Fitness Seller

Te breed?

Krijg ook altijd gezeik dat ik te breed doe enzo, stieken durven ze't toch niet toe te geven dat ik gwn breed bèn xD:roflol:

Laatst bewerkt:
x5tl6w.jpg

Hehehehe dankjullie wel dat jullie t plaatje konden kopieren voordattie m heeft verwijderd.. :D

Ik ben ****ing hitsig van de test en proviron en dit vink wel een mooi plaatje om me balzak helemaal op leeg te rukken. :D

Of het is weer een super - kloontje of het is een gozer die niet zo veel weet. Dan vind ik overigens wel dat de zeer stoere dbb"ers, waarvan de meesten in real life niet boven 1.70 uittorenen (niks op tegen overigens, daar niet van) en dus zelf ook niet zo imposant uitzien een beetje normaal moeten reageren.
Kwark is goed, maar je kan ook caseine poeder kopen voor voor het slapen gaan. Verder zie je er voor je leeftijd gespierd uit, maar te breed is absolute onzin.:D

Of het is weer een super - kloontje of het is een gozer die niet zo veel weet. Dan vind ik overigens wel dat de zeer stoere dbb"ers, waarvan de meesten in real life niet boven 1.70 uittorenen (niks op tegen overigens, daar niet van) en dus zelf ook niet zo imposant uitzien een beetje normaal moeten reageren.
Kwark is goed, maar je kan ook caseine poeder kopen voor voor het slapen gaan. Verder zie je er voor je leeftijd gespierd uit, maar te breed is absolute onzin.:D

20081115_012827_moraalridder.jpg

dit is gewoon om bevestiging vragen.
en té breed kan volgens mij niet :D

hebben jullie geen leven joh.. jonge van 15 pesten stelletje mogolen.. geef hem goede tips ofzo.

Na de training 20 min HITT methode toepassen..
Zoek maar op www.google.nl

Dus iemand onder 1m70 kan er niet imposant uitzien ???
Heb je al eens een bodybuilder van 1m70 bij 110kg op 12% gezien, om maar een voorbeeld te geven?

Kinderachtig gedoe hier zeg. En het leukste is dat de 'grofste' reacties zijn van blagen die zelf ook 14 t/m 17 zijn.

@ topicstarter:
Ga uitrekenen wat je calorie behoefte (BMR) is, en daar net boven zitten. En ga dan na iedere KT training wat cardio doen, zodat je net op je calorie behoefte uitkomt. Zo zit je op je basale behoefte, waardoor je niet veel massa verliest.

(Dit klinkt nu al rocket science voor je waarschijnlijk, maar lees de stickies in 'Voeding' en 'Vetverbranding' maar eens, dan snap je me wel waarschijnlijk!)

leuk topic zo op de maandag morgen:)

Mensen van 1.70 zijn dwergen!

Lengte is idd wel een goede indicator daarvoor:rolleyes:

HAHAHAAHAAHAHAHAHAHAHAAAHHAAAAHAHAHAHAHAH.
Ze zien jou volgens mij als ronnie coleman!
niet zeuren doortrainen gozer! eten trainen slapen!

Terug
Naar boven