XXL Nutrition

Te dik voor gespierd te worden?

Burn the fat, feed the muscle is ook een aanrader om eens te lezen. En ik zou toch bij de huisarts nog langsgaan idd. Als je altijd bij dezelfde arts bent geweest dan zou ik eens naar een ander gaan (evt wel even bellen met zorgverzekering in verband met vergoedingen, want geloof me die willen wel investeren in het bestrijden van overgewicht)

+1

Lees het boek Burn The Fat, Feed The Muscle. Dit is de bijbel (wat mij betreft) over voeding. Gewoon simpel en duidelijk uitgelegd. Volg zijn aanwijzingen en het komt goed..

En zoals al eerder gezegd, ALLES opschrijven wat je op een dag eet/drinkt.

Succes ermee gast !

Laat je inderdaad eens volledig onderzoeken door een arts (bloedonderzoek), nog een andere arts of eventueel een sportarts.

Je hebt een invite gekregen voor persoonlijke begeleiding, dus zou dat ook niet laten schieten.

Denk dat je best ook langzamerhand allerlei wijzigingen in je leef- en eetpatroon integreert.
Zoals reeds gezegd: begin met elke ochtend te gaan wandelen... rain or sunshine.
1 wijziging per keer, volgende week schrap je bvb alle frisdrank, week daarna bvb koffie

Als je teveel eet en dan ineens 2000 kcal gaat zitten, dan kan het ook een verkeerd effect hebben.

Als je werkelijk eet wat je zegt was je nooit zo dik geweest... Zit je misschien aan de medicijnen?

Mijn schoonvader zegt dat ook, ik eet gezond maar val maar niet af! Wat natuurlijk grote onzin is als je wel in het weekend bier drinkt en dan toch maar even een bitterbal pakt, of twee borden avondeten opschept....

Als je dik bent eet je over het algemeen te veel.

Wouw. Wat een reactie. Er vraagt hier iemand om help hè! Niet om belachelijk gemaakt te worden om zijn uiterlijk dat niet te veranderen is. En nee, ik at vroeger niet meer.

Volgens mijn ouders kwam ik vanaf mijn 4e ineens veel aan. Zonder dat daar een verklaring voor was.

Ps. Ik heb meer reacties van jou op mensen gezien, volgens anderen 'spoor' je niet helemaal. Dus, let op je reacties, gast!

slaapwandel je?

Je kunt ook te weinig eten om af te vallen

in voor interesse

hmm OP laat niets meer weten slechte troll?

Tot hoeveel gaat jouw weegschaal? De meeste gaan maar tot 120.
Ik zag je foto, en dat is volgens mij echt wel meer dan 120.
En als het klopt dat jij enkel maar wat boterhammen met tomaat eet, en niet afvalt, dan moet jij zo spoedig mogelijk naar een arts! Jij bent een wandelend hartinfarct (niet slecht bedoeld man).

Nog updates? Word je een beetje begeleid etc? Ben je al met iets begonnen?

Tot hoeveel gaat jouw weegschaal? De meeste gaan maar tot 120.
Ik zag je foto, en dat is volgens mij echt wel meer dan 120.
En als het klopt dat jij enkel maar wat boterhammen met tomaat eet, en niet afvalt, dan moet jij zo spoedig mogelijk naar een arts! Jij bent een wandelend hartinfarct (niet slecht bedoeld man).

Dat kan idd goed dat de weegschaal bij hem gewoon stopt bij 120kg, denkt ie ow 120 kg maar :cool:

Terug
Naar boven