vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb 1e, 2e, 4e, 5e, gedaan maar het was allemaal het zelfde in de 4e moeste we nog leren klokkijken, en wiskunde bijvoorbeeld is het nooit van gekomen heb alleen + - en x gehad met rekenen.Maar goed, ik ga is even Googlen voor volwassenenonderwijs.

Ik wil niet flauw doen, maar dat leer je allemaal toch in groep 4 van de basisschool?..![]()
Het lijkt mij in crisis tijd niet handig om als werkervaringloos persoon te gaan zoeken voor werk, daarnaast heb ik ook nog een crimineel verleden wat ook niet echt mooi op mijn CV zal staan. Dus het beste lijkt mij om bijna 24/7 te gaan leren en zo hoog mogelijk te komen. Lijkt mij wel wat, hele schooldagen want verveel me dood hier.
In België is er zo iets dat je in een paar maand je jaar kan doen. Ben de naam ervan even vergeten.
Ik zou gewoon al de jaren dat je nog moet doen van het middelbaar in 1 jaar doen. Is zeker niet moeilijk als je gemotiveerd bent. Je moet gewoon de hele dag die boeken zitten lezen, onderstreep wat belangrijk is, maak oefeningen voor de vakken waar dat nodig is en dan heb je je middelbaar zo afgemaakt.
Hiermee ben je dan gewoon om op regelmatige basis te studeren en dan gaat de universiteit ook wat makkelijker zijn.

Ik heb een ROC mail gestuurd maar nog geen antwoord gehad. Het ziet er naar uit dat ik info in real life moet gaan inwinnen bij het ROC. Maar als ik daar bij die school ben en naar die service balie ga wat zeg ik dan? Ik ben namelijk niet echt een sociaal persoon, dus heb geen idee.
Je kan je thuis toch inlezen en studies doen? Dan hoef je je alleen maar op te geven voor de examens.
Daar ben ik maar opgehouden met lezen.
Wat een in- en intriest figuur ben je toch ook.
Ik wil graag weer naar school maar weet niet hoe ik dit moet aanpakken.
Ik heb in een zware depressie gezeten, en ben dus zonder opleiding of wat dan ook van school gegaan. Ik heb er helemaal genoeg van het niks doen, dus vraag jullie, hoe moet je dit aanpakken? Ik heb met helemaal niemand kontact meer dus kan niemand om hulp vragen in mijn omgeving.
Ik heb een ROC mail gestuurd maar nog geen antwoord gehad. Het ziet er naar uit dat ik info in real life moet gaan inwinnen bij het ROC. Maar als ik daar bij die school ben en naar die service balie ga wat zeg ik dan? Ik ben namelijk niet echt een sociaal persoon, dus heb geen idee.