thomas19
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Muscle Bear, ik kan deze belachelijke argumentatie niet meer aan!
Nou wat houd je tegen, op naar die vent met z'n miljoen laat je trillende pen zien en schenk het aan een goed doel.

Heb je zelf al eens een object verplaatst met je geest Musclebear? (dit is een serieuze vraag)

Wow.
Als zelfs thinkalot het gehad heeft met belachelijke argumentatie -hij is immers de uitvinder ervan- dan is het wel heel erg gesteld met je onderbouwing. Ik schrik hier van.

`
Beetje raar, je gelooft erin maar zodra het jezelf niet lukt is het waardeloos.
Ik denk eerder dat je op de verkeerde manier bezig was..
Je hebt 12-13 jaar lang gemediteerd en nu ben je opeens van je geloof gevallen?
En "hoe je het ook noemen wilt "klinkt niet alsof je het met liefde hebt gedaan...ik trek je verhaal sowiso in twijfel.
Een heel verhaal verder maar daar kan ik kort mee zijn.
Ik ervaar TK zelf,... dikke .
Een miljoen aan een goed doel geven is altijd mooi natuurlijk.
En achterlijk is het juist in tegendeel.
HSP'ers lopen eerder voor in geestelijke ontwikkeling.

Leg uit... ?
Leg ook maar uit.
Precies. Op basis van ervaring dat iets niet zo is zoals je werd voorgeschoteld.
Niet met liefde gedaan? Merk dat je ook al heldervoelend bent. Zeer intelligent dat je mij kunt vertellen met wat voor gevoel ik mijn meditaties heb gedaan....
Denk toch echt dat ik zelf beter kan inschatten op wat voor manier ik mediteerde dan jij, denk je niet?
En je trekt mijn verhaal in twijfel. Hebben de geesten je ingefluisterd dat ik onzin uitkraam?
Op wat voor manier uit TK zich bij jou?
Gelukkig maar dat jij geestelijk verder ontwikkeld bent dan ik.
Grappig dat ik ook altijd op anderen neerkeek toen ik zelf nog heilig in dit soort verhalen geloofde.![]()
Laat me je iets vertellen over "geestelijk invoelen" van andere mensen:
Er van overtuigd zijn dat je geestelijk boven anderen staat is de gemakkelijkste manier om je niet in anderen te hoeven verdiepen en altijd kritiek van anderen te verwerpen. Jij ziet helderder dan wij, dus je hoeft je niet voor ons open te stellen.
Gemakkelijkste manier om voor anderen weg te vluchten --> Denken dat je verder ontwikkelt bent, dus anderen zijn minder.
Zo hoef je je verhaal ook niet te onderbouwen want wij snappen het toch niet...![]()

Wow.
Als zelfs thinkalot het gehad heeft met belachelijke argumentatie -hij is immers de uitvinder ervan- dan is het wel heel erg gesteld met je onderbouwing. Ik schrik hier van.
Wat ik ook raar vindt is dat je aan het einde zegt dat ik het niet hoef te onderbouwen, want WE snappen het toch niet.
En je vraagt notabene tot drie keer toe om het je uit te leggen.
Ik ben geen boot, ik ben een vliegtuig, toet toet !!!
Geloven is juist vertrouwen hebben in iets.
Het lukt je niet dus vertrouw je het ook maar niet meer.
Als het andere wel lukt en jou niet dan zou ik toch het probleem bij mezelf gaan zoeken ipv van iets anders de schuld er van te geven.
We bidden alleen als het tegen zit en nooit als het mee zit.
Ik kan niet uitleggen wat jij fout doet.
Je zegt dat je het geprobeert hebt, maar hoe heb je dat dan precies gedaan?
En sorry hoor maar jij bent de eerste in mijn leven die een negatieve ervaring heeft met meditatie en dat na 13 jaar lang intensief daar mee bezig te zijn geweest.
Je zou dan al veel eerder er mee gestopt zijn, en als je eenmaal kan mediteren dan reageer je niet zoals jij doet.
Ik ben idd heldervoelend, als ik een kamer met mensen binnen kom dan voel ik de sfeer die daar hangt, en als die niet prettig is dan ben ik ook zo weer weg.
Ook emoties voel ik fijnloos aan.
Ook voel ik wind in me nek... en dat is het wel.
Je weet zelf het beste hoe je mediteerde maar daar houd het ook wel bij op.. na 13 jaar.
De geesten hebben mij niks ingefluisterd, je komt gewoon niet geloofwaardig over.
Tk uit zich niet bij mij, het is niet wat vanzelf gaat, je moet er hard voor werken.![]()
Een sfeer "invoelen" heeft niks met hogere krachten te maken, net zomin als het "invoelen" van emoties.
Dat jij op een ander neerkeek is jammer, ik heb dat probleem niet.
Je moet goed lezen wat ik typ, en dan pas antwoord geven.
Ik zeg niet dat ik geestlijk verder ben dan jij, dat maak jij ervan.
Ik denk ook niet dat dat van belang is, we zijn hier allemaal met 1 en hetzelfde doel,.. en hoelang en op welke manier we daar komen, dat is aan iedereen zelf.
Ik stel me graag open voor andere, ik zou niet weten waarom niet
Maar maak jezelf wijs wat je wilt.