Fitness Seller

Tavi Castro scammed collega's

is voor een blanke sowieso niet te halen.

xV3sl.gif

Black genetics.

a26d94.jpg

Een fitness model die claimt natty te zijn en die al zijn foto's fotoshopped

En filmpjes maakt waarin hij over zichzelf praat in de 3e persoon en zegt natty te zijn en zijn laatste centjes aan supps uit geeft :roflol:

Wat heb ik me KA-POT gelachen om die video. Ik dacht gedurende die hele video; NEE NEE NEE dit kan ie niet menen!! :roflol:

Iemand nog die link van dat filmpje?

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Ik ben totaal geen racist, mijn slaaf is ook donker, en daar ben ik ook gewoon aardig tegen

En filmpjes maakt waarin hij over zichzelf praat in de 3e persoon en zegt natty te zijn en zijn laatste centjes aan supps uit geeft :roflol:

Wat heb ik me KA-POT gelachen om die video. Ik dacht gedurende die hele video; NEE NEE NEE dit kan ie niet menen!! :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Ik ben totaal geen racist, mijn slaaf is ook donker, en daar ben ik ook gewoon aardig tegen

Haha stuur is link van zo'n filmpje :p

http://www.youtube.com/watch?v=kOKevwDG-qo

Blijft een goed fysiek natty of niet....

Wat een Phaggot.. "nobody would help him", nee tuurlijk niet, is echt niet dat je studie voor 90% door alle andere Nederlanders wordt gefinancierd en dat je waarschijnlijk ook nog een bijstand kreeg + huursubsidie + studiefinanciering.. Wie gaat er nou over zichzelf praten in de derde persoon?

Vind hem echt een goed fysiek hebben, alleen wel raar dat hij in filmpjes minder buff fysiek heeft dan op zijn foto's

Hij is ook een true natural!!

ah man man man die video

****ing interessant zitten doen terwijl die gewoon lekker aan de juice zit

donder toch op zeg

Terug
Naar boven