AndroidHealthClinic

Test 500mg kuurtje of toch Anavar?

Conversion

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m93
Massa
91kg
Hallo,

Ik heb twee weken geleden ofzo een topic geplaatst met wat informatie omtrend een Anavar only kuurtje. De reden hiervan is dat ik overal lees dat gains met Anavar makkelijker te behouden zijn en dat het tevens wat vet rond de buik laat weg gaan. Echter werd mij toch aangeraden om dan een Test 500mg kuurtje te doen. Waar ik resoluut nee op zei.

Ik ben toch meer gaan inlezen en misschien dat ik toch de keus maak voor een Test kuurtje.

Echter nu dus mijn vraag, ik lees overal dat je met Test 500mg toch wel wat vet erbij aanzet.

Omdat ik via een weegschaal nu 16,7% vet heb. (Ik weet dat ze niet precies zijn maar de gym heeft geen andere methode.) Ik ben bang dat wanneer ik Test ga zetten en geen Anavar hoger in vet percentage ga wat ik dus echt niet wil. Echter dat vet waarbij ik op de 16,7 zou moeten komen zit echt grotendeels bij mijn buik. Op mijn borst zit bijvoorbeeld echt geen vet. Ik kan bijvoorbeeld echt amper vel vastpakken op mijn borst, Zou eerder zeggen dat ik daar zeker max op 10% zit.

Ik wil een paar kilo gainen voor komende zomer en daar toch redelijk droog sta. Ik dacht dat als ik Anavar only deed wel een 3-4 kg kan gainen en daarnaast wat van mijn buikvet kwijt raak.

Wat moet ik nu doen? Toch de anavar (die jullie toch zullen afraden ;)) of een test kuurtje? Met misschien anavar erbij om dat buikvet te verliezen.

Probleem is wanneer ik de test zet ik daarna toch goed moet doorgaan met trainen en niet moet gaan cutten omdat ik dan weer alles verlies.

Dillemma's

Tips??

Of je gaat nu naturel cutten. Of je legt je erbij neer dat je ietsjes vetter zou kunnen worden. Ook al ligt dat ook grotendeels aan je voeding.

Als je je voeding er goed op afstemd kun je droger worden op test only..

• Topic Starter Topic Starter
Mijn voeding is nu ook al in orde hoor. verhouding 32-48-20 gelijk verdeeld over 7 maaltijden. ALS ik ga kuren zullen de verhoudingen natuurlijk wel veranderen.

Maar zou ik dan andere waarden aan moeten houden dan in de faq staat?:

25 calorieën en 1,5 gram eiwit per pond lichaamsgewicht verspreid over 6-7 maaltijden dagelijks.

En een stack van test en anavar is anders geen goed idee?

Waar je op moet letten is dat je clean eet. En dingen zoals brood weg laat. Anders kun je nog wel eens flink gaan bloaten. Om overtollig vocht tegen te gaan zou ik 50mg proviron erbij pakken. Eiwitten mogen in een kuur flink omhoog. ong. 3-4gr/kg

Ik zit op school en ik eet 8 sneden brood op een dag. Ik kan echt geen rijst meenemen en dit opeten op school... Is echt een no go. 8 sneden ook teveel?

Ik ben echt bereid om veel te veranderen indien nodig maar wat zou ik anders op school moeten eten? Koude rijst? Niet te doen. En alleen maar shakes met eiwitten en brinta de hele dag is ook niet super. ;)

Bedankt voor je reacties iig!

EDIT: ik heb even proviron opgezocht, vaker hier langs zien komen maar de precieze werking wist ik niet. Maar het gaat dus ook eventuele vorming van gyno tegen?

Ik wou ernaast trouwens ook Finasteride erbij nemen om haarverlies tegen te gaan. (Heb nu al inhammen die verergeren.)

Laatst bewerkt:
Ik zit op school en ik eet 8 sneden brood op een dag. Ik kan echt geen rijst meenemen en dit opeten op school... Is echt een no go. 8 sneden ook teveel?

Ik ben echt bereid om veel te veranderen indien nodig maar wat zou ik anders op school moeten eten? Koude rijst? Niet te doen. En alleen maar shakes met eiwitten en brinta de hele dag is ook niet super. ;)

Bedankt voor je reacties iig!

Want? Ik eet gewoon rijst, kip, cashewnoten en brinta weg op school.

Omdat ik koude rijst niet naar binnen krijg, brinta en noten zijn geen probleem.

en pasta? zoete aardappelen? Zijn meer cleane carbs hoor ;)
8 sneden brood gaat je hoogst waarschijnlijk flink laten bloaten..

K*trijst, bak m'n eigen brood. Anderhalf brood per dag ftw. OT; Je hebt nog zes maanden voordat het zomer is, lijkt me logisch dat je nu wat massa wil pakken en vervolgens pas tracht naar een shape voor zomer 2011 toewerkt. Lijkt me een stuk realistischer dan hartje winter een bepaalde shape te bereiken en deze nog 4-5 maanden vast te houden. Test e. op 500 mg per week voor een week of 8-10 is dan gewoon feitelijk de beste optie. Aanzetten van vet of het vasthouden van wat vocht zal niet aan die 500 mg test e. liggen, maar eerder een resultaat zijn van de orde van grootte waarin je bepaalde nutriënten tot je neemt, of een gevolg van bepaalde type voedingsmiddelen die je tot je neemt.

Laatst bewerkt:
Eigen brood maken?? Doe je er dan geen of minimaal zout in? Smaakt dat wel?
Weet je de voedingswaarden ongeveer van jou brood?

Dat is nog best een goed idee man..

Eigen brood maken?? Doe je er dan geen of minimaal zout in? Smaakt dat wel?
Weet je de voedingswaarden ongeveer van jou brood?

Dat is nog best een goed idee man..

Inderdaad :D Hoe lang duurt zoiets om te maken? Ben een echte leek op bakkersgebied :D

Ja ik ook.. En ik vind echt vers brood echt lekker.. Maar eet et eigenlijk nooit.. Als we et dan zelf kunnen bakken met betere voedingswaarden.. Nice..

Ik wou pas in maart beginnen. Als ik klaar ben begint de lente. ;)

Wat betreft dat brood moet je zo'n machine kopen en dan alle zooi daarin gooien. Voedingswaarde kan je dus ook zelf uitrekenen. Ik vond het maar droog brood altijd.

Machine is een uur tot twee bezig geloof ik.

Broodmachine kopen! Je ken zelf een broodmix samenstellen.

Wat is jou samenstelling dan? Smaakt wel goed? Zonder zout?

Smaakt prima, ik zal je eens iets PB-en.

TS vroeg wat de beste keuze was,en niet de samenstelling van hoe het beste een brood te bakken.... :P

Terug
Naar boven