- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IKKE zei:hij tolereert geen gebruikers lol.....
1) hij heeft zelf helemaal vol gezeten
2) Dan zou ie van de mannen een grote groep verliezen , wat ook steeds groter aan het worden is.
MrJ zei:Ik lees nu pas dat je 19 bent?
Op je 19e al bezig met AAS en denken aan slin/igf-1 is niet goed. To say the least...

IKKE zei:We zouden ook een logboek kunnen maken met : Logboek Sportschool e......k
Er zijn er nu zoveel bezig.
europeman zei:ik ben niet de enigste bij ons, er is er nog 1 die doet het al op zn 18de.
Slin heb ik al gebruikt, Ga ik waarchijnlijk weer doen bij de igf-1. Waarom zou je er heel laat pas mee beginnen, hoe denk je dat mannen als alexander fedorov zo groot zijn geworden op hun 25de![]()
5.Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!
Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".
Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.
En verwacht je aan opmerking en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je post.
MrJ zei:'t Is jouw beslissing. In mijn ogen ben je echter zeer slecht bezig. Groeien is 1, zo je gezondheid vernken zoals jij nu aan het doen bent is een compleet ander uiterste.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1615
klaas zei:is vrij jong om op je 19de al AS te gebruiken...maar vind het wel beetje raar dat je zegt onder 20ste mag het niet en boven 20ste wel .... waarom mag die gozer op zn 19de niet en paar maanden later op zn 20ste wel gebruiken...
ja dar heb je gelijk inMrJ zei:Maar met deze producten kuren op je 19e is niet normaal in mijn ogen.
MrJ zei:Maar met deze producten kuren op je 19e is niet normaal in mijn ogen.
europeman zei:wat vind je wel normaal dan, zo ernstig is een igf, slin of gh kuurtje ook weer niet.

europeman zei:kijk, ik heb een doel wat ik wil halen wbt bodybuilding, en dat ga ik niet halen als ik gewoon rustig aan ga trainen en licht ga kuren. Ik hoor veel verhalen over igf-1 op een vroege leeftijd gebruiken, maar ze zeggen allemaal wat anders, ik ga het gewoon proberen en kijken wat er gebeurd.
in januari februari en maart ben ik clean![]()
In maart begin ik een kuur met gh, slin, igf en as, ben benieuwd wat dat op gaat leveren![]()

Xtreme_BODY zei:
mensen beginnen me steeds gekker te noemen omdat ik zoveel eet, train, niet uitgaat drink enz, moet van de zomer wel een overdreven groot gespierd lichaam laten zien. dan snappen ze waarom ik het doe, maar ja, als ik dat ben, zeggen ze toch: die gebruikt (en gelijk hebben ze
)lolXtreme_BODY zei: