- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Je kan niet terug naar de middelbare school op jouw leeftijd. Bij mij was het met 20 jaar naar de 5vwo op het randje. Ik heb 2 jaar niks gedaan na m'n havo-opleiding, beetje gewerkt en dingen geprobeerd die me leuk leken, maar ik wou toch eigenlijk natuurkunde studeren of i.i.g. extra opties om te studeren krijgen. Dus ben ik vorig jaar naar m'n oude school gegaan en gevraagd of ik terug mocht komen. Dat mocht. Ik ben er ook achtergekomen dat iemand van 20-21 niet echt in een klas past van 15- t/m 17-jarige mensen. Het verschil is misschien 'maar' 3 tot 5 jaar maar zeker in de pubertijd is dat verschil enorm.
Toen kwam ik er opnieuw achter dat je een zogenaamd colloquium doctum mag doen op een universiteit na je 21e. In maart ben ik 21 geworden en dus heb ik me aangemeld voor het colloquium doctum voor technische natuurkunde aangezien de exacte vakken me vrij gemakkelijk afgaan en me dat ook interesseert.
Gister m'n eerste examen gehad, was wiskunde en vrij makkelijk. Was het centraal schriftelijk examen van 2010 overigens. En morgen m'n 2e examen, natuurkunde, en dan ben ik toegelaten tot de TUDelft.
M.a.w. doe een vavo.
Toen kwam ik er opnieuw achter dat je een zogenaamd colloquium doctum mag doen op een universiteit na je 21e. In maart ben ik 21 geworden en dus heb ik me aangemeld voor het colloquium doctum voor technische natuurkunde aangezien de exacte vakken me vrij gemakkelijk afgaan en me dat ook interesseert.
Gister m'n eerste examen gehad, was wiskunde en vrij makkelijk. Was het centraal schriftelijk examen van 2010 overigens. En morgen m'n 2e examen, natuurkunde, en dan ben ik toegelaten tot de TUDelft.
M.a.w. doe een vavo.

. Ligt er alleen aan hoelang dat er nog zal zijn.