Zwaantje
Cool Novice
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 7%
Ja precies WTF
Daarom laat ik die ook weg, ieks. Heb een variantje 2 lepels oploskoffie, 1 lepel rauwe cacaopoeder, 1 eetlepel kokosolie (15gram ongeveer) room zoveel als mn maag die ochtend wil en soms nog wat proteinepoeder
Trouwens.. Is het misschien ook niet verstandig om je eens fysiek door te laten meten? Gewoon voor de zekerheid inclusief een random bloedonderzoek. Je weet maar nooit toch. Daarnaast is een dieetist ook een optie maar mijn ervaring is daar niet zo best mee. Had het gevoel dat ikzelf meer kennis had dan betreffende persoon
Daarom laat ik die ook weg, ieks. Heb een variantje 2 lepels oploskoffie, 1 lepel rauwe cacaopoeder, 1 eetlepel kokosolie (15gram ongeveer) room zoveel als mn maag die ochtend wil en soms nog wat proteinepoederTrouwens.. Is het misschien ook niet verstandig om je eens fysiek door te laten meten? Gewoon voor de zekerheid inclusief een random bloedonderzoek. Je weet maar nooit toch. Daarnaast is een dieetist ook een optie maar mijn ervaring is daar niet zo best mee. Had het gevoel dat ikzelf meer kennis had dan betreffende persoon