Fitness Seller

Telekinese

• Topic Starter Topic Starter
Dat jij niet bepaalt wie er in je threads komt, niet gelijk gaan mauwen Musclebear.

Dan slaat je vorig reply ook nergens op.
Je hoeft mij niet te vertellen dat je mod bent, dat kan ik zelf ook zien.

En ik miauw niet dude,.. als ik miauw dan blaf jij. :D

Vertel dat tegen al die mensen die het beoefenen en erin geloven.

[Link niet meer beschikbaar] :D

Ik sluit niet eens uit dat het mogelijk is maar ik vraag me wel af waar dan de wet vandaan komt dat het niet lukt op het moment dat je het wilt bewijzen en/of er geld mee wilt verdienen. Volgens mij is die wet gemaakt door paljassen en andere types met een sterk gebrek aan hobbies.

WORD.. dat bedoelde ik dus.. leuk filmpje hoor.. maar waarom kunnen ze het wel 'bewijzen' tegenover een groep mannen en niet voor geld? Wat is dat nou weer voor bullshit.. ik wil ze best geloven hoor maar dan mogen ze het ff doen voor mijn neus :)

Dan slaat je vorig reply ook nergens op.
Je hoeft mij niet te vertellen dat je mod bent, dat kan ik zelf ook zien.

En ik miauw niet dude,.. als ik miauw dan blaf jij. :D

Kan je ons ook vertellen hoe het komt dat het niet werkt als je het voor geld doet?
Aan welke regels is Tk gebonden? Sorry maar ik vind dit een heel flauw excuus.

WORD.. dat bedoelde ik dus.. leuk filmpje hoor.. maar waarom kunnen ze het wel 'bewijzen' tegenover een groep mannen en niet voor geld? Wat is dat nou weer voor bullshit.. ik wil ze best geloven hoor maar dan mogen ze het ff doen voor mijn neus :)

Money talks !!!
Geld is een bedenksel van de mens omdat hij nog niet geleerd heeft om te delen.
Het werkt niet als je het voor geld doet,..lees nog even een paar pagina's terug.
Of gebruik even,
:google:.

Ik zeg dan ook, doe het gewoon even gratis. Maar doe het wel onder wetenschappelijk toezicht. Of werkt het ook niet in dat geval? Heb je nog meer uitzonderingssituaties?

Het werkt alleen in het bijzijn van labielen of zoiets?

Ik zou zeggen, begin eens met een psi wheel ;) Da's vrij eenvoudig. Lukte mij ook. Maarja, is gewoon warmte van je lichaam wat zoiets in beweging zet. Wat dat filmpje betreft, dikke fake says i.

Money talks !!!
Geld is een bedenksel van de mens omdat hij nog niet geleerd heeft om te delen.
Het werkt niet als je het voor geld doet,..lees nog even een paar pagina's terug.
Of gebruik even,
:google:.

Doe het dan eens gratis zoals ericr zegt.

Jeetje man, hoeveel uitzonderingen zijn er nog?

Je hebt niet geantwoord: aan welke regels moet TK zich houden?

het mag niet voor geld? Waarom? Het is toch iets fysisch? Worden hersengolven vervormd als er geld mee gemoeid is.

Nogmaals, als dit echt zou bestaan dan had men er al lang gefilmd bewijs van in een gecontroleerde setting in een labo en zouden de kranten er vol van staan. Of is er een complot aan de gang van wetenschappers die dit willen geheid houden omdat ze dit wapen willen gerbuiken in hun strijd tegen het terrorisme. Een jihadi in de lucht laten zwemen als hij naar je komt toegelopen met een bom rond zich?

Is MuscleBear niet gewoon een kloon en zit hij ons te stangen? :roflol:

Doe het dan eens gratis zoals ericr zegt.

Jeetje man, hoeveel uitzonderingen zijn er nog?

Je hebt niet geantwoord: aan welke regels moet TK zich houden?

het mag niet voor geld? Waarom? Het is toch iets fysisch? Worden hersengolven vervormd als er geld mee gemoeid is.

Nogmaals, als dit echt zou bestaan dan had men er al lang gefilmd bewijs van in een gecontroleerde setting in een labo en zouden de kranten er vol van staan. Of is er een complot aan de gang van wetenschappers die dit willen geheid houden omdat ze dit wapen willen gerbuiken in hun strijd tegen het terrorisme. Een jihadi in de lucht laten zwemen als hij naar je komt toegelopen met een bom rond zich?

Telekinese is het verschijnsel van de beweging of verplaatsing van voorwerpen zonder aanraking door een persoon, d.m.v. een onbekende werking.
Er zijn geen gouden regels, iedereen die er in gelooft die kan het.
Hoe sterker je geloof hoe sneller je kan leren... dat proces kan jaren duren.
En zo veel geduld hebben de meesten niet, ook omdat het geloof erin in de weg staat.
Mensen die aan mediatie en yoga of thai chi doen zullen het eerder leren.
Mediatie is geen regel maar een hulpmiddel.
Bij mensen die vaak hun emoties opsparen kunnen telikenetische verschijnselen gebeuren, zoals glazen die springen, electrische apparaten die vreemd gaan doen.

Telekinese is het richten van energie op een bepaald voorwerp.
En gedachten verstoren het richtproces.
Ook de intentie is van belang.
Tk willen kennen voor geld werkt voor mij gewoon niet, dat is iets wat ik niet kan uitleggen maar wat je moet ondervinden.
En dat is niet iets wat ik heb gelezen maar wat ik DENK.

Ik kan het ook anders zeggen.
Als je er geld mee wil verdienen, geen probleem.
Maar een matrialist die kan het niet.
Hij is te gebonden aan materie.
Zo iemand kan niet de materie waar hij zo aan gehecht is veranderen/ manipuleren juist omdat het zo aards is

Waarom is het nog niet wereldwijd bekend en geaccepteerd?
omdat de regering/machthebbenden niet willen dat mensen weten dat alles mogelijk is met de geest.

Laatst bewerkt:
Is MuscleBear niet gewoon een kloon en zit hij ons te stangen? :roflol:

Ik ben tegen klonen.
En ik kan jou niet, misschien herken je mij uit een vorig leven, maar ik neem niet aan dat je verliefd op mij bent.

Het is totaal niet mijn bedoeling om iemand kwaad te maken.
Kwaadheid is een tekort in jezelf, jezelf in een onaangename stemming laten verkeren.
Sta jezelf niet toe om in dit soort topics te lezen.
Of doe gewoon gezellig mee.... :D

omdat de regering/machthebbenden niet willen dat mensen weten dat alles mogelijk is met de geest.

Tja, ik dacht al : "wanneer komt de colplottheorie bovendrijven?"

Het is dus een energie die je kan richten en die energie wordt beinivloedt door de reden warom je het zou willen dien.
Waarom zou iemand dat in de eerste plaats al willen doen?
Ik vind het heel zwakke argumenten.
Het werkt niet als je het wil bewijzen. Ja zo kan men alles gaan beweren he.

Telekinese is het verschijnsel van de beweging of verplaatsing van voorwerpen zonder aanraking door een persoon, d.m.v. een onbekende werking.
Er zijn geen gouden regels, iedereen die er in gelooft die kan het.
Hoe sterker je geloof hoe sneller je kan leren... dat proces kan jaren duren.
En zo veel geduld hebben de meesten niet, ook omdat het geloof erin in de weg staat.
Mensen die aan mediatie en yoga of thai chi doen zullen het eerder leren.
Mediatie is geen regel maar een hulpmiddel.
Bij mensen die vaak hun emoties opsparen kunnen telikenetische verschijnselen gebeuren, zoals glazen die springen, electrische apparaten die vreemd gaan doen.

Heb zelf 12-13 jaar lang gemediteerd. En dan heb ik het over 5 dagen/week!!!
Allemaal leuke oefeningen voor Chi/Chin/Cum. Hoe je het ook wilt noemen.
Ik geloofde niet eens dat telekinese kon. Ik "wist" het zeker en vond iedereen die er niet in geloofde naif.
Netto resultaat na die tijd:
-Telekinese/psychokinese --> Nope.
-Telepathie --> Nope.
-Aura's healen en pellen --> Nope.
-Toekomstvisie --> Nope.
-Vorige levens aanschouwen --> Nope.

Maar natuurlijk had ik nog veeeeeeeel harder moeten geloven :rolleyes: Eigen schuld!

Telekinese is het richten van energie op een bepaald voorwerp.
En gedachten verstoren het richtproces.
Ook de intentie is van belang.
Tk willen kennen voor geld werkt voor mij gewoon niet, dat is iets wat ik niet kan uitleggen maar wat je moet ondervinden.
En dat is niet iets wat ik heb gelezen maar wat ik DENK.

Altijd leuke verhalen om de burger te onderdrukken. Net zo gevaarlijke kost als elke fundamentalistische godsdienst kan ik uit ervaring vertellen. Want je moet geloven voordat je iets ervaart.
Dit uitgangspunt stelt dus dat je ergens vanuit moet gaan zonder dat je ooit met eigen ogen hebt gezien dat het echt kan en er zou dus een universele wet zijn die stelt dat naiviteit beloont wordt...
Stel dat het berust op goddelijke principes. Dan eist god van jou dat je zeker moet weten dat iets kan zonder dat je het ooit met eigen ogen hebt aanschouwd. Je kunt per definitie NOOIT zeker weten dat iets echt is zolang je het niet ZELF hebt ervaren DIKKE VETTE PUNT.

Ik kan het ook anders zeggen.
Als je er geld mee wil verdienen, geen probleem.
Maar een matrialist die kan het niet.
Hij is te gebonden aan materie.
Zo iemand kan niet de materie waar hij zo aan gehecht is veranderen/ manipuleren juist omdat het zo aards is

Lulkoek die ik meer heb gehoord. Telekinese houdt per definitie in dat je je aandacht op de materie richt. Anders zal je het ook niet in beweging krijgen.
Laat zo'n softe new-ager dan maar die 1 miljoen geven aan een goed doel. Dat is toch niet echt materialistisch.

Let me guess... Omdat het niet mogelijk is?

Nog een leuk verhaaltje. Heb het zelf meegemaakt (helaas).

Kende een man die stelde enorme telekinetische en telepatische krachten te hebben. Hij zou met zijn gedachten stenen uit elkaar kunnen laten spatten.
Mijnheer stelde dat andere mensen die deze krachten ook zouden hebben softies waren en zei: "Wanneer iemand zegt dat hij psychokinetische krachten heeft, moet je gewoon zeggen dat hij het dan maar moet laten zien. Zijn ze zo uitgeluld."

Op zich natuurlijk een goed punt, maar toen hijzelf werd gevraagd iets te laten zien antwoordde hij: "Dat kan pas zodra jullie er rijp voor zijn. We moesten eerst zelf spiritueel sterker worden."

Geweldig toch, hoe dat soort achterlijken zich er altijd uit lullen. :D :D

Tja, ik dacht al : "wanneer komt de colplottheorie bovendrijven?"

Het is dus een energie die je kan richten en die energie wordt beinivloedt door de reden warom je het zou willen dien.
Waarom zou iemand dat in de eerste plaats al willen doen?
Ik vind het heel zwakke argumenten.
Het werkt niet als je het wil bewijzen. Ja zo kan men alles gaan beweren he.

Er zijn genoeg redenen waarom je het zou willen doen of laten.
Je kan het doen met mijn argumenten die ik geef.
Ik hoef niks te beweren en niks te bewijzen.
Voor mij is het al echt.

Echt een uitgangspunt waar we wat mee kunnen. Musclebear zegt dat het zo is dus is het ook zo. TK bestaat!

Ik vraag me af wat musclebear eigenlijk op een bodybuilding forum doet? Waarschijnlijk hebben ze em op alle andere fora allang geband

Muscle Bear, ik kan deze belachelijke argumentatie niet meer aan!

Ik geloofde niet eens dat telekinese kon. Ik "wist" het zeker en vond iedereen die er niet in geloofde naif.
-Telepathie --> Nope.
-Toekomstvisie --> Nope.

Maar natuurlijk had ik nog veeeeeeeel harder moeten geloven :rolleyes: Eigen schuld!

Altijd leuke verhalen om de burger te onderdrukken. Net zo gevaarlijke kost als elke fundamentalistische godsdienst kan ik uit ervaring vertellen. Want je moet geloven voordat je iets ervaart.
Dit uitgangspunt stelt dus dat je ergens vanuit moet gaan zonder dat je ooit met eigen ogen hebt gezien dat het echt kan en er zou dus een universele wet zijn die stelt dat naiviteit beloont wordt...
Stel dat het berust op goddelijke principes. Dan eist god van jou dat je zeker moet weten dat iets kan zonder dat je het ooit met eigen ogen hebt aanschouwd. Je kunt per definitie NOOIT zeker weten dat iets echt is zolang je het niet ZELF hebt ervaren DIKKE VETTE PUNT.

Lulkoek die ik meer heb gehoord. Telekinese houdt per definitie in dat je je aandacht op de materie richt. Anders zal je het ook niet in beweging krijgen.
Laat zo'n softe new-ager dan maar die 1 miljoen geven aan een goed doel. Dat is toch niet echt materialistisch.

Kende een man die stelde enorme telekinetische en telepatische krachten te hebben. Hij zou met zijn gedachten stenen uit elkaar kunnen laten spatten.
Mijnheer stelde dat andere mensen die deze krachten ook zouden hebben softies waren en zei: "Wanneer iemand zegt dat hij psychokinetische krachten heeft, moet je gewoon zeggen dat hij het dan maar moet laten zien. Zijn ze zo uitgeluld."

Op zich natuurlijk een goed punt, maar toen hijzelf werd gevraagd iets te laten zien antwoordde hij: "Dat kan pas zodra jullie er rijp voor zijn. We moesten eerst zelf spiritueel sterker worden."

Je hebt de argumenten perfect verwoord/

-Telepathie --> Nope.
-Toekomstvisie --> Nope.

`

Beetje raar, je gelooft erin maar zodra het jezelf niet lukt is het waardeloos.
Ik denk eerder dat je op de verkeerde manier bezig was.
Je hebt 12-13 jaar lang gemediteerd en nu ben je opeens van je geloof gevallen?
En "hoe je het ook noemen wilt "klinkt niet alsof je het met liefde hebt gedaan...ik trek je verhaal sowiso in twijfel.

Een heel verhaal verder maar daar kan ik kort mee zijn.
Ik ervaar TK zelf,... dikke .

Een miljoen aan een goed doel geven is altijd mooi natuurlijk.
En achterlijk is het juist in tegendeel.
HSP'ers lopen eerder voor in geestelijke ontwikkeling.

Nou wat houd je tegen, op naar die vent met z'n miljoen laat je trillende pen zien en schenk het aan een goed doel.

Terug
Naar boven