magnetron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 373
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is zijn stats dan?Liegt zelfs over zijn lengte en stats... Zielig figuur imo
Ik trainde ook bij F4F Rotterdam Centraal en hij viel mij helemaal niet op, hoe hij zo ver is gekomen weet ik niet. Waarschijnlijk een goede photoshop cursus. Hij zal sowieso wel niet zo veel verdienen als hij nog bij F4F traint.
Verder betaalt hij ook bedrijven die met 1000en zijn facebook posts liken en zijn pagina. Moet je maar is naar die likes kijken en hoeveel nep accounts er tussen staan.

Kom daar ook vaak, wie ben jij dan? pmHij zou ook luchtvaarttechniek studeren aan de TU delft maar daar geloof ik ondertussen ook niks van. Kan hij nooit tijd voor hebben en hij zou al klaar moeten zijn. Bij F4F had hij al de bijnaam Tavi Trenbolone

welke personeelslid werd opgepaktZelfs voor F4F normen is dat personeel slecht. Corrupt,vriendjespolitiek,personeelslid werd keer opgepakt omdat hij in uniform buiten F4F zat te dealen en je kan daar niet boven de 120kg deadliften omdat het personeel anders gaat huilen dat je het te hard laat vallen
? Hoe ziet die eruitwelke personeelslid werd opgepakt? Hoe ziet die eruit
weet jij wie mocca n*ger met snor is?
F4F klikt als een gym waar ik heuul graag zou willen trainen![]()

Die waar ik nu train is ideaal. Altijd rustig, zelfs in de avond kan ik alles doen. Verder trainen en werken hier echt de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien in een sportschool.
Verder moet het wel frustrerend voor Tavi zijn dat hij hier geen posts kan verwijderen, vraag me af of hij de mods al een verzoek heeft gestuurd.![]()