Testosteronbom
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 749
Op deze moment is mijn VP ongeveer 15% en ik ben dan ook begonnen met een cut naar 10%.
Wanneer ik eindelijk op 10% sta (hopelijk zo snel mogelijk
) zal ik een nieuwe kuur doen om er weer wat massa op te plakken.
Vandaar de poll: welk van deze 2 kuurtjes levert volgens jullie de meeste massa? In de veronderstelling dat het dieet heel clean is en er eventueel 300 mg mast wordt bijgezet om betere a:e verhouding te hebben.
De reden waarom ik trouwens deca maar op 200 zou zetten is vooral uit angst voor deca d*ck. I like sex
Mochten jullie voorstellen hebben voor een betere kuur om spiermassa te winnen (op ongeveer dezelfde doseringen), post het dan maar.
Wanneer ik eindelijk op 10% sta (hopelijk zo snel mogelijk
) zal ik een nieuwe kuur doen om er weer wat massa op te plakken.Vandaar de poll: welk van deze 2 kuurtjes levert volgens jullie de meeste massa? In de veronderstelling dat het dieet heel clean is en er eventueel 300 mg mast wordt bijgezet om betere a:e verhouding te hebben.
De reden waarom ik trouwens deca maar op 200 zou zetten is vooral uit angst voor deca d*ck. I like sex

Mochten jullie voorstellen hebben voor een betere kuur om spiermassa te winnen (op ongeveer dezelfde doseringen), post het dan maar.

zit nu in m'n eerste week 150 test 100 primo als cruise