AndroidHealthClinic

Proud to be fat.

Dat zijn altijd de ergste reacties.

Alsof vrouwen zonder overgewicht gelijk graatmager of zonder vormen zijn.

Zo zal hij het niet bedoelen. Hij zegt er wel mee dat vormen zo belangrijk zijn dat een vrouw ze beter te veel dan te weinig moet hebben, niet wat zijn ideaal is.
Om over die magere te beginnen, ik irriteer me mateloos aan die echt dunne,vormloze types die alleen door het getal op de weegschaal denken dat ze een ideaal figuurtje hebben en er helemaal top uitzien.

pas dan wel op dat dat wijf je lul niet opvreet. straks heeft ze ook nog eens de vagina dentata (monster dat kan vliegen zonder vleugels en in vagina's kruipt en daarmee vanuit een meisje haar vagina dingen kan opeten. NOTE: de vagina dentata heeft hele scherpe tanden)

http://www.youtube.com/watch?v=hzEyiX1rlEk

So%20Beautiful!.png

• Topic Starter Topic Starter
t*ring, van 1 zo'n monster kunnen ze half afrika voor een dag van eten voorzien.

Gadverdamme, wat een vies en smerig gedoe. Die vent is er nog trots op ook, kronkel in zijn kop.

Kan er altijd wel om lachen.

hoe die gast dat zegt ' meer vrouw is ===== beter ' , die gast moeten ze dringend colloqeren ( opsluiten )

en bij hem zie je dan geen grammetje vet lol lol lol

Laatst bewerkt:
die vrouw is wel kapot lekker.........

die blonde dan he

Haha ook echt de vraag of hij iemand is van de discipline, en dan ja antwoorden terwijl je een magnum in je hand hebt.

Ik denk eigenlijk dat iedereen in een (veel te) dik lichaam het graag anders wil zien.
Vorige week was het thema van het Telegraaf blad "Vrouw" (jaaa, dat lees ik, het is gratis) "volle vrouwen". Want dikke vrouwen mag je dan niet zeggen, dat is namelijk kwetsend........
Een hoop gedoe over te vol zijn en veel dames die vooral wilden laten horen dat ze daar gelukkig mee waren. En ik geloof ze niet. Temeer omdat veel van hen wel degelijk aangaven dat ze toch wat wilden afvallen.....gezondheidsproblemen, gewrichten, enzo....tja, maar vooral doen alsof dik zijn heerlijk is.
Ik geloof er niet in.

Ik denk eigenlijk dat iedereen in een (veel te) dik lichaam het graag anders wil zien.
Vorige week was het thema van het Telegraaf blad "Vrouw" (jaaa, dat lees ik, het is gratis) "volle vrouwen". Want dikke vrouwen mag je dan niet zeggen, dat is namelijk kwetsend........
Een hoop gedoe over te vol zijn en veel dames die vooral wilden laten horen dat ze daar gelukkig mee waren. En ik geloof ze niet. Temeer omdat veel van hen wel degelijk aangaven dat ze toch wat wilden afvallen.....gezondheidsproblemen, gewrichten, enzo....tja, maar vooral doen alsof dik zijn heerlijk is.
Ik geloof er niet in.

:roflol:

Gewoon bij naam noemen. Vol is licht overgewicht, daarna heb je mollig, dik, moddervet en daar boven kun je het geen mens meer noemen omdat het meer vet is dan mens.

Terug
Naar boven