MuscleMeat

Test 500mg Tren 400MG

Opvolgen

Bedankt voor de reactie.
Vrijdag begin ik er aan, mag ik u PM's sturen om mij op te volgen en eventueel tips of aanpassingen te geven?
Thanks

• Topic Starter Topic Starter
Update.

Sides zijn zo goed als weg. Bijna niet meer zweten en ook slapen zonder ventilator gaat goed.
Vanavond laatse keer tren zetten en daarna nog 2 keer test 500.

Ben al aardig wat kg tjes afgevallen. Calorieën zitten op 2500 per dag. + 30 min cardio na de training.
Zie er nog even vol uit en kracht neemt nog steeds toe.

Weeg nu 101 kg. Sixpack word al zichtbaar.

2wk geleden woog ik 107kg

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 12:34 ----------

Bedankt voor de reactie.
Vrijdag begin ik er aan, mag ik u PM's sturen om mij op te volgen en eventueel tips of aanpassingen te geven?
Thanks

Succes met de kuur. Jahoor PM me maar als er vragen zijn.

Top log. Leuk om te volgen. Super dat je zo vooruit bent gevlogen. Had zelf voor een jaar geleden een testo only kuur gedaan. Alleen sterker geworden maar niet echt veel groter. Wil graag zelf ook weer beginnen nu de donkere dagen er weer aan komen. Test en tren lijkt voor mij na veel speurwerk de oplossing. En helemaal nu ik jouw log zo heb kunnen volgen. Dus in ieder geval al bedankt daarvoor.

Ziet er groot uit. Goed bezig.

Update.

Heb net de laatste test only inject gehad.

Merk nu tren is uitgewerkt dat het een ongelofelijke mind****er het is.
Had tijdens de tren niks in de gaten maar nu het is uitgewerkt is begin je toch anders te denken.
Alsof ik 10 weken onder invloed ben geweest.

de gains van tren zijn ongelooflijk goed, maar ik kies de volgende keer toch voor een iets minder agressief mideltje:p

Gr

Laatst bewerkt:
Sorry ik kan geen details geven

Waarom meld je het dan? Als je dr verder niet op in wilt gaan?

Laatst bewerkt:
Ligt toch echt van persoon tot persoon en hoe je eigen situatie op dat moment is.

Mooie progressie!

Bedankt voor je medeleven.
Ik bedoel dit serieus anders had ik het niet vermeld

Maar waar het op neer komt is dat het me op dat moment allemaal niks kon schelen.
En daardoor doe je dingen waar je dikke spijt van krijgt.

Dat is mijn ervaring. Maar ik reageer er denk ik meer op als de gemiddelde persoon.

Wou het gewoon even kwijt:)

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 21:59 ----------

Ligt toch echt van persoon tot persoon en hoe je eigen situatie op dat moment is.

Mooie progressie!

Bedankt voor je serieuze antwoord:)
Denk dat je daar gelijk in hebt.

Ik neem in iedergeval geen tren meer;)

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 22:01 ----------

Zal snel nog even weer een video uploaden.
Over de gains mag ik zeker niet klagen:)

last van haaruitval of dat je haar dunner werd door de tren?

Nee geen haaruitval heb juist ervaren dat mijn haar(ook hoofd haar) sneller groeid
Dikke bos haar nog:p

Mooi filmpje met zeer nette gains bro! :thumb: Thnx for sharing, leuk log zo overall...

Hoop wel dat je stevig in je schoenen staat mbt de tegenslag waar je over spreekt. Alle begrip ervor dat je verder niets wilt delen. Hou er wel rekening mee dat het off gaan straks tegen gaat vallen. Bereid je goed voor, pak evt. nuttige supps en keep up the good work.

Succes! :)

Mooi filmpje met zeer nette gains bro! :thumb: Thnx for sharing, leuk log zo overall...

Hoop wel dat je stevig in je schoenen staat mbt de tegenslag waar je over spreekt. Alle begrip ervor dat je verder niets wilt delen. Hou er wel rekening mee dat het off gaan straks tegen gaat vallen. Bereid je goed voor, pak evt. nuttige supps en keep up the good work.

Succes! :)

Hey, bedankt voor je reactie.

Ja denk dat ik idd geen makkelijke tijd te gemoed ga.
Maar ik zal er alles aan doen om zoveel mogelijk massa te behouden.

Ook train ik de hele kuur lang al 7 dagen per week en dat zal zonder gear niet goed gaan denk ik.

Heb in totaal in de hele kuur volgensmij 4 rust dagen gehad.
(2 spiergroepen per dag)

Hou jullie wel op de hoogte:)

ziet er goed uit
jammer van de gyno

Laatst bewerkt:
Zeer netjes en goeie gains!

Terug
Naar boven