AndroidHealthClinic

Tavi Castro scammed collega's

Tavi is best een aardig joch, zit graag op zijn eigen planeet, maar verder geen kwaad kereltje, moet alleen begrijpen dat het teveel opvalt als ie ongevraagd al gaat brullen naturel te zijn.
Hij heeft een k*tkop, dat werkt erg tegen denk ik.

Train jij daar ook?

Lekker slim doen met zn Rubik's cube, heeft ongetwijfeld de handleiding eronder liggen.

Ik heb toch opzich wel me twijfels bij of die überhaupt wel roid gebruikt. Zijn fysiek is makkelijk natty te behalen

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

En owja. Wel beetje jammer dat hij die rubik cube niet opgelost had op einde van het filmpje..

Ik heb toch opzich wel me twijfels bij of die überhaupt wel roid gebruikt. Zijn fysiek is makkelijk natty te behalen

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

En owja. Wel beetje jammer dat hij die rubik cube niet opgelost had op einde van het filmpje..

Jij blijft maar domme dingen posten he, echt knap dat je me elke keer weer blijft verbazen

Haha awesome topic. F4F waar ik train is chill. F4F Utrecht en Zwolle zijn uber groot. Rotterdam weet ik niet maar Rotterdam zegt al genoeg natuurlijk.

Haha awesome topic. F4F waar ik train is chill. F4F Utrecht en Zwolle zijn uber groot. Rotterdam weet ik niet maar Rotterdam zegt al genoeg natuurlijk.

Vond die in nijmegen maar een klein hokje waar ze niet al te veel hadden ook

Is tegenwoordig veranderd. Je kan er alles doen en niemand zeikt aan je kop als je een barbell of dumbell te hard laat vallen. Ruimte is wel vrij klein ja maar drukte valt meestal wel mee

Is tegenwoordig veranderd. Je kan er alles doen en niemand zeikt aan je kop als je een barbell of dumbell te hard laat vallen. Ruimte is wel vrij klein ja maar drukte valt meestal wel mee

was er 2 jaar geleden voor het laatst overigens :p

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Irritant he, 't zou echt zo moeten zijn dat je die quotes dan ook maar gewoon niet ziet.

er is toch een subforum over verbeteringen en feedback?

Zwolle is een groot cardio honk met bijna geen krachtapparatuur. Tenminste toen ik er laatst was.

:roflol: Hoe kom je daar nou weer bij gek

Niet eens de discussie aan gaan gasten, hij weet er niks van

Terug
Naar boven