet jouw schuld, niet mijn schuld maar het kost ons wel geld. Dus we hebben alle recht om ons er over te verontwaardigen.

Op zich heb ik niets tegen dikke mensen, zolang ze maar alles zelf betalen en niet in mijn gezichtsveld rondblubberen

True.. Maar je word niet dik van de ziekte maar omdat je teveel eet. Ziekte zorgt dat je minder kan eten en is dus indirect wel een oorzaak maar de uiteindelijke oorzaak is en blijft het teveel eten.

In principe wel, maar zo kan je het niet zeggen. Je wordt sowieso ook een vochtpop erdoor. Zonder medicijnen voelt het wel alsof ik het nodig heb, maar er wordt gewoon niets mee gedaan.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 17:53 ----------

:roflol: Slaat nergens op, dik zijn is gewoon hun eigen schuld. Het is niet jouw schuld, niet mijn schuld maar het kost ons wel geld. Dus we hebben alle recht om ons er over te verontwaardigen.

Op zich heb ik niets tegen dikke mensen, zolang ze maar alles zelf betalen en niet in mijn gezichtsveld rondblubberen

precies, kost ons klauwen vol met geld. Zo veel geld dat de medicijnen die ik nodig heb om enigszins te functioneren niet vergoed worden.

In principe wel, maar zo kan je het niet zeggen. Je wordt sowieso ook een vochtpop erdoor. Zonder medicijnen voelt het wel alsof ik het nodig heb, maar er wordt gewoon niets mee gedaan.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 17:53 ----------

precies, kost ons klauwen vol met geld. Zo veel geld dat de medicijnen die ik nodig heb om enigszins te functioneren niet vergoed worden.

Dafuq wat voor medicijnen heb je nodig dan? Die lui die ziekte van pompen hebben krijgen wel tonnen ingespoten terwijl ze daarna nog steeds niet normaal kunnen functioneren.

Wel nog goed eten zag ik op tv :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 18:16 ----------

mmm kunnen we hier niet een avondje gaan trollen?

Goed idee :p maar t is al laat.. Voor volgend weekeinde?

Dafuq wat voor medicijnen heb je nodig dan? Die lui die ziekte van pompen hebben krijgen wel tonnen ingespoten terwijl ze daarna nog steeds niet normaal kunnen functioneren.

ja prima plan, als ze al happen op beaudien dan gaat dat nog wat worden!!!!!

ja prima plan, als ze al happen op beaudien dan gaat dat nog wat worden!!!!!

Weet niet.. Meestal gaat DBB helemaal los terwijl de kunst van trollen juist is subtiel doen :roflol: Het mooiste is wanneer je een controversieel onderwerp aanboort waarover de mensen op het forum het er mee eens zijn of het volledig oneens er mee zijn waardoor ze elkaar gaan bashen.

Op zich is dik zijn op een vrouwen forum een goed onderwerp want je hebt vrouwen die slank willen zijn en alles daarvoor doen terwijl je ook de dikke hebt die er niets aan willen doen. Met een beetje geluk zorg je dat de dikke gaan haten op slanke waardoor die dan weer gaan haten op de anderen :p

Schildklierhormoon, vrije grote hoeveelheid (0.150mg).

Eerlijk gezegd, als ze er zelf blij mee is kan het me voor de rest geen bal schelen. Would not hit though.

Schildklierhormoon, vrije grote hoeveelheid (0.150mg).

Dat krijg je toch gewoon vergoed? Mijn zusje had overactieve schildklier en kreeg wel alles vergoed..

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 18:38 ----------

Eerlijk gezegd, als ze er zelf blij mee is kan het me voor de rest geen bal schelen. Would not hit though.

Ook als het langs komt blubberen op het strand?

Daarnaast is het gewoon hun instelling die nergens op slaat. Misschien is het wel prima dat ze zo blij zijn als ze maar niet gaan zeiken op mensen die hun confronteren met de waarheid en ga dan helemaal niet de waarheid verdraaien als smoes om zo te blijven.

Terug
Naar boven