Framedrop
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m93
als je volwassenonderwijs (vavo) doet voor middelbare school heb je geen recht op ov-subsidie. Doe je vavo voltijd dan heb je wel recht op studietegemoetkoming plus dat de overheid je helpt met boeken betalen en dergelijke afhankelijk van je situatie. De studietegemoetkoming is een gift. omdat j geen startkwalificatie hebt (havo diploma) heb je hier recht op. Doe je het in deeltijd dan, heb je eenmalig recht op een x-bedrag. je hebt
Ga je MBO HBO of uni doen, dan heb je gewoon recht op studiefinanciering en ov kaart tot je 29e als ik me neit vergis. Dus qua geld wil de overheid je nog redelijk sponsoren waarschijnlijk.
in jou situatie zou ik denk ik aanraden havo in een jaar af te ronden om je algemene kennis en vaardigheden bij te spijkeren en daarna HBO te gaan doen. anders is de kans dat je gaat vastlopen groot denk ik. maar dat is afhankelijk van je niveau en instelling.
succes iig. goed dat je t wilt proberen.
ga anders ff bij een ib loket in de buurt langs, die kunnen iig de kosten en tegemoetkomingsregelingen beter uitleggen.
Ga je MBO HBO of uni doen, dan heb je gewoon recht op studiefinanciering en ov kaart tot je 29e als ik me neit vergis. Dus qua geld wil de overheid je nog redelijk sponsoren waarschijnlijk.
in jou situatie zou ik denk ik aanraden havo in een jaar af te ronden om je algemene kennis en vaardigheden bij te spijkeren en daarna HBO te gaan doen. anders is de kans dat je gaat vastlopen groot denk ik. maar dat is afhankelijk van je niveau en instelling.
succes iig. goed dat je t wilt proberen.
ga anders ff bij een ib loket in de buurt langs, die kunnen iig de kosten en tegemoetkomingsregelingen beter uitleggen.

enz