Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Rare naam eigenlijk zeg, vind je niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vraag het nog maar een keer... wie is die travo casti![]()
Een fitness model die claimt natty te zijn en die al zijn foto's fotoshopped

En filmpjes maakt waarin hij over zichzelf praat in de 3e persoon en zegt natty te zijn en zijn laatste centjes aan supps uit geeft
Wat heb ik me KA-POT gelachen om die video. Ik dacht gedurende die hele video; NEE NEE NEE dit kan ie niet menen!!
Iemand nog die link van dat filmpje?
---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------
Ik ben totaal geen racist, mijn slaaf is ook donker, en daar ben ik ook gewoon aardig tegen

En filmpjes maakt waarin hij over zichzelf praat in de 3e persoon en zegt natty te zijn en zijn laatste centjes aan supps uit geeft
Wat heb ik me KA-POT gelachen om die video. Ik dacht gedurende die hele video; NEE NEE NEE dit kan ie niet menen!!
Iemand nog die link van dat filmpje?
---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------
Ik ben totaal geen racist, mijn slaaf is ook donker, en daar ben ik ook gewoon aardig tegen
Vind hem echt een goed fysiek hebben, alleen wel raar dat hij in filmpjes minder buff fysiek heeft dan op zijn foto's
Ik zie nu pas dit topic. Heb dezelfde vraag: wie is dit uberhauptik vraag het nog maar een keer... wie is die travo casti![]()

Ik zie nu pas dit topic. Heb dezelfde vraag: wie is dit uberhaupt![]()