Fitness Seller

test, deca, fina, anadrol en d-bol

• Topic Starter Topic Starter
bedankt, ik ben 19

Ja een beetje oppassen dat je niet teveel in gewicht omhoog gaat met de oefeningen.
Als je nu een pees scheurt of zo, kan ik je bijna garanderen dat je niks aan je kuur overhoud.

Succes verder!!

heb gister (zaterdagavond eind week 2) 500 mg test E en 400 mg deca gezet, de test in mn linker been, de deca in mn rechter, nu heb ik een heel zeer linkerbeen, ik voel me ziek, moe en heb een zere rug, ik had dat de dag ervoor niet? iemand hiermee bekend, wat kan dit zijn?

europeman zei:
heb gister (zaterdagavond eind week 2) 500 mg test E en 400 mg deca gezet, de test in mn linker been, de deca in mn rechter, nu heb ik een heel zeer linkerbeen, ik voel me ziek, moe en heb een zere rug, ik had dat de dag ervoor niet? iemand hiermee bekend, wat kan dit zijn?

hebben er wel meer gaat meestal naar een paar dagen over dat ziek zijn. steroid fever noemen ze dat.

het is al weg gelukkig

ik vind de anadrol een beetje hoog gedoseerd;ik hoop dat je geen last krijgt van hoge bloeddruk, ik zou hem regelmatig laten controleren, want het is een sterk zootje, maar natuurlijk een uitstekende massabouwer

nog bijwerkingen als acne of agressie?

geen acne op armen en gezicht, heb ik zoiezo nooit gehad, alleen wel op mn rug, en van die harde puisten, lijken net wondjes zeg maar. agressiever wordt ik wel wat, maar kan het prima onder controle houden. alleen heb ik constant een zere buik/ maag, aan de linkerkant, vanaf vorige week. en heb weinig honger, moet het eten echt wegpropen

Opgeblazen hoofd is wel weg, heb juist het idee dat mn gezicht droger wordt, geen dikke wangen als in week 1, heb nu een scherpe kaaklijn en dikke geadderde nek. gewicht was zaterdag zelfde, 103 nog steeds,

heb nog steeds geen last van gyno. had wel verwacht dat dit zou komen, ik heb het zoiezo nooit gehad dus denk dat ik het wel nooit zou krijgen. gebruik ook geen proviron/nolva.
bench is nu 10x 100, 5 x 110 en 1 x 120, bijna 2. bent over row is 8 x 110 en 5 x 120, ga straks benen trainen

europeman zei:
heb nog steeds geen last van gyno. had wel verwacht dat dit zou komen, ik heb het zoiezo nooit gehad dus denk dat ik het wel nooit zou krijgen. gebruik ook geen proviron/nolva.
bench is nu 10x 100, 5 x 110 en 1 x 120, bijna 2. bent over row is 8 x 110 en 5 x 120, ga straks benen trainen

nice keep us updated!

de vooruitgang is er een beetje uit, ga niet zo snel meer omhoog in gewicht met de oefeningen, wel heb ik constant de drang om mezelf te strekken, in bed, op de fiets, overal.
iedereen vertelt me ook dat ik aardig groot aan het worden ben, ik zie eigenlijk weinig verschil met voor de kuur en erna. best vreemd

Laatst bewerkt:
Squat 8 x 140, 5 x 150 en 2 x 160. Mischien niet zo heel spectaculair, maar ik doe ze heel diep, dieper dan wie dan ook in de sportschool. heb nu de anadrol voor dianabol verwisselt. weeg nu 104.

sow een ontzettende gewichtstoename, ben wel benieuwd naar je eetschema

Klasse bro, zorg dadelijk maar voor een stel freaky pics :D

eetschema:

snachts 4 uur, 500 mg magere kwark of liter melk

sochtens 8 uur 5 pannekoeken met biefstuk of 5 broodjes met magere kaas/rosbief en kwark

10.00 4 boterhammen met magere kaas/rosbief met liter melk

12.30 4 boterhammen met magere kaas/rosbief met liter melk

14.00 4 boterhammen met magere kaas/rosbief

15.00 2 x tartaar/biefstuk + pot bruine bonen

15.30-17.30 slapen

17.45 warm eten veel groente met kip of biestuk

19,45 0,4 liter melk + 25gram proteine poeder

20.00 trainen + 250 kcal proteine reep en 400 kcal kh drank

22.00 0,75 liter melk en 30gram proteine poeder

23.00 4 pannekooken en 500 gram magere kwark

24.00 4 boterhammen met magere kaas/rosbief

ben nu 106 kilo en zit in week 4, volgende week komt de igf erin @ 40mcg/dag. ik zit erover te denken om de kuur wat te verlengen, de deca door laten lopen tot week 8, daarna 400/500mg eq week, de test omhoog gooien naar 750/1000mg omdat ik de dianabol en tren laten vervallen, en dan in december of januari weer een igf-1 kuur

13kg in 4 week damnnn..... :eek:

Je bent er goed mee bezig zo te zien! 's Nachts eten, een middagslaapje, netjes hoor! :thumb:

alleen problemen met sportschoolhouder, die tolereert geen gebruikers. ik zelf zie het eigenlijk niet, maar echt iedereen zegt wat ben je groot aan het worden.
wat is jullie mening over het verlengen van de kuur?

Laatst bewerkt:
Tja, ik ben daar simpel in.

Kuur afmaken, nakuren, voldoende time off, eventueel research, volgende kuur.

als ik jouw was zou ik in de nakuur week 7 8 en 9 nog wat slin nemen zon 5 tot 7 iu 2 x per dag. voor het anticatabole effect.

Terug
Naar boven