Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een vraag ik train dus 5 dagen in de week soms zes en ik train iedere dag minsten 2uur omdat ik drei spiergroepn per dag train is dat goed of niet goed
ik heb een vraag ik train dus 5 dagen in de week soms zes en ik train iedere dag minsten 2uur omdat ik drei spiergroepn per dag train is dat goed of niet goed
4 keer in de week, maximaal een uur per training, de rest is een beetje overdone.
Wat doe jij in godsnaam in de 2 uur? Met hoevelen trainen jullie? Het is wel de bedoeling dat je echt traint, en niet meer een theekransje houd en een half uur voor de spiegel gaat staan flexen na elk setje.
Wat doe jij in godsnaam in de 2 uur? Met hoevelen trainen jullie? Het is wel de bedoeling dat je echt traint, en niet meer een theekransje houd en een half uur voor de spiegel gaat staan flexen na elk setje.
Dus train je alle spiergroepen drie keer per week in tien uur tijd! Dat is een beetje teveel van het goede. Het hangt ook een beetje van je doelen af, dus wat wil je ermee bereiken? Ik vind 2 uur trainen om 3 spiergroepen af te werken een beetje lang. Wat doe je voor oefeningen, hoeveel rusttijd tussen sets, etc.?
Kortom; post je schema eens en vertel ons wat je ermee wilt bereiken.
Waar trek je de lijn? Ik vind 45 voor mezelf altijd onhaalbaar. Ben soms wel 1,5 uur bezig met 2 spiergroepen (30 seconden - 1 minuut rust tussen elke set en oefening).
Waar trek je de lijn? Ik vind 45 voor mezelf altijd onhaalbaar. Ben soms wel 1,5 uur bezig met 2 spiergroepen (30 seconden - 1 minuut rust tussen elke set en oefening).
Op zich vind ik zelf een uur of daaromtrend voldoende, maar dat is puur, omdat ik het anders gewoon te lang vind duren. Op zich is er niets mis met langer dan een uur trainen, maar ik vind het persoonlijk lang. Al de verhalen over cortisol, etc. zijn leuk, maar je moet ook naar de kwaliteit van de training kijken en hoe je die inricht.
Ik bedoel, je kan wel een half uur trainen, maar als je dan als een zak poep traint, schiet je er nog niets mee op. Tevens is je trainingsduur afhankelijk van je doelen, indeling en beschikbare momenten, dat je kunt trainen.
Als je bijvoorbeeld maar 2-3 keer per week kunt trainen, kun je beter iets langer trainen en wel alles pakken, dan dat je korter traint en de helft laat liggen.
Toch?
een uur tot anderhalf uur, ligt er aan of ik volume training doe ( waarbij je pauzes tussendoor wat langer zijn) of fullbody ( een paar oefeningen per spiergroep met weinig setjes)