Fitness Seller

terug van het WK op Gran Canaria...en heel blij

Dat is geen foto van afgelopen weekend...

lees jij niet goed :D
1: dat is het EK
2: zijn foto's van de nabba :p

:duh: slaapwel ;)

• Topic Starter Topic Starter
roxxe zei:
hoezo afgescheurd? ??? hoe kan dat?
veel success met je bb carriere, tot op de mr O ;)

ja ja de borst bijna volledig afgescheurd.... dat wil zeggen dat je tepel dan aan je buik hangt en mijn vriend dacht eerst dat die jongen zijn t-shirt scheurde.... wat een geluid. onmiddelijk operatie en dan moet je nooit meer op een podium gaan staan want het ziet er echt niet uit en geloof me ik heb zo al zeker 10 verhalen gehoord. nog maar te zwijgen over de pijn ....

en iedereen kan het tegen komen ook al ben je oersterk....

thanks ik zie wel waar ik kom.....zeg nooit nooit

ja kan dit ook niet goed keuren... sta ondertussen al 4 kg zwaarder en veel beter dan op die foto .... by the way.... die filip van op plaats 3 op het ek was daar ook op het wk... haha heb hem dan wel heel goed naar huis gestuurd... kwam niet eens mee door naar de finale... daar voel ik me wel heel goed bij... afmaken die concurentie

Proficiat filip, echt een sterke prestatie!!!

bulker zei:
ja jong... eigelijk zou ik moeten zeggen van nee want ze hebben me daar op het wk eens goed doen inzien dat het niet de moeite is om dat te doen en dat ik me nu enkel nog mag concentreren op BB. ze hebben wel gelijk ook hoor want als de borst afscheurd dan is wel mijn grote droom voorbij. zal wel altijd van PL blijven houden en de zware gewichten die zulllen blijven roepen op me.... vind het wel een beetje spijtig maar ik moet nu eenmaal enkele keuzes maken en dat niet alleen voor de bench... heel toevallig belde me vandaag een vriend om te vragen of hij een maand of 2 met mij mag meetrainen want ... ja ...je raad het nooit..... gisteren heeft zijn trainingspartner zijn borst afgescheurd met slechts 180 kg en hij drukte ook 230kg..... en dat doet me wel nadenken ... begrijp je.

slimme keuze Filip.
had ik al eens gezegd trouwens,want dat was ook het eind van mijn cariere.
telkens ik je zo zwaar zie be,chen bij ons,dan krijg ik er koud en warm van.
is leuk om te zien hoe sterk je bent,maar dan zie ik weer voor mijn ogen hoe mijn borst eraf vloog.
denk dat je beter voor je bodybuilding cariere kiest,en je titels bij het powerliften heb je toch al.
je bent nu een top bodybuilders,en die moeten soms keuzes nemen.
wat die film voor zondag bertrefd,die kun je normaal via filip bestellen,en via Ad Brokken,die de docu gaat filmen.
adres komt wel op het forum.

Gefeliciteerd ten eerste, knappe prestatie. Ik stel voor om Purple vanaf nu maar de naam Bulker te geven, cookiemonster.

Echt topprestatie Bulker:thumbs:
En veel succes in de verdere toekomst!

bulker zei:
ja jong... eigelijk zou ik moeten zeggen van nee want ze hebben me daar op het wk eens goed doen inzien dat het niet de moeite is om dat te doen en dat ik me nu enkel nog mag concentreren op BB. ze hebben wel gelijk ook hoor want als de borst afscheurd dan is wel mijn grote droom voorbij. zal wel altijd van PL blijven houden en de zware gewichten die zulllen blijven roepen op me.... vind het wel een beetje spijtig maar ik moet nu eenmaal enkele keuzes maken en dat niet alleen voor de bench... heel toevallig belde me vandaag een vriend om te vragen of hij een maand of 2 met mij mag meetrainen want ... ja ...je raad het nooit..... gisteren heeft zijn trainingspartner zijn borst afgescheurd met slechts 180 kg en hij drukte ook 230kg..... en dat doet me wel nadenken ... begrijp je.

jup, ik begrijp je wel. een ongelukje is snel gebeurd.. ik dacht ook wel dat je die keuze nu zou maken.

veel succes nog met je toekomstige wedstrijden alleszins, we zullen wss nog veel van je horen;)

Super prestatie, geniet nog van je behaalde succes

geweldig, van harte met je prestatie...

een voorbeeld voor vele, incluis mij.

gr

proficiat Bulker, echt vet

prachtige prestatie en succes voor de toekomst

tof om te lezen hoe jij het ervaart allemaal, ik wens je veel succes naar de top.
Je fhebt er m.i. echt een goede fysiek voor

EricR zei:
Gefeliciteerd ten eerste, knappe prestatie. Ik stel voor om Purple vanaf nu maar de naam Bulker te geven, cookiemonster.

kom ik tegen in ... bulker is bulker en purple is purple. trouwens je gaat zo een lief meisje toch geen bulker noemen....!!!!

ben er zelfs zeker van dat paars al goed haar kwade daden aan het inhalen is... op reis moet je nu eenmaal profiteren van het lekkere eten en veel creme... geef haar daar gelijk in.

bulker zei:
kom ik tegen in ... bulker is bulker en purple is purple. trouwens je gaat zo een lief meisje toch geen bulker noemen....!!!!

ben er zelfs zeker van dat paars al goed haar kwade daden aan het inhalen is... op reis moet je nu eenmaal profiteren van het lekkere eten en veel creme... geef haar daar gelijk in.
helemaal mee eens. het is niet voor niets vakantie:p

bulker nette prestatie en leuk verslag

bulker zei:

Whahahahaha...Filip..dan ken jij Paarsje nog niet..zo ligt er een pak koekjes in de auto..en zo is ie foetsie!!:D
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad..Paarsje was wel eens een keertje toe aan vakantie, erg verdiend dus;)

Terug
Naar boven