AndroidHealthClinic

tenniselleboog en glucosamine

• Topic Starter Topic Starter
bedankt iedereen voor de reacties :)

Wat ik ga proberen is het volgende:

aangezien ik toch al een pot cissus heb besteld begin ik met cissus vanaf ik hem binnenheb.
mijn trainigschema zal er dan zo uitzien:

dinsdag: benen en schouders
donderdag: rug en borst
zaterdag: terug benen en schouders
dinsdag rug en borst

het komt er dus op neer dat ik mijn biceps/triceps er even van tussen laat .
Of raden jullie echt nog meer rust aan?
Uiteraard train ik met een tape rond mijn elleboog.

mvg,

geert

even een update:

Ik heb nu dus bijna een pot super cissus RX uit aan 9 caps per dag (+/- 14 dagen).
De pijn in mijn elleboog is nu bijna helemaal verdwenen.
Jammer voor de test kan ik niet zeggen of dit nu werkelijk met cissus te maken heeft omdat ik vorige week een inspuiting met traumeel (wat niks helpt denk ik) + een halve dosis cortisonen heb gekregen.
Ik ga wel cissus blijven innemen voor de komende maanden, welliswaar aan een lagere dosis.

Top dat je hier nog even op terugkomt!

De cortisonen kunnen heel veel doen. Je hebt kans dat als de shot is uitgewerkt het herstel voortzet. Je hebt helaas ook kans dat het daarna weer gaat opspelen.

Succes and keep us posted :)

Kris

Is er een standaard periode dat cortisonen werken?
Ik denk eraan om eind deze week terug met biceps/triceps te beginnen, dus moet ik zeker zijn dat ik niet "teer" op de effecten van de cortisonen...

Is er een standaard periode dat cortisonen werken?
Ik denk eraan om eind deze week terug met biceps/triceps te beginnen, dus moet ik zeker zijn dat ik niet "teer" op de effecten van de cortisonen...

Dat kan wel even duren. Ik denk dat je nu na een week zeker effect daarvan hebt. Maar hoeveel weken je hiervoor moet rekenen weet ik niet.

Als je gaat trainen, doe dat dan heel licht!

Ok, ik was al van plan om licht te trainen, maar ik moet mezelf steeds bedwingen om niet zwaarder te trainen.
Hopelijk heb ik het karakter :)

Loop zelf al een hele tijd met een peesprobleem in de onderarm, orthopeed zegt dat ik gewoon rustiger aan moet doen. Slik nu af en toe ibuprofen, ik ga kijken of ik er zonder supplementen er van af kom

Terug
Naar boven