Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg ook altijd gezeik dat ik te breed doe enzo, stieken durven ze't toch niet toe te geven dat ik gwn breed bèn

Vind het maar een lelijk wijf , kan zo de wallen op.

Of het is weer een super - kloontje of het is een gozer die niet zo veel weet. Dan vind ik overigens wel dat de zeer stoere dbb"ers, waarvan de meesten in real life niet boven 1.70 uittorenen (niks op tegen overigens, daar niet van) en dus zelf ook niet zo imposant uitzien een beetje normaal moeten reageren.
Kwark is goed, maar je kan ook caseine poeder kopen voor voor het slapen gaan. Verder zie je er voor je leeftijd gespierd uit, maar te breed is absolute onzin.![]()
Hehehehe dankjullie wel dat jullie t plaatje konden kopieren voordattie m heeft verwijderd..
Ik ben ****ing hitsig van de test en proviron en dit vink wel een mooi plaatje om me balzak helemaal op leeg te rukken.![]()

http://i43.tinypic.com/x5tl6w.jpg
Hehehehe dankjullie wel dat jullie t plaatje konden kopieren voordattie m heeft verwijderd..
Ik ben ****ing hitsig van de test en proviron en dit vink wel een mooi plaatje om me balzak helemaal op leeg te rukken.![]()

http://i43.tinypic.com/x5tl6w.jpg

Of het is weer een super - kloontje of het is een gozer die niet zo veel weet. Dan vind ik overigens wel dat de zeer stoere dbb"ers, waarvan de meesten in real life niet boven 1.70 uittorenen (niks op tegen overigens, daar niet van) en dus zelf ook niet zo imposant uitzien een beetje normaal moeten reageren.
Kwark is goed, maar je kan ook caseine poeder kopen voor voor het slapen gaan. Verder zie je er voor je leeftijd gespierd uit, maar te breed is absolute onzin.![]()

Dus iemand onder 1m70 kan er niet imposant uitzien
Heb je al eens een bodybuilder van 1m70 bij 110kg op 12% gezien, om maar een voorbeeld te geven?
Lengte is idd wel een goede indicator daarvoorOf het is weer een super - kloontje of het is een gozer die niet zo veel weet. Dan vind ik overigens wel dat de zeer stoere dbb"ers, waarvan de meesten in real life niet boven 1.70 uittorenen (niks op tegen overigens, daar niet van) en dus zelf ook niet zo imposant uitzien een beetje normaal moeten reageren.