AndroidHealthClinic

terug van het WK op Gran Canaria...en heel blij

• Topic Starter Topic Starter
Dragonlady zei:
Whahahahaha...Filip..dan ken jij Paarsje nog niet..zo ligt er een pak koekjes in de auto..en zo is ie foetsie!!:D
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad..Paarsje was wel eens een keertje toe aan vakantie, erg verdiend dus;)

zo ligt er een pak koekjes in de auto.....? paars heeft geen auto. dus die koekjes zijn dan eens als ze met jou meerijdt ....
ze weet ook dat dat haar zwakke kant is en daarom koopt ze ze ook nooit of zelden.... trouwens ben er heel zeker van dat ze zich niet zal laten gaan..heeft best ook wel heel gezond geeten toen er kans was op heel veel lekkers.

moet wel toegeven dat je heeeeel snel moet zijn als er koekjes boven komen.
ze heeft mijn zakje toch braaf laten liggen(uit respect)....alhoewel ze het wel moeilijk zal gehad hebben denk ik want na 3 dagen lagen ze er nog (was ze al vergeten) heb ze toen aan haar gegeven en ja..... eigelijk.... ik heb ze niet meer gezien, denk dat ze snel weg waren. heb wel een paar keren gelachen toen er snoep in de buurt kwam... haha

ja vakantie heeft haar goed gedaan denk ik want de 2 eerste dagen was voor rust in te halen en daarna was ze ook wel constant bezig met alles doen en zo voor de atleten.(achter eten gaan en drinken, inwrijven, foto's nemen en filmen en nog veel meer) ben er zeker van dat ze er van genoten heeft want ze stapte met spijt op het vliegtuig. een plezier om haar mee te hebben..misschien in maart een trip naar frankrijk...denk niet dat ze nee zal zeggen ook al is het voor te werken daar. thanks meid

bulker zei:
kom ik tegen in ... bulker is bulker en purple is purple. trouwens je gaat zo een lief meisje toch geen bulker noemen....!!!!

ben er zelfs zeker van dat paars al goed haar kwade daden aan het inhalen is... op reis moet je nu eenmaal profiteren van het lekkere eten en veel creme... geef haar daar gelijk in.

Lees lief meisje... Ikke. :D

Dragonlady zei:
Whahahahaha...Filip..dan ken jij Paarsje nog niet..zo ligt er een pak koekjes in de auto..en zo is ie foetsie!!:D
Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad..Paarsje was wel eens een keertje toe aan vakantie, erg verdiend dus;)

koekjes? smak... smak.. kraak.. kraak.. niet gezien hoor.

bulker zei:
zo ligt er een pak koekjes in de auto.....? paars heeft geen auto. dus die koekjes zijn dan eens als ze met jou meerijdt ....
ze weet ook dat dat haar zwakke kant is en daarom koopt ze ze ook nooit of zelden.... trouwens ben er heel zeker van dat ze zich niet zal laten gaan..heeft best ook wel heel gezond geeten toen er kans was op heel veel lekkers.

moet wel toegeven dat je heeeeel snel moet zijn als er koekjes boven komen.
ze heeft mijn zakje toch braaf laten liggen(uit respect)....alhoewel ze het wel moeilijk zal gehad hebben denk ik want na 3 dagen lagen ze er nog (was ze al vergeten) heb ze toen aan haar gegeven en ja..... eigelijk.... ik heb ze niet meer gezien, denk dat ze snel weg waren. heb wel een paar keren gelachen toen er snoep in de buurt kwam... haha

ja vakantie heeft haar goed gedaan denk ik want de 2 eerste dagen was voor rust in te halen en daarna was ze ook wel constant bezig met alles doen en zo voor de atleten.(achter eten gaan en drinken, inwrijven, foto's nemen en filmen en nog veel meer) ben er zeker van dat ze er van genoten heeft want ze stapte met spijt op het vliegtuig. een plezier om haar mee te hebben..misschien in maart een trip naar frankrijk...denk niet dat ze nee zal zeggen ook al is het voor te werken daar. thanks meid

Ik moet niets in huis halen wantdoe ik dat dan eet ik alles in 1 keer op. Kan er gewoon niet vanaf blijven dus haal het niet in huis. Als ik had gewete dat jij je koekjes vergeten was dan had ik ze allang opgegeten.

Tegen frankrijk zeg ik geen nee inderdaad. Heb het echt enorm leuk gehad de dagen. Super omzo'n wedstrijd van dichtbij te zien voor en achter de schermen. Met zulke leukeen gezellige mensen. En die Belgen vallen allemaal ook wel mee...:D

Purple zei:
Ik moet niets in huis halen wantdoe ik dat dan eet ik alles in 1 keer op. Kan er gewoon niet vanaf blijven dus haal het niet in huis. Als ik had gewete dat jij je koekjes vergeten was dan had ik ze allang opgegeten.

Tegen frankrijk zeg ik geen nee inderdaad. Heb het echt enorm leuk gehad de dagen. Super omzo'n wedstrijd van dichtbij te zien voor en achter de schermen. Met zulke leukeen gezellige mensen. En die Belgen vallen allemaal ook wel mee...:D

cookiemonster_small.jpg

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

hahaha debje in haar blauw pakje.... haar glimlach als ze van het buffet kwam met dessert was ook wel de moeite waard..

alé genoeg nu over paars haar zwakke kant.... die heeft iedereen wel;

ach we kunnen het ook over jouw zwakke plek hebben.... :D

damn filip en siggi op het board,blijf posten mannen
@filip: prachtige prestatie en succes bij je volgende
@siggi:hoe gaat het eigenlijk met frank cuppens?

bulker zei:
ja jong... eigelijk zou ik moeten zeggen van nee want ze hebben me daar op het wk eens goed doen inzien dat het niet de moeite is om dat te doen en dat ik me nu enkel nog mag concentreren op BB. ze hebben wel gelijk ook hoor want als de borst afscheurd dan is wel mijn grote droom voorbij. zal wel altijd van PL blijven houden en de zware gewichten die zulllen blijven roepen op me.... vind het wel een beetje spijtig maar ik moet nu eenmaal enkele keuzes maken en dat niet alleen voor de bench... heel toevallig belde me vandaag een vriend om te vragen of hij een maand of 2 met mij mag meetrainen want ... ja ...je raad het nooit..... gisteren heeft zijn trainingspartner zijn borst afgescheurd met slechts 180 kg en hij drukte ook 230kg..... en dat doet me wel nadenken ... begrijp je.

Mario vsb

Mooie prestatie! Met jou instelling kom je er wel volgend jaar. Kijk uit naar de foto's natuurlijk :D

Filip waar lijven die foto's nu die door een geweldige fotografe zijn gemaakt. :D

SQUAT zei:

Spijtige zaak dat JP zijn borst scheurde... we waren nochtans goed bezig met de voorbereidingen voor het BK volgend jaar en om Filip den Bulker daar wat tegenstand te bieden :cool:

Normaal trainen we 1 week zwaar en 1 week licht en deze week was dus de zware... het was wel al een tijdje geleden dat we platte bench gedaan hadden, normaal doen we de incline, maar dan ook met 190kg...

ik begrijp er niets van, we hadden nochtans goed opgewarmt en JP is zwaardere gewichten gewoon dan 180kg, ik had dan ook gedacht dat hij minstens een paar herhalingen zou doen. Toen ik dat scheurend geluid hoorde wou ik het zelf niet geloven dat het zijn borst was, ik dacht dat zijn t-shirt scheurde ofzo...

Zo zie je maar hoe snel het gebeurd is, hopelijk is het niet te erg en kan hij snel terug trainen.

Is jouw borst trouwens al volledig hersteld nu ?

mvsteenb zei:

hartelijk welkom op het forum oude trainings makker....:hedbang: het beste hier maar je moet je wel eerst even voorstellen...

ik zie je vrijdag, laatr zeker iets weten.:rocker:

Purple zei:
Filip waar lijven die foto's nu die door een geweldige fotografe zijn gemaakt. :D

geduld paarsje,:coffeepc: heb gisteren mail gestuurd naar debbie en die ging ze branden en onmiddelijk naar me opsturen. zo gauw ik ze heb staan ze er op. de foto's van die geweldige fotografe:clap: heb ik zaterdagavond.... dus zondag staan ze er op...... na mijn 2 feestjes uiteraard..:meal:

bulker zei:
heb me wel niet gebukt toen het washandje naar beneden viel...

dat betekend dat je wel gebukt stond :D

Gaaf verhaal man! Gefeliciteerd met je 4e plaats. Dat is niet niks op een WK :eek: Heel veel suc6 in de toekomst en ik denk dat je het heel erg ver gaat schoppen.

Oke ik wacht wel weer...

KaLe zei:
dat betekend dat je wel gebukt stond :D

Gaaf verhaal man! Gefeliciteerd met je 4e plaats. Dat is niet niks op een WK :eek: Heel veel suc6 in de toekomst en ik denk dat je het heel erg ver gaat schoppen.

gelukkig was het water ijskoud......

een WK is gewoon het einde . de sfeer die daar is dat vind je nergens.
ik ga er alles uithalen , wees maar zeker. thanks

mvsteenb zei:
Spijtige zaak dat JP zijn borst scheurde... we waren nochtans goed bezig met de voorbereidingen voor het BK volgend jaar en om Filip den Bulker daar wat tegenstand te bieden :cool:

Normaal trainen we 1 week zwaar en 1 week licht en deze week was dus de zware... het was wel al een tijdje geleden dat we platte bench gedaan hadden, normaal doen we de incline, maar dan ook met 190kg...

ik begrijp er niets van, we hadden nochtans goed opgewarmt en JP is zwaardere gewichten gewoon dan 180kg, ik had dan ook gedacht dat hij minstens een paar herhalingen zou doen. Toen ik dat scheurend geluid hoorde wou ik het zelf niet geloven dat het zijn borst was, ik dacht dat zijn t-shirt scheurde ofzo...

Zo zie je maar hoe snel het gebeurd is, hopelijk is het niet te erg en kan hij snel terug trainen.

Is jouw borst trouwens al volledig hersteld nu ?

offtopic

yow mario,

door die oude tricepsblessure heeft hij zijn balans en de kracht niet om die gewichten aan te kunnen. Ik had hem door ook voor gewaarschuwd.
JP is nog niet geopereerd, dit wordt waarschijnlijk volgende week gedaan.
Voor mij is dat te lang en moet dit eerder gebeuren.
De scheur die ik opliep bij het benchen werd veroorzakt door verschillende faktoren, ik sukkelde al maanden met een onsteking van de trapezius, een periode van minder goed dieet, slecht opgewarmd, weinig tijd en gestresseerd.
Nu is alles hersteld, en ik blijf regelmatig naar de chiropract gaan om alles onder kontrole te houden. Je ziet het een beetje, maar het valt wel mee.
Benchen met 190 doe ik wel niet meer aan 130 hou ik er mee op of doe meer herhalingen.
Suc6 met je nieuwe trainingspartner en C y volgend jaar op het podium.

Terug
Naar boven