AndroidHealthClinic

Te weinig geïnjecteerd?

gaultier

Dutch Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
38
Lengte
1m86
Massa
100kg
Ik heb net twee injecties gezet, maar nu ben ik vergeten hoeveel ik in de ene spuit had gedaan. Ik zit nu na te denken, misschien heb ik niet op lopen letten en maar de helft erin gedaan.(uit een vial anders was het makkelijk na te lopen).:p:scratch:

Zal ik nogmaals een helft injecteren, en dat ik mss meer doe, of gewoon wachten en volgende week weer zetten?

hoe kan dit nu? Weet je wel waar je aan begonnen bent en welk is je kuurschema? Dan weet je toch precies hoeveel te injecteren als je de verhouding weet van de ampul

• Topic Starter Topic Starter
hoe kan dit nu? Weet je wel waar je aan begonnen bent en welk is je kuurschema? Dan weet je toch precies hoeveel te injecteren als je de verhouding weet van de ampul

Mijn (korte termijn) geheugen is op zn tijd erg slecht (last van gekregen nadat ik op mn hoofd ben gestampt) op sommige momenten vergeet ik iets wat ik een minuut geleden deed, daarom ging ik ineens aan mijzelf twijfelen of ik wel goed had gekeken, uiteindelijk is er niets aan het handje

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

haha dit is wel een van de meest vage posts, maar ik heb dus wel gewoon de juiste hoeveelheid gedaan.

Kan dicht

Ik denk dat meerdere mensen hier wel eens last van hebben ;-) gewoon wachten tot de volgende.

maatje maakt altijd een foto van zijn spuit met hoeveelheid erin voordat ie hem zet.
miss ook handig voor jou?

Ik denk dat meerdere mensen hier wel eens last van hebben ;-) gewoon wachten tot de volgende.
jot of het verkeerde spul zetten bijvoorbeeld npp zetten ipv test-e haha ik kwam er pas de volgende dag achter dus de test-e alsnog gezet en npp weer een dagje later...simpel...

Schrijf het voortaan op

Iets beter nadenken de volgende keer lol

Mensen zoals jij blijven beter van de anabolen af

Terug
Naar boven