MuscleMeat

Telekinese

• Topic Starter Topic Starter
Ik zat te wachten op dit argument.

Dus je gaat nu beweren dat al die mensen allemaal de gemeenschappelijke overeenkomst hebben niets om geld te geven en dat er daarom nooit iemand die miljoen is gaan ophalen?.

Nee ik beweer dat TK niet werkt op het moment dat je het om geld is te doen en je dat wil verkrijgen door het te bewijzen. :rolleyes:

Nee ik beweer dat TK niet werkt op het moment dat je het om geld is te doen en je dat wil verkrijgen door het te bewijzen. :rolleyes:

Weet je, ik kan het laten regenen waar ik ook maar wil binnen een straal van 550 kilometer, vervelende alleen is dat ik dit niet kan bewijzen want dan werkt het niet.

Harde rukwinden lukt trouwens binnen een straal van 300 kilometer.

Weet je, ik kan het laten regenen waar ik ook maar wil binnen een straal van 550 kilometer, vervelende alleen is dat ik dit niet kan bewijzen want dan werkt het niet.

Harde rukwinden lukt trouwens binnen een straal van 300 kilometer.

Mijn harde rukwinden zijn ook te horen/ruiken buiten een straal van 300 kilometer

Ik sluit niet eens uit dat het mogelijk is maar ik vraag me wel af waar dan de wet vandaan komt dat het niet lukt op het moment dat je het wilt bewijzen en/of er geld mee wilt verdienen. Volgens mij is die wet gemaakt door paljassen en andere types met een sterk gebrek aan hobbies.

Laatst bewerkt:
Vertel dat tegen al die mensen die het beoefenen en erin geloven.

Er zijn helaas ook erg veel mensen die er heilig van overtuigd zijn dat er een god bestaat, terwijl er geen enkel (wetenschappelijk) bewijs voor is. Pseudo wetenschap is in die zin dan wel iets interessanter :)

[Link niet meer beschikbaar] gezien van die Russen?

Goede post !!!
Erg lachwekkend ook idd... :D

Filmpjes zijn er te kust en te keur ... alleen kun je er zo weinig mee bewijs technisch. Glazen laten bewegen over een tafel heb ik goochelaars ook wel eens zien doen. Laat je niet teveel meeslepen door dergelijke zaken, over een paar jaar kijk je erop terug en dan heb je zo iets als zonde van mijn tijd, had beter kunnen gaan trainen.

Niks is zonde van mijn tijd.
Er is toch niks meer hierna toch.
En als er wel wat is dan bestaat TK ook. :D

Het rietje was gewoon bang

En denk je nu echt als geld je uitgangspunt is dat het dan zal werken? :rolleyes:
TK heeft te maken met geloof, je onderbewuste en je wil.

Daarom vragen veel van die parazwetsers zeker ook geld voor hun kunstjes, omdat het ze niet boeit? Als geld niet boeit in de para-wereld maak dan iedere sessie gewoon gratis en vertoon ook gratis je kunsten. Dus gratis je kunsten vertonen terwijl een batterij van wetenschappers je gadeslaat.

Maar goed dat zal wel ook weer niet werken, die ****ing HSP-ers kunnen niet presteren onder druk.

Ja kijk die lui moeten ook vreten!

Even rustig he, anders telekineest hij zometeen even je kop van je romp af.

Daarom vragen veel van die parazwetsers zeker ook geld voor hun kunstjes, omdat het ze niet boeit? Als geld niet boeit in de para-wereld maak dan iedere sessie gewoon gratis en vertoon ook gratis je kunsten. Dus gratis je kunsten vertonen terwijl een batterij van wetenschappers je gadeslaat.

Maar goed dat zal wel ook weer niet werken, die ****ing HSP-ers kunnen niet presteren onder druk.

Je haalt alles door elkaar man.
Sjarlatans vragen idd geld voor hun trucjes.
Dit heeft niks met sjarlatans te maken en evermin met trucjes.
Er zijn al genoeg Jomanda's.

En waarom nu weer ****ing HSP'ers ?
Ik weet niet of je zelf kinderen hebt maar zulke woorden leer je kinderen ook niet... of jij wel?

Terug
Naar boven