AndroidHealthClinic

Temperatuur bij jou in huis?

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
Warmte thread nummero 711:

Ik keek net op de thermometer in de huiskamer: 30,4, terwijl alles dicht is.
Boven is het nu al 34 graden. Wordt weer een heerlijke nacht.:rolleyes:
 
Nou hier is het maar 30 graden boven. Met een ventilator prima uit te houden.
Beneden is het 26 maar is wel aan het afkoelen buiten.
 
Mijn slaapkamer bevind zich op de 2de verdieping juist onder het plat dak kan je je al voorstellen hoe warm het er is zou er niet van verschieten moest het er een goede 40° halen:(
 
Woonkamer 32


Slaapkamer 36:rolleyes:
 
29,2 graden, slaapkamer is iets koeler.
 
woonkamer 27,4 gr. HAHAHAHAHAHAHA!!!!!
lekker fris....:p
 
zal wel rond de 24 ofzo liggen

airco powah
 
28 graden ofzo. Maar het regent nu buiten, dus wordt iets koeler(friesland)
 
kijk nu links v me, (termometer) en tis 33 graden!! :O:eek:

vond die regen van vanmiddag wel ff lekker hoor!
 
We hebben hier nu lekker regen en onweer! Temp in de kamer is nu 26,6 graden. Maar het voelt veel koeler omdat het de afgelopen dagen vaak 34 graden was.
 
27 graden in de huiskamer. Niet verkeerd. Heb vandaag ook een plafondventilator gemonteerd. Beste actie van dit jaar :D
 
32,3 in de woonkamer, slaapkamer door koeler/ventilator 28,4...
 
33 graden.:cool:

Maakt me niet uit wat er gebeurd, maar na een ****ing week zweten op dat lamme k*tkantoor wil ik dat het morgen, mijn vrije zondag, OOK heel heet is zodat ik ein-de-lijk met m'n lamme ballen aan het strand kan liggen en lekker naar dartele hertjes in te kleine bikini's kan gluren. Daar kijk ik al de hele week naar uit.
Als het morgen regent rijdt ik naar Hilversum en sla ik dat hele meteo-centrum kort en klein. Peter Timoteef verzuip ik dan in de eerste de beste regen plas die ik tegenkom. Ik EIS morgen mooi weer, en dat is de verantwoordlijkheid van Meteo-consult! Je bent gewaarschuwd Peter!!! :mad:
 
Lauw zei:
33 graden.:cool:

Maakt me niet uit wat er gebeurd, maar na een ****ing week zweten op dat lamme k*tkantoor wil ik dat het morgen, mijn vrije zondag, OOK heel heet is zodat ik ein-de-lijk met m'n lamme ballen aan het strand kan liggen en lekker naar dartele hertjes in te kleine bikini's kan gluren. Daar kijk ik al de hele week naar uit.
Als het morgen regent rijdt ik naar Hilversum en sla ik dat hele meteo-centrum kort en klein. Peter Timoteef verzuip ik dan in de eerste de beste regen plas die ik tegenkom. Ik EIS morgen mooi weer, en dat is de verantwoordlijkheid van Meteo-consult! Je bent gewaarschuwd Peter!!! :mad:

Naar het strand? Is dat niet een pokke-eind weg voor jou?
 
pat21 zei:
Naar het strand? Is dat niet een pokke-eind weg voor jou?
nope, mijn dorpje ligt vast aan een flinke recreatieplas.
Ik ga dus niet naar de zee o.i.d. Hoewel me dat ook leuk lijkt, fijn naar al die hele hippe strandtenten lekker naar hippe mensen kijken, die dan altijd heel hip terugkijken. :)
 
beneden 27
boven 29... buiten 34 ofzo:o
 
27 graden, en net nog gezwommen in de zee: 16 graden:D héérlijk
 
Back
Naar boven