Pastasaus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 81
Wat is jou samenstelling dan? Smaakt wel goed? Zonder zout?
Thanks!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is jou samenstelling dan? Smaakt wel goed? Zonder zout?

Zijn er dan producten die eventueel haarverlies tegengaan bij soorten zoals anavar? Ik kan er niks over vinden..
En wat als ik anavar slik en merk dat ik meer haaruitval heb, kan ik dan direct stoppen? Of moet ik het afmaken? Blijven de sides werken? Of verdwijnt dat ook direct vanaf het moment de stof uit mn lichaam weg is?
Als ik het merk, is dit dan na de eerste inname of kan dit weken duren? (gemiddeld)
Vragen waar ik geen antwoord op kan vinden..
Bij test kan ik niet zomaar stoppen he? Omdat je die maar eens per week zet.. Heb je dus een week lang verhoogde test levels.. Met alle gevolgen van dien.. Toch?
Hoe snel kunnen de sides optreden zoals haarverlies? Direct al? Of zelfs nog na de kuur?
Winstrol is een derivatief van DHT, dus het converteert niet naar DHt want is het al gedeeltelijk. Dianabol vormt ZEKER geen DHT (of DHB in dit geval). Het is een vorm van boldenone wat zeer slecht interageert met de 5AR en de 17aa groep van Dbol maakt dat nog slechter. Ok ik ga dit uitleggen in twee stukken zo duidelijk als ik kan :
De problematiek haarverlies is sterk overschat. De kans dat je er krijgt, zeker van een kuur is vrij miniem. Je moet er al een aanleg voor hebben, en dan moet je er nog voldoende op reageren. Meeste mensen zullen geen haarverlies leiden zelfs bij zware androgenen. Als je er toch aanleg voor hebt dan merk je dat in je eerste kuur, zonder dat je er veel erg in hebt, het is een geleidelijke aandoening, en niet echt zichtbaar na een kuur. Dus kun je eigenlijk vrij je eerste kuur plannen, en als je haarverlies lijdt, dan kun je kiezen om daarna niet meer te kuren, of te proberen ongezondere maar haarvriendelijker producten te gebruiken. Weet dat je dit niet wil horen, maar het is zo, dus lees het nog maar eens goed.
Deel II is hetgene jij wilt weten.
1.Qua haarverlies staan bovenaan uiteraard testosterone (vanwege specifieke DHt conversie) en trenbolone (omdat het androgeen even sterk is als DHT in ALLE weefsels). Buiten deze twee is er GEEN ENKEL product dat een extreem risico vormt voor haarverlies.
2.Producten die mild haarverlies KUNNEN veroorzaken methenolone (Primobolan, wat androgeen sterker is dan testosterone), Oxymetholone (Anadrol, hoewel het een ZEER zwak androgeen is kan het hydrolizeren naar DHT in minieme mate) , Stanazolol (Winstrol, heel onwaarschijnlijk omdat het de AR nagenoeg niet bind, maar het gebeurt) en de DHT analogen mestanolone/mesterolone (noemelijk zwakker dan DHT door alteraties, mestanolone iets sterker dan mesterolone)
3.Producten waarvan nagenoeg geen haarverlies te vrezen valt, maar die het toch ook kunnen veroorzaken zijn :
a.Deca-Durabolin omdat het omzet naar DHN, wat 10 maal zwakker is dan DHT
b.Dianabol wat niet alleen een zwak androgeen is maar ook totaal niet converteert.
c.Anavar (wel androgeen genoeg in hoge dosis, maar niet stabiel genoeg)
d.Boldenone, andorgener dan Dbol maar ook nagenoeg geen conversie naar DHB
e.ethylestronol omdat het gewoon niet aan een AR bind
f.clostebol (geen omzetting naar DHT)
Verder geld dezelfde regel voor verwante producten
Winstrol en furazabol (categorie II)
Deca en alle andere nandrolones, plus norethandrolone (categorie III)
Methenolone en 1-testosterone (categorie II)
Dianabol en formebolone (categorie III)
Als je meer uitleg wil vraag je ze maar, over de producten, andere mogelijkheden of wat dan ook. Maar denk er wel eens over na. Er is niets beter of gezonder dan testo, haarverlies komt zelden voor, nagenoeg nooit van de eerste kuur en er zijn gezondheidsrisico's verbonden aan het mijden van esthetische neven-effecten. Trouwens zijn kale mannen niet virieler ?
Ik zit op school en ik eet 8 sneden brood op een dag. Ik kan echt geen rijst meenemen en dit opeten op school... Is echt een no go. 8 sneden ook teveel?
Ik ben echt bereid om veel te veranderen indien nodig maar wat zou ik anders op school moeten eten? Koude rijst? Niet te doen. En alleen maar shakes met eiwitten en brinta de hele dag is ook niet super.
Bedankt voor je reacties iig!
EDIT: ik heb even proviron opgezocht, vaker hier langs zien komen maar de precieze werking wist ik niet. Maar het gaat dus ook eventuele vorming van gyno tegen?
Ik wou ernaast trouwens ook Finasteride erbij nemen om haarverlies tegen te gaan. (Heb nu al inhammen die verergeren.)
als je inhammen nu al steeds erger worden kun j j er maar beter bij neer leggen dat je kaal word bro...
Gewoon test only...icm low carb...en natuurlijk zoutloos...dus minder brood...
Persoonlijk zou ik eens naar eiwit repen gaan kijken...kun je ook zelf maken trouwens...staan recepten hier op dbb...
Jij word kaal...ik oud en lelijk...leg je er bij neer!

Ik denk dat je u iets teveel zorgen maakt voor haaruitval. Ik moet eerlijk toegeven. Ik had net dezelfde vrees omdat ik ook aanleg heb. Maar, ik heb tot nu toe geen last van gehad van haaruitval. Bij test, anavar, winstrol en deca niet.
Integendeel, door de schrik ben als een gek Minoxidil gaan gebruiken en heb ik terug een vollere haardos.
Maar dit kan voor iedereen anders zijn.
Hier een interessant stukje van Big Cat: