XXL Nutrition

Telekinese

Je zou jezelf in een slachtoffer rol kunnen gooien maar dat zal niet veel uitmaken.
Wat je kort wil zeggen is dat er toch altijd wel een weer woord erop komt.
En om daar niet meer op in te gaan is je goed recht en meestal beter ook.
Daarmee geeft andere ook weer de ruimte om dat wel te doen.
Discussies hebben nooit dezelfde lijn en uitkomst.
De uitkomst is altijd weer anders.
Je zou moeten zeggen dat de uitkomst voor JOU altijd hetzelfde is.
En dat komt omdat je er niks mee kan,.. je hebt er geen raakvlak mee !!
En je weet toch dat wetenschappers de feiten achterna lopen.
Wat ze ook bewijzen het is er altijd al geweest.

Hiermee bewijs je Klaas zijn post dus wel mee he :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja, waarom niet?
Klaas geeft een sterk punt, alleen hij moet wel voor zichzelf spreken en niet voor de massa.

je hebt gelijk musclebear, de massa is toch te achterlijk voor serieuze discussies.

Nee dat kan je niet net zo goed zeggen van TK.
Ik heb nog nooit filmpjes gezien van apen met twee lullen die nken en die je niet kan zien.
Dit is appels met peren vergelijken.
Jij bekijkt het vanuit jouw paradigma, een ander kan daar heel anders over denken. Je moet niet de fout maken dat iedereen vanuit dezelfde manier denkt als jij.

Filmpjes op internet zijn lekker veelzeggend MB, goed punt:rolleyes:

Jij bekijkt het vanuit jouw paradigma, een ander kan daar heel anders over denken. Je moet niet de fout maken dat iedereen vanuit dezelfde manier denkt als jij.

Filmpjes op internet zijn lekker veelzeggend MB, goed punt:rolleyes:

Dank je, sommige filmpjes zijn zeker veelzeggend, maar TK is natuurlijk wel meer dan filmpjes alleen, en daar was jezelf nog niet achter gekomen.
Een ander kan er heel goed anders over denken.
En weer andere smijten met karma.
Het is ook maar een kleine groep, en steeds dezelfde die er moeite mee hebben.
De meesten gaan er ook volwassen mee om, en geven alleen antwoord als het nuttig is, Ik zit me smakelijk elke topic te verdedigen.
Ik zou eerder de fout maken door te denken dat er te veel op dezelfde manier denken als ik.

Gewoon een vraagje uit interesse.

Geloof jij in handlezingen etc ?

In handlezen wel, in etc niet.

Gewoon een vraagje uit interesse.

Geloof jij in handlezingen etc ?

Waarom moet je geloven?
Sommige dingen kun je zelf onderzoeken.

Persoonlijk vind ik het erg stom als je ergens over oordeelt zonder het met eigen ogen gezien te hebben, dus vandaar dat ik een keer naar zo'n beurs ben geweest.

Ik heb met mijn eigen ogen gezien en gehoord dat een of ander oud vrouwtje koffiedik zat te lezen voor mijn schoonmoeder. Dat vrouwtje wist hele specifieke persoonlijke dingen te vertellen die ze echt nooit of te nimmer zou kunnen weten of af zou kunnen leiden op een of andere manier.

Aan de andere kant was er ook een persoon (Hans de Haan) die paragnost is en een reading gaf bij mijn vriendin.
De dingen die hij vertelde kon naar mijn idee iedereen gokken met een beetje mensenkennis...

Je zou voor de gein eens naar zo'n Paraview beurs moeten gaan. Entree kost bijna niets, en je zult zien dat er een enkeling is die toch meer kan dan alleen maar een scherp verhaaltje vertellen. Het nadeel is alleen dat er ook een hele hoop bijzitten die voornamelijk voor entertainment zijn, en dus daarmee de gedachten hoog houden dat het alleen maar onzin is. :rolleyes:

Mooi reply.
Idd, sjarlatans zijn overal.
Daarom zijn we zelf de grootste zeef, de waarheid.
Wij zijn God, God is ons. :D

ik wil graag aan telekinese doen , ik ben al een paar keer van plan geweest om te beginnen maar ben er gisteren eigelijk maar mee begonnen , kan je me meer tips geven om dit zo goed mogelijk te kunnen ontwikkelen ? , ik heb al geprobeert met het psi-wiel en met een knikker maar tot nu toe lukt het nog niet , 1 keer heeft de bal bewogen maar ik denk niet dat het door mij kwam ,

dus hierbij vraag ik , graag meer tips

ik wil graag aan telekinese doen , ik ben al een paar keer van plan geweest om te beginnen maar ben er gisteren eigelijk maar mee begonnen , kan je me meer tips geven om dit zo goed mogelijk te kunnen ontwikkelen ? , ik heb al geprobeert met het psi-wiel en met een knikker maar tot nu toe lukt het nog niet , 1 keer heeft de bal bewogen maar ik denk niet dat het door mij kwam ,

Wat is je huidige trainings- en voedingsschema?

Jezelf afzonderen van de bewoonde wereld voor de rest van je leven kan helpen.

strong bump is strong

Telekinese botst niet met de natuurwetenschap.

lol 5 jaar oude topic....

Telekinese :roflol:

Terug
Naar boven