MuscleMeat

Terug van weg geweest!

Bezoekers in dit topic

BennyvandenBrom

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2009
Berichten
26
Waardering
6
Lengte
1m85
Massa
112kg
Vetpercentage
32%
Hey vrienden van DutchBB !!

Heb hier eerder in 2011 mijn status gedeeld. Toen was ik een mooi eind gekomen door 25kg in 12 maanden af te vallen en flink wat spiermassa te kweken.

Helaas heb ik vanaf 2015 mezelf helemaal verloren en ben al de kilo's weer aangekomen (+meer).
Niet iets waar ik erg trots op ben.

Maar!!!!!
Nu weer 4 maanden lang in de sportschool te vinden! En kan jullie vertellen het gaat beter dan ooit!
ga jullie de start foto's besparen dit keer. In mijn topics van 2011 kunnen jullie misschien wel wat terug vinden, daar heb ik foto's in staan om een id te krijgen.

Ik kom van de 132kg af en ben inmiddels 20kg afgevallen.
zie hier dan ook de foto's waarop ik 112kg weeg.
nog veel te veel vet maar daar ga ik zeker nog wat aan doen!

Hoop weer net zoveel support te krijgen als in 2011
Lets pump the iron!!!

IMG_3682.jpg


IMG_3684.jpg


IMG_3692.jpg


IMG_3694.jpg
 
Laatst bewerkt:
Al bedacht wat voor cover-up tattoo je gaat nemen?

Welkom terug btw.
 
Fat is a bitch....levenslang! Maar goed dat je weer begonnen bent!
 
Succes! Benieuwd naar je vooruitgang!
 
Wat zijn je doelen? Hoeveel kg wil je kwijt en welk VP streef je na? Op welk VP sta je trouwens op dit moment?

Succes!
 
Ben van me leven nog nooit onder de 15% VP geweest dat is wel mijn doel. Uiteraard wil ik daarbij zo zwaar mogenlijk blijven!
Daar wil ik uithalen wat erin zit.

Inmiddels ben ik van 34% naar 32% gedaald.
Ook aangekomen van 112 naar 116kg.

Mijn dieet bestaat uit:

6:30 250ml magere kwark met een beetje fruit

10:00 maaltijd

12:30 maaltijd

15:00 maaltijd

18:00 maaltijd

21:00 250ml magere kwark met fruit of noten en zaden

Na het sporten vul ik mijn eiwitten extra aan met een schone eiwitshake.

Maaltijden bestaan uit 150gr gekookte zilvervliesrijst. 100gr kip/vis/rundvlees. Groente verschild in gewicht.

Maaltijden rond avondeten verschillen vaak omdat ik niet altijd voor mezelf kook. Daarbij let ik op de porties zodat ik niet te veel eet.

Met de training gebruik ik een 3 daagse split. Als het kan pak ik m met 4 dagen in de week door. Komt ook wel is voor dat ik maar 2 keer per week in de sportschool kan zijn. Pak dan 1 dag een half uur tot een uur thuis wat oefeningen.

Ik zal mijn best doen om een gek te vinden di wat nieuwe foto’s kan maken. Ze volgen nog!
 
Back
Naar boven