AndroidHealthClinic

Taxichauffeur geflitst aan 676 km per uur

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Taxichauffeur geflitst aan 676 km per uur

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een taxichauffeur uit het Britse Newport geeft toe dat hij wel eens te snel durft rijden, maar zijn laatste snelheidboete breekt alle records. Volgens het proces-verbaal dat de man toegestuurd kreeg reed hij aan 676 kilometer per uur over een baan waar de maximumsnelheid 50 km/u bedroeg. Dat kost hem drie punten op zijn rijbewijs en 90 euro.

"Ik rijd in een oude Cavalier, niet in een jumbojet," aldus de 34-jarige Tom. "Als dit klopt, heb ik het nationale record te snel rijden verbroken." De politie heeft zich inmiddels geëxcuseerd en zegt dat het om een computerfout gaat.

Ik weet niet wat ik het belachelijkste vind. Het feit dat hij een boete krijgt voor een onmogelijke snelheid of het feit dat hij slechts 90 EUR moet betalen voor een snelheidsoverschreiding van 627 km/h...

Dat hij daar een auto voor nodig heeft, ik fiets dat altijd.

net als de reclame waar de motor de tractor voorbijpeert aan de flitspaal

jaja ik geloof er geen reet van...waar zit die secret james bond knop van hem dan?

go go gadget...straaljager.

Druk op NOS.. NU!!!!!!!!!

ik denk dat ie eerder iets van 67,6 km/h heeft gereden of zo :D

hah, ik haal die snelheid al lopend...

bergop...

achteruit...

op m'n handen...

met enkelgewichten aan.

''zag je mij vliegaaâh?''

Haha lol :roflol:

Hehe flitsers kunnen niet eens die snelheid meten. Na de 300km/pu kunnen ze niet meer optijd flitsen, wat betekent als je 310 rijd dat je dus geen prent krijgt via de flitser.
Waarom denk je dat alle auto's en motoren tegenwoordig begrenst zijn op respectievelijk 250 en 299.

Terug
Naar boven