MuscleMeat

Te Zwaar?

hatereagle.jpg

Hehe 10x95 kg squat... Hoe diep ga je? :) En barbell curl met 45 kg, 8 reps? Wtf.... Dat wil ik wel eens zien! :D

• Topic Starter Topic Starter
Reacties

Goedemorgen,

Even snel een reactie; er staan wat vragen in over gewichten; die ga ik aan mijn maatje vragen. Heb gewoon opgeschreven wat we altijd doen en wat ik dan pak aan gewicht. Hoe het precies heet en op welke manier het gedaan wordt in jullie termen weet ik eerlijk gezegd niet. Wil ook niet opscheppen over de gewichten hoor, daar gaat het me niet om. Dus misschien klopen de termen niet wat er bij staat, of we doen het anders.

Trouwens zaterdag een x een training gedaan met mijn lichste setjes en dan gewoon 3x15 in flink tempo. Dat is ook wel eens lekker en op een andere manier zwaar.

Kom erop terug naar jullie! Dank en tot gauw!

• Topic Starter Topic Starter
Schema

Bij deze een pdf-je met plaatjes erbij. Hoop dat het voor jullie nu duidelijker is welke oefeningen...

Bij vragen altijd ff laten weten!

Bijlagen

vooral die squat van 95 kg vind ik echt ontzettend sterk! chapeau!

:ot: (excuses) Merk het hefboom effect van lange ledematen nog het meest bij mijn squat. Die zuiggggttt!:o
Hier nog 1 met lange ledematen.. :( Echt een gedoe om alles strak op techniek te krijgen en hoog in gewichten. Ben lang bezig geweest met mijn squat, door mijn blessure heb ik er een beetje een buttwinck in zitten :o maar diep zal ik gaan! :D

On topic:

Ben ik de enige die de gewichten wat bijzonder vindt? Ik ga er vanuit dat je beginner bent? Aangezien je de kletspraat van je instructeur aan lijkt te nemen?

Hier nog 1 met lange ledematen.. :( Echt een gedoe om alles strak op techniek te krijgen en hoog in gewichten. Ben lang bezig geweest met mijn squat, door mijn blessure heb ik er een beetje een buttwinck in zitten :o maar diep zal ik gaan! :D

On topic:

Ben ik de enige die de gewichten wat bijzonder vindt? Ik ga er vanuit dat je beginner bent? Aangezien je de kletspraat van je instructeur aan lijkt te nemen?

Lange ledematen zien een bij een dame meestal wel voordelig uit :p Maar lastig met squatten idd :grumble:

Je bent niet de enige. Sanne en Dinky hadden al gereageerd op haar squat en ik op die flyes. Dumbbell flyes met 2x 20 kilo is echt veel! [voelt ego knagen]

Barbell Curls zie ik staan. Dat klopt niet want het is geen barbell maar een machine. Probeer eens met een barbell (halter) aan beide kanten een 10 kg schijf te doen, en dan dezelfde beweging alleen wel staand. Dan zul je merken dat het een stuk zwaarder is, denk niet dat het lukt.

Doe je squats met een bankje achter je?

Al met al ben je zeker wel sterk. Hoelang train je al dan?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven