AndroidHealthClinic

Tavi Castro scammed collega's

Wat een donkey, met ontbloot bovenlichaam voor de webcam. Ook nog een Rubiks Cube aan het oplossen terwijl je een slap verhaaltje vertelt in derde persoonsvorm. Een dog-tag om je nek, :orly:, hij heeft zeker nog gediend in Nam of zo. Zal er vast nog wel een inspirerend verhaal over kunnen vertellen terwijl hij ontrafelt wie de Zodiac Killer was, de laatste Enigma code breekt en tegelijkertijd een geneesmiddel tegen kanker uitvindt.

Wat een donkey, met ontbloot bovenlichaam voor de webcam. Ook nog een Rubiks Cube aan het oplossen terwijl je een slap verhaaltje vertelt in derde persoonsvorm. Een dog-tag om je nek, :orly:, hij heeft zeker nog gediend in Nam of zo. Zal er vast nog wel een inspirerend verhaal over kunnen vertellen terwijl hij ontrafelt wie de Zodiac Killer was, de laatste Enigma code breekt en tegelijkertijd een geneesmiddel tegen kanker uitvindt.

Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft wel een ziek lichaam ;)

Pfoe, die heeft t zwaar gehad zeg

Hij moest zelfs werken tijdens zijn studie!
Wat zijn dit voor derde wereld toestanden?

Op welk giro nr kan ik storten?

Chris jonge hou je ****ing smoel nou toch eens man.

met je zieke lichaam, 't is gewoon een f**got met bs verhaaltjes

Wil je mij aub niet erbij betrekken :P

Zie ik daar een verborgen Mister10 grap??

Zogenaamd zwaar ghetto leven gehad. :roflol:
Zwartrijden met trein om eiwitten te kunnen betalen, ja hoor.

b*ch pls

zit al te wachten op de eerstvolgende depri dbb'er die ook zo'n downiefilmpje gaat maken, mijmerend over zijn zware online leven en zijn teleurstellend lage karmalevel op dbb, ondertussen spelend met zijn derde beentje

zit al te wachten op de eerstvolgende depri dbb'er die ook zo'n downiefilmpje gaat maken, mijmerend over zijn zware online leven en zijn teleurstellend lage karmalevel op dbb, ondertussen spelend met zijn derde beentje

Zie ik daar een verborgen Angelus grap?

Terug
Naar boven