- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
in en daarna workshop fotoshop van tavi doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in en daarna workshop fotoshop van tavi doen?
Kleine papa of Bicepkusser, kan 1 van jullie hem niet overhalen om hier een account te maken inderdaad?
Aangezien jullie matties zijn en shit.

Spreek je die dude wel eens? (srs question)
Of praat ie niet met ecto's?![]()
Ruben Baars Maurice Van der Wardt : 1 Of ze kuren weet ik niet, ik kan alleen voor mezelf praten en weet dat deze massa te onderhouden valt als 25 jarige gezonde man die maximaal traint en 100% op voedingschema zit.Veel massa zal er waarschijnlijk niet meer bij kunnen op natuurlijk manier. Misschien over een periode van jaren nog wel wat kilo's maar dat zal de toekomst leren. 2 Het zou een arrogante gedachte zijn om te denken dat ik de enige ben die dit kan dus ik kan verder geen uitspraken doen over of zei clean zijn of niet, ik kan alleen voor mezelf praten. 3 Toen we elkaar ontmoeten was er niks te merken van dit achterbakse gedrag, tijdens de seminars begon het een beetje te tonen, ze zouden helpen meer exposure te creeeren en een eventuele samenwerking, krachten bundelen leek mij wel een goede investering waar we beide beter van konden worden. Helaas mocht het niet zo zijn. 4 Met alle respect Maurice je praat over kuren en dergelijke maar je weet niet hoe makkelijk het is om met een vinger te wijzen. Mensen die mij kennen weten dat ik jaar in jaar uit hardcore bezig ben met mijn lichaam. Als je dit al 8 jaar doet dan bereik je een punt als dit mits je genen het toe laten. Als je mij vergelijkt met bodybuilders die goede genen hebben, hardcore trainen en op voeding zitten EN kuren, wordt ik verslagen op hoeveelheid spiermassa. Dat zegt naar mijn menig genoeg over mijn naturel lichaam. Ik word eerlijk gezegd nogal moe van altijd maar mezelf te moeten verdedigen. Het is heel makkelijk om naar een foto te kijken en STEROIDS te roepen, terwijl er 8 jaar bloed zweet en tranen in zit, dat zie je niet op de foto
2 minuten geleden · Bewerkt · Vind ik leuk

Wie er ook gelijk heeft, dit soort "relletjes" geeft de triestigheid van de wereld waarin die egotrippertjes leven toch wel goed weer imo.
Op foto's en filmpjes allemaal geweldige vrienden van elkaar maar ondertussen spat de afgunst, jaloezie en haat er gewoon van af.
die tavi zie ik af en toe in mijn gym verschijnen, ik vind het werkelijk niks bijzonders weinig massa enkel wat die heeft is droogheid. En wat me ook opvalt is dat die constant de aandacht zoekt zijn abs showen en tanktopje uit fotos trekken. vind het maar een vaag ventje