bulker
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Dragonlady zei:Whahahahaha...Filip..dan ken jij Paarsje nog niet..zo ligt er een pak koekjes in de auto..en zo is ie foetsie!!![]()
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad..Paarsje was wel eens een keertje toe aan vakantie, erg verdiend dus![]()
zo ligt er een pak koekjes in de auto.....? paars heeft geen auto. dus die koekjes zijn dan eens als ze met jou meerijdt ....
ze weet ook dat dat haar zwakke kant is en daarom koopt ze ze ook nooit of zelden.... trouwens ben er heel zeker van dat ze zich niet zal laten gaan..heeft best ook wel heel gezond geeten toen er kans was op heel veel lekkers.
moet wel toegeven dat je heeeeel snel moet zijn als er koekjes boven komen.
ze heeft mijn zakje toch braaf laten liggen(uit respect)....alhoewel ze het wel moeilijk zal gehad hebben denk ik want na 3 dagen lagen ze er nog (was ze al vergeten) heb ze toen aan haar gegeven en ja..... eigelijk.... ik heb ze niet meer gezien, denk dat ze snel weg waren. heb wel een paar keren gelachen toen er snoep in de buurt kwam... haha
ja vakantie heeft haar goed gedaan denk ik want de 2 eerste dagen was voor rust in te halen en daarna was ze ook wel constant bezig met alles doen en zo voor de atleten.(achter eten gaan en drinken, inwrijven, foto's nemen en filmen en nog veel meer) ben er zeker van dat ze er van genoten heeft want ze stapte met spijt op het vliegtuig. een plezier om haar mee te hebben..misschien in maart een trip naar frankrijk...denk niet dat ze nee zal zeggen ook al is het voor te werken daar. thanks meid

het beste hier maar je moet je wel eerst even voorstellen... 
heb gisteren mail gestuurd naar debbie en die ging ze branden en onmiddelijk naar me opsturen. zo gauw ik ze heb staan ze er op. de foto's van die geweldige fotografe
heb ik zaterdagavond.... dus zondag staan ze er op...... na mijn 2 feestjes uiteraard..
Heel veel suc6 in de toekomst en ik denk dat je het heel erg ver gaat schoppen.