AndroidHealthClinic

Test 500 deca 200 VS Test 700

Peiling Peiling Welke kuur levert het meeste massa?

• Test 500 mg deca 200 mg

Stemmen: 9 60,0%
  • Test 700 mg

Stemmen: 3 20,0%
  • Beide

Stemmen: 1 6,7%
  • Andere, namelijk...

Stemmen: 2 13,3%

• Totaal stemmers
    15

Testosteronbom

Competitive Bodybuilder
Waardering
749
Op deze moment is mijn VP ongeveer 15% en ik ben dan ook begonnen met een cut naar 10%.

Wanneer ik eindelijk op 10% sta (hopelijk zo snel mogelijk :p) zal ik een nieuwe kuur doen om er weer wat massa op te plakken.

Vandaar de poll: welk van deze 2 kuurtjes levert volgens jullie de meeste massa? In de veronderstelling dat het dieet heel clean is en er eventueel 300 mg mast wordt bijgezet om betere a:e verhouding te hebben.

De reden waarom ik trouwens deca maar op 200 zou zetten is vooral uit angst voor deca d*ck. I like sex :p

Mochten jullie voorstellen hebben voor een betere kuur om spiermassa te winnen (op ongeveer dezelfde doseringen), post het dan maar.

500mg test e
300mg mast e
75mg npp, ma, woe, vrij. Totaal dus 225mg.

Npp omdat, als je libido problemen krijgt ook al heb je mast toegevoegd, je sneller van je limp d*ck afkomt.

En euh,
dit is niet beter dan jou voorgestelde kuurtje, maar wel efficienter als er eventuele problemen uit voort vloeien.

• Topic Starter Topic Starter
500mg test e
300mg mast e
75mg npp, ma, woe, vrij. Totaal dus 225mg.

Npp omdat, als je libido problemen krijgt ook al heb je mast toegevoegd, je sneller van je limp d*ck afkomt.

En euh,
dit is niet beter dan jou voorgestelde kuurtje, maar wel efficienter als er eventuele problemen uit voort vloeien.
Npp is mbt eventueel libidoprobleem goed idee. Thanks!

Mast ook op 400 dan?

Ik sluit me zelf ook aan bij test 500 deca 400. Bij 200 deca heb je eigenlijk alleen voordelen voor je gewrichten. Omhooggooien dus!

Nee, als je naar het totaal aan aas ziet dan voegt 200mg deca wat toe aan de 500mg test. En niet alleen voordelen voor gewrichten dus.

Op zichzelf is hoge dosis test (600mg) anaboler dan deca (600mg), maar op lage dosis is deca anaboler (200mg). Dus 200mg deca toevoegen aan 500mg test zou een sterk toegevoegde waarde kunnen hebben en anaboler zijn dan 700mg test.

Sowieso vrij oestrogeen zaakje hierboven. Ik zou zeggen 375mg test e - 200mg deca - 200mg mast of primo (mag iets hoger dan).

Deca d*ck krijg je alleen door geen test toe te voegen zoals ze vroeger wel eens durfden of te combineren met primo (weer zonder test). Je hebt DHT nodig om deca d*ck te voorkomen. Ook slecht nakuren helpt hieraan mee.

Heb zelf geen ervaring met deca.
Ga dit wel even volgen.

Ben benieuwd

Heb zelf geen ervaring met deca.
Ga dit wel even volgen.

Ben benieuwd

Wel al eens gehoord van cutten op deca? Komt bijna niet voor omdat het voor sommige "lastig" is maar ik zweer bij cutten op deca met een goed voedingsschema (L) laag Vetpercentage maar toch erg volle spieren

Ik zit nu in week 5 van mijn cutkuur test 250, tren 400 en mast 200.

Ik overweeg om langer on te blijven. Na 8 weken zou ik cruise beginnen op 250 test.

Hoe lang zou ik best cruisen alvorens te bulken op test 500, deca of npp 400 en mast 400?

Is er een extra gevaar voor gyno door deca na tren te gebruiken of wordt dit gevaar door een voldoende lange cruise ongedaan gemaakt?

Thanks voor het advies!

6/8 weken cruise 250 test.

In die 6/8 weken is de tren e allang uitgewerkt, na 2 a 3 weken al.
Daarna knallen op de genoemde mg's deca/npp, test en mast :)

Ik zit nu in week 5 van mijn cutkuur test 250, tren 400 en mast 200.

Ik overweeg om langer on te blijven. Na 8 weken zou ik cruise beginnen op 250 test.

Hoe lang zou ik best cruisen alvorens te bulken op test 500, deca of npp 400 en mast 400?

Is er een extra gevaar voor gyno door deca na tren te gebruiken of wordt dit gevaar door een voldoende lange cruise ongedaan gemaakt?

Thanks voor het advies!
maak eens een log aan man! :p
interessante kuren

maak eens een log aan man! :p
interessante kuren

In 2017 plan ik een soortgelijke lange kuur maar dan omgekeerd: eerst bulken, cruise en dan cutten. Die ga ik loggen.

Nu begin ik geen log meer omdat ik al bezig ben en wil dan meteen vanaf begin 2017 alles van start tot finish loggen.

Anders, namelijk:

1g test 500 deca :p

+ evt 30 / 40 mg dbol

Ik zat op 1000 test 400 deca 800 mast, erg lekker kuurtje al zeg ik het zelf, verder geen tabs

Met die doseringen wacht ik nog even :p

Pak jij daar trouwens een ai bij?

Sinds kort heb ik ook gyno en neem ik nolva tijdens me kuur
Nog geen ervaring met deca, dat ga ik na het mooie weer eens proberen.
Op tren krijg ik een mooier fysiek maar weinig spiermassa.
Zomer kuurtje word:
800 test p ew
450 tren a ew
450 mast p ew misschien erbij
Ik zoek nog methyltren
En ga switchen met dbol af en toe

Terug
Naar boven