AndroidHealthClinic

Telekinese

Heb je zelf al eens een object verplaatst met je geest Musclebear? (dit is een serieuze vraag)

• Topic Starter Topic Starter
Nou wat houd je tegen, op naar die vent met z'n miljoen laat je trillende pen zien en schenk het aan een goed doel.

Jij zit maar met dat miljoen in je hoofd.
Ik vraag daar niet om.
Robin hood, ga lekker een bank beroven en geef het aan een goed doel.
Verbeter de wereld begin bij jezelf. :D

Wow.

Als zelfs thinkalot het gehad heeft met belachelijke argumentatie -hij is immers de uitvinder ervan- dan is het wel heel erg gesteld met je onderbouwing. Ik schrik hier van.

Misschien komt TAL erachter dat hij niet altijd het laatste woord kan hebben.
Dat hij niet altijd gelijk heeft.
En dat hij ook nog van andere kan leren.

En of je nu wat van opsteekt of niet, dat is om het even.
Slechte reclame is ook reclame !!! :D

`

Beetje raar, je gelooft erin maar zodra het jezelf niet lukt is het waardeloos.

Leg uit... ?

Ik denk eerder dat je op de verkeerde manier bezig was..

Leg ook maar uit.

Je hebt 12-13 jaar lang gemediteerd en nu ben je opeens van je geloof gevallen?

Precies. Op basis van ervaring dat iets niet zo is zoals je werd voorgeschoteld.

En "hoe je het ook noemen wilt "klinkt niet alsof je het met liefde hebt gedaan...ik trek je verhaal sowiso in twijfel.

Niet met liefde gedaan? Merk dat je ook al heldervoelend bent. Zeer intelligent dat je mij kunt vertellen met wat voor gevoel ik mijn meditaties heb gedaan....
Denk toch echt dat ik zelf beter kan inschatten op wat voor manier ik mediteerde dan jij, denk je niet?
En je trekt mijn verhaal in twijfel. Hebben de geesten je ingefluisterd dat ik onzin uitkraam?

Een heel verhaal verder maar daar kan ik kort mee zijn.
Ik ervaar TK zelf,... dikke .

Op wat voor manier uit TK zich bij jou?

Een miljoen aan een goed doel geven is altijd mooi natuurlijk.
En achterlijk is het juist in tegendeel.
HSP'ers lopen eerder voor in geestelijke ontwikkeling.

Gelukkig maar dat jij geestelijk verder ontwikkeld bent dan ik.
Grappig dat ik ook altijd op anderen neerkeek toen ik zelf nog heilig in dit soort verhalen geloofde. ;)

Laat me je iets vertellen over "geestelijk invoelen" van andere mensen:
Er van overtuigd zijn dat je geestelijk boven anderen staat is de gemakkelijkste manier om je niet in anderen te hoeven verdiepen en altijd kritiek van anderen te verwerpen. Jij ziet helderder dan wij, dus je hoeft je niet voor ons open te stellen.
Gemakkelijkste manier om voor anderen weg te vluchten --> Denken dat je verder ontwikkelt bent, dus anderen zijn minder.
Zo hoef je je verhaal ook niet te onderbouwen want wij snappen het toch niet... ;)

Leg uit... ?

Leg ook maar uit.
Precies. Op basis van ervaring dat iets niet zo is zoals je werd voorgeschoteld.
Niet met liefde gedaan? Merk dat je ook al heldervoelend bent. Zeer intelligent dat je mij kunt vertellen met wat voor gevoel ik mijn meditaties heb gedaan....
Denk toch echt dat ik zelf beter kan inschatten op wat voor manier ik mediteerde dan jij, denk je niet?
En je trekt mijn verhaal in twijfel. Hebben de geesten je ingefluisterd dat ik onzin uitkraam?

Op wat voor manier uit TK zich bij jou?

Gelukkig maar dat jij geestelijk verder ontwikkeld bent dan ik.
Grappig dat ik ook altijd op anderen neerkeek toen ik zelf nog heilig in dit soort verhalen geloofde. ;)

Laat me je iets vertellen over "geestelijk invoelen" van andere mensen:
Er van overtuigd zijn dat je geestelijk boven anderen staat is de gemakkelijkste manier om je niet in anderen te hoeven verdiepen en altijd kritiek van anderen te verwerpen. Jij ziet helderder dan wij, dus je hoeft je niet voor ons open te stellen.
Gemakkelijkste manier om voor anderen weg te vluchten --> Denken dat je verder ontwikkelt bent, dus anderen zijn minder.
Zo hoef je je verhaal ook niet te onderbouwen want wij snappen het toch niet... ;)

Wat ik ook raar vindt is dat je aan het einde zegt dat ik het niet hoef te onderbouwen, want WE snappen het toch niet.
En je vraagt notabene tot drie keer toe om het je uit te leggen.
Ik ben geen boot, ik ben een vliegtuig, toet toet !!!

Geloven is juist vertrouwen hebben in iets.
Het lukt je niet dus vertrouw je het ook maar niet meer.
Als het andere wel lukt en jou niet dan zou ik toch het probleem bij mezelf gaan zoeken ipv van iets anders de schuld er van te geven.
We bidden alleen als het tegen zit en nooit als het mee zit.

Ik kan niet uitleggen wat jij fout doet.
Je zegt dat je het geprobeert hebt, maar hoe heb je dat dan precies gedaan?

En sorry hoor maar jij bent de eerste in mijn leven die een negatieve ervaring heeft met meditatie en dat na 13 jaar lang intensief daar mee bezig te zijn geweest.
Je zou dan al veel eerder er mee gestopt zijn, en als je eenmaal kan mediteren dan reageer je niet zoals jij doet.

Ik ben idd heldervoelend, als ik een kamer met mensen binnen kom dan voel ik de sfeer die daar hangt, en als die niet prettig is dan ben ik ook zo weer weg.
Ook emoties voel ik fijnloos aan.
Ook voel ik wind in me nek... en dat is het wel.
Je weet zelf het beste hoe je mediteerde maar daar houd het ook wel bij op.. na 13 jaar.
De geesten hebben mij niks ingefluisterd, je komt gewoon niet geloofwaardig over.
Tk uit zich niet bij mij, het is niet wat vanzelf gaat, je moet er hard voor werken. :D

Dat jij op een ander neerkeek is jammer, ik heb dat probleem niet.
Je moet goed lezen wat ik typ, en dan pas antwoord geven.
Ik zeg niet dat ik geestlijk verder ben dan jij, dat maak jij ervan.
Ik denk ook niet dat dat van belang is, we zijn hier allemaal met 1 en hetzelfde doel,.. en hoelang en op welke manier we daar komen, dat is aan iedereen zelf.
Ik stel me graag open voor andere, ik zou niet weten waarom niet.

Jeetje man, ik kan je vaak volgen in je gefilosofeer maar nu maak je je echt wel belachelijk hoor.
Niemand heeft het ooit kunnen bewijzen dat hij het kan maar er zin er wel veel die het kunnen maar als ze het moeten bewijzen dan gaat het niet en ook niet als het voor geld moet. Jeetje man, dit wordt echt meer dan belachelijk.

Hahahaha.
Ik begrijp jou, zelfs als het belachelijk voor mij klinkt.
Bewijzen zijn er genoeg te vinden, ook onderzoeken zijn er genoeg naar.
Maar ik ben geen wetenschapper ik weet alleen wat ik zelf geloof.
En toch geen probleem als je het belachelijk vindt,.. ik zie je graag lachen. :D

ik moet wel zeggen dat ik je begrip aanstekelijk vind. Karma, echt waar. kan ik nog van leren.

grtz

We leren van elkaar dude. ;)

Mzzl

Wow.

Als zelfs thinkalot het gehad heeft met belachelijke argumentatie -hij is immers de uitvinder ervan- dan is het wel heel erg gesteld met je onderbouwing. Ik schrik hier van.

Nou mijn argumentatie wordt altijd onderbouwd met wetenschapppelijke artikels of onderzoek; Wat niet gezegd kan worden vou jou.

Wat ik ook raar vindt is dat je aan het einde zegt dat ik het niet hoef te onderbouwen, want WE snappen het toch niet.
En je vraagt notabene tot drie keer toe om het je uit te leggen.
Ik ben geen boot, ik ben een vliegtuig, toet toet !!!

Had al gedacht dat je er geen antwoord op zou geven. Moeilijk he, jezelf hier weer uitlullen. :cool:

Geloven is juist vertrouwen hebben in iets.
Het lukt je niet dus vertrouw je het ook maar niet meer.
Als het andere wel lukt en jou niet dan zou ik toch het probleem bij mezelf gaan zoeken ipv van iets anders de schuld er van te geven.
We bidden alleen als het tegen zit en nooit als het mee zit.

13 Jaar lang iets beoefenen lijkt me toch dat ik uit eigen ervaring kan vertellen dat iets crap is.
De "anderen" die het wel lukt zijn altijd mensen die vluchten zodra hen daadwerkelijk wordt gevraagd om een demonstratie van hun kunnen...

Ik kan niet uitleggen wat jij fout doet.
Je zegt dat je het geprobeert hebt, maar hoe heb je dat dan precies gedaan?

Zoveel geprobeerd. Energetisch (chi/chin). Loslaten van gedachten. Tai chi. Diversiteit aan ademhalingsoefeningen met een net zo grote diversiteit aan visualisaties. Droomoefeningen. Uittredingsoefeningen... You name it.

En sorry hoor maar jij bent de eerste in mijn leven die een negatieve ervaring heeft met meditatie en dat na 13 jaar lang intensief daar mee bezig te zijn geweest.
Je zou dan al veel eerder er mee gestopt zijn, en als je eenmaal kan mediteren dan reageer je niet zoals jij doet.

Negatieve ervaring? Ik zeg alleen dat je er geen speciale krachten mee ontwikkelt!

Ik ben idd heldervoelend, als ik een kamer met mensen binnen kom dan voel ik de sfeer die daar hangt, en als die niet prettig is dan ben ik ook zo weer weg.
Ook emoties voel ik fijnloos aan.
Ook voel ik wind in me nek... en dat is het wel.
Je weet zelf het beste hoe je mediteerde maar daar houd het ook wel bij op.. na 13 jaar.
De geesten hebben mij niks ingefluisterd, je komt gewoon niet geloofwaardig over.
Tk uit zich niet bij mij, het is niet wat vanzelf gaat, je moet er hard voor werken. :D

Heb ik ook. Heeft geen ene **** te maken met heldervoelendheid. Wanneer je heldervoelend zou zijn zou je de kamer niet eens ingegaan zijn. ;) Een sfeer "invoelen" heeft niks met hogere krachten te maken, net zomin als het "invoelen" van emoties.

Denk dat de rest het er wel mee eens is dat ik degene ben die niet geloofwaardig overkomt inderdaad. :D
En je hebt volkomen gelijk. 13 jaar lang mediteren is inderdaad de kantjes ervan aflopen. Heeft niks met "er hard voor werken" te maken.

Dat jij op een ander neerkeek is jammer, ik heb dat probleem niet.
Je moet goed lezen wat ik typ, en dan pas antwoord geven.
Ik zeg niet dat ik geestlijk verder ben dan jij, dat maak jij ervan.
Ik denk ook niet dat dat van belang is, we zijn hier allemaal met 1 en hetzelfde doel,.. en hoelang en op welke manier we daar komen, dat is aan iedereen zelf.
Ik stel me graag open voor andere, ik zou niet weten waarom niet

Dat is duidelijk uit je posts lichtkind :rolleyes: Maar maak jezelf wijs wat je wilt.

Nee jij probeert je eruit te lullen door niet te reageren om het feit dat je eerst drie keer wat aan mij vraagt om vervolgens op het einde te zeggen dat ik beter niet kan reageren.
En ik denk dat ik duidelijk genoeg ben, ik kan niet alles voor gaan kauwen.

Wat voor jou crap is hoeft nog niet voor de miljoenen andere zo te zijn.
Er zijn genoeg bewijzen geleverd, en het grootste bewijs ben jezelf en als jij zegt dat het crap is dan is dat voor jou zo...
Dat het je niet lukt is omdat je er niet genoeg in gelooft,.. en aan je reakties te zien is dat ook zo.
misschien probeer je het ooit later nog eens.

Je ervaring is negatief anders zou je nu nog aan meditatie doen.
En niemand zegt dat je met meditatie speciale krachten ontwikkelt.
Het is alleen maar een hulpmiddel.

Heldervoelendheid houdt in dat je informatie ontvangt via je gevoel.
Deze energieën of krachtvelden word je zowel via je lichamelijke als via je geestelijke gevoel gewaar.
Het zuiverst waarneembaar en controleerbaar zijn de emotionele en lichamelijke gevoelens die je oppikt van andere mensen en dieren.
Verder, de stemming in een omgeving of de atmosfeer die je aanvoelt op een bepaalde plaats...zoek het anders ff op.

Hahaha de rest, natuurlijk jongen je hebt helemaal gelijk van iedereen die jou gelijk geeft.
Dan hebben ook nog veel geen mening of lezen dit niet eens, en een klein percentage snap wat ik bedoel. :D

er is nog nooit een bewijs geleverd dat et bestaat. als men bewijs vraagt dan zegt men dat het niet werkt onder die omstandigheden!
Dit is duidelijk bull shit. Ik kan voor heel veel onbegrijpelijke zaken respect opbrengen mar dit en het gebruikte argument is een schande.

Misschien moet je je eens verdiepen in de Parapsychologie.
Hun onderwerpen van studie zijn bijvoorbeeld telepathie en telekinese, (paranormale) verschijnselen die zich ogenschijnlijk niet houden aan het fundamentele causaliteits principe, dat overigens op zich al heel verschillend geïnterpreteerd wordt.
Deze verschijnselen zijn niet altijd gemakkelijk te onderzoeken onder gecontroleerde omstandigheden en de resultaten zijn vaak niet eenduidig.
Het is uiteraard goed mogelijk om wetenschappelijk onderzoek te doen naar het al dan niet bestaan van dergelijke krachten, maar tot nu toe is geen controleerbaar en reproduceerbaar bewijs voor het bestaan ervan geleverd. Althans bewijs waar iedere wetenschapper mee kan instemmen, ook die welke impliciet binnen het filosofisch fundamentalistisch materialistische denken blijft.
Hoewel een objectief, controleerbaar en reproduceerbaar individueel bewijs niet altijd te leveren is, zijn wel op grotere schaal statistisch significante resultaten behaald.
Er zijn talloze stichtingen, verenigingen en andere organisatie's die zich met paranormale verschijnselen bezighouden.
Maar meestal wordt men daar niet veel wijzer wat betreft het hoe, wat en waarom van deze verschijnselen, als men echt wetenschappelijk verantwoorde antwoorden wil hebben op deze vragen.
In de wereld zijn maar enkele mogelijkheden om op serieus academisch niveau bezig te zijn met parapsychologie.
Er bestaan twee bijzondere leerstoelen op dit gebied, waarvan een in Nederland.

Aan de Universiteit Utrecht draagt de door de Studievereniging voor Psychical Research (SPR) ingestelde bijzondere leerstoel Parapsychologie zorg voor een wetenschappelijk verantwoorde benadering van het vakgebied van de parapsychologie.
Aan de Universiteit van Edinburgh verzorgt de Koestler Chair postgraduate onderwijs en is het mogelijk om te promoveren op een parapsychologisch onderwerp.
Deze bijzondere leerstoel, ingesteld in 1983, wordt gefinancierd door een legaat van de schrijver Arthur Koestler.

[Link niet meer beschikbaar] jezelf.

Ruikt iemand anders dat ook?

Oja, het is de geur van verse, zachte, lichtbruine, halve pond bullshit.

Is een van m'n rukwinden dude.

die muscleboer is zeker een kloon van martie of mwbi

Terug
Naar boven