Fitness Seller

Proud to be fat.

Apart.. Je kan ook geen persoonsgebonden budget aanvragen?

Ach, gelukkig kan de top 5 van achmea samen 7 miljoen binnen lepelen per jaar :o

Ja ben wel blij dat ie top zoveel geld krijgt. Vind echt dat ze dat verdienen.

Zie post hierboven trouwens, heb aangepast.

Ja ben wel blij dat ie top zoveel geld krijgt. Vind echt dat ze dat verdienen.

Zie post hierboven trouwens, heb aangepast.

Hmm..

Je weet zeker dat je het niet moet betalen omdat het binnen eigen risico valt en je gewoon te gezond leeft om daar boven uit te komen?

Dat krijg je toch gewoon vergoed? Mijn zusje had overactieve schildklier en kreeg wel alles vergoed..

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 18:38 ----------

Ook als het langs komt blubberen op het strand?

Daarnaast is het gewoon hun instelling die nergens op slaat. Misschien is het wel prima dat ze zo blij zijn als ze maar niet gaan zeiken op mensen die hun confronteren met de waarheid en ga dan helemaal niet de waarheid verdraaien als smoes om zo te blijven.

Ach, leven en laten leven bro. Met het tweede ben ik het wel eens, maar je hoeft er toch niet tegen te praten? Kunnen voor de rest gewoon gezellige mensen zijn trouwens (meestal zelfs ) maar best gewoon dat onderwerp vermijden anders zit het er wel op ja.

Als ze gewoon toegeven dat ze dik zijn en ze weten dat het door een ongezonde levensstijl is dan is dat gewoon ok voor mij. Maar idd als ze de waarheid verdraaien en zeggen dat ze zo geboren zijn dan liegen ze gewoon tegen zichzelf.

dat vrouwenpower is echt hilarisch, wat een borderliners zitten daar zeg. Een chick van 17 die een kind krijgt van dr ex die dr heeft gebruikt en shit :roflol: sommige mensen zijn echt helemaal rot in de kop. sry voor offtopic.

Ontopic: Ik hou van mollige vrouwen, heerlijk kan je lekker vastpakken. Maar vette wijven is wat anders

Hmm..

Je weet zeker dat je het niet moet betalen omdat het binnen eigen risico valt en je gewoon te gezond leeft om daar boven uit te komen?

Mijn zusje krijgt het nog wel vergoed, ik krijg het niet vergoed. Word blijkbaar niet gedekt door mijn zorgverzekeraar. Eigen risico gebruik ik wel aardig ja, maar kom er niet boven.

Ach, leven en laten leven bro. Met het tweede ben ik het wel eens, maar je hoeft er toch niet tegen te praten? Kunnen voor de rest gewoon gezellige mensen zijn trouwens (meestal zelfs ) maar best gewoon dat onderwerp vermijden anders zit het er wel op ja.

Als ze gewoon toegeven dat ze dik zijn en ze weten dat het door een ongezonde levensstijl is dan is dat gewoon ok voor mij. Maar idd als ze de waarheid verdraaien en zeggen dat ze zo geboren zijn dan liegen ze gewoon tegen zichzelf.

En dat is gewoon zo irritant.

Vriend van mij had flink overgewicht, meer dan 2x zo zwaar dan ik was. Nouja, ik woog nog geen 60 kilo en hij 130. Maar hij zei constant dat het door ongeluk kwam enz..

Kijk, met kleren aan had ik er niets tegen maar zonder was het gewoon vies om te zien.. Niet lullig bedoeld hoor verder was het gewoon een aardige kerel.

Maar in combinatie met het feit dat hij de conditie van een drol had en gewoon niets actiefs kon doen werd het gewoon vervelend. Hij beperkte onze vriendengroep gewoon in wat we wilde doen.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 18:57 ----------

Mijn zusje krijgt het nog wel vergoed, ik krijg het niet vergoed. Word blijkbaar niet gedekt door mijn zorgverzekeraar. Eigen risico gebruik ik wel aardig ja, maar kom er niet boven.

Ah, voor volgend jaar zorgen dat het in je pakket zit :p . Aanvullend verzekeren wordt t misschien wel vergoed.

En dat is gewoon zo irritant.

Vriend van mij had flink overgewicht, meer dan 2x zo zwaar dan ik was. Nouja, ik woog nog geen 60 kilo en hij 130. Maar hij zei constant dat het door ongeluk kwam enz..

Kijk, met kleren aan had ik er niets tegen maar zonder was het gewoon vies om te zien.. Niet lullig bedoeld hoor verder was het gewoon een aardige kerel.

Maar in combinatie met het feit dat hij de conditie van een drol had en gewoon niets actiefs kon doen werd het gewoon vervelend. Hij beperkte onze vriendengroep gewoon in wat we wilde doen.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 18:57 ----------

Ah, voor volgend jaar zorgen dat het in je pakket zit :p . Aanvullend verzekeren wordt t misschien wel vergoed.

Ja maar dan ben ik misschien wel duurder uit nog, pauperzorgverzekeraars.

Ach , ik ben ik en de andere mensen moeten maar weten hoe ze willen zijn. Hetgene wat ik had toen ik nog mollig was , was gewoon de lange weg en het laten van lekkere dingen. Want eerlijk boys , als je kan kiezen tussen havermout of pannekoeken s'ochtends' ? Of frieten met biefstuk of brood met biefstuk ?

Ach , ik ben ik en de andere mensen moeten maar weten hoe ze willen zijn. Hetgene wat ik had toen ik nog mollig was , was gewoon de lange weg en het laten van lekkere dingen. Want eerlijk boys , als je kan kiezen tussen havermout of pannekoeken s'ochtends' ? Of frieten met biefstuk of brood met biefstuk ?

iifym

Het gaat helemaal niet om het weglaten van lekkere dingen, het gaat om het weglaten van teveel vreten. Ik eet elke dag nog wel iets lekkers en 'ongezonds', alleen ik zorg dat 't binnen m'n totale kcal plaatje past. Heb heerlijk tiramisu slagroomijs in de vriezer liggen hoor :)

• Topic Starter Topic Starter
Eens met laatste 2 posts.
Ik heb zojuist 4 pannenkoeken gegeten hoor. :D
En zo eet ik nog genoeg andere troep.
Zolang je maar weet hoeveel je eet kan het prima.

Dinsdag 8 spareribs op omnomnom.

Ik haat dikke mensen.

Terug
Naar boven