XXL Nutrition

test, deca, fina, anadrol en d-bol

europeman zei:
heb nu igf-1 :D

ik zou eigenlijk 40 mcg per dag gebruiken, maar omdat het zo klote doseren is, doe ik 50 mcg per dag.

heb alleen al 2 van die amps met water verkloot, gelukkig kon ik nog wat uit de restjes halen zodat ik net 1 amp igf kon vullen, het lost vrij snel op, eerst leek het vrij veel poeder, maar als eenmaal het water erin zit lost het vrijwel meteen op. het 25mcg in mijn linker en 25mcg in rechter biceps gezet, ben benieuwt

meneer europa man nog een paar tips!

zet het 2 x per dag

smorgens en voor of naar de training

duz smorgens links recht 12,5 mcg en savonds
en zet het niet in de buurt van een insuline injectie want als je slin vlakbij de igf injecteerd verdwijnt het vetverbrandende effect!

• Topic Starter Topic Starter
ja dat ging i doen, sochtens en na het trainen, alleen injecteer ik de igf in de getrainde spier en de slin in mn buik, dus die komen nooit bij elkaar

word tijd voor een paar fotos bro :)

nu niet, moet in vorm wezen, ik stop bijna met de dianabol enz, dat kijk ik wel :D

wow, vandaag is mijn 2de dag met igf, ben stukje droger, onwijze pomp, zelfs voor het trainen, meer uithoudings vermogen.

begon met schuin dumbbell drukken, 2 setjes met 42 en 44 kg dumbels, vervolgens 2setjes plat banken, 100 en 110. daarna nog. Schuin banken, 3 setjes, met 80, 90 en 100 kg :D

super pomp, schouders zijn veel beter geworden, duidelijker verschil tussen de 3 koppen, vooral met dippen zie je het goed, helemaal met extra gewicht

Laatst bewerkt:
blijkbaar goed spul dat IGF. Ga zo door :thumbs:

ben nog steeds aan het twijfelen of ik de kuur niet zal verlengen, maar dan met aleen 750 test en 500 eq, en met de 2e x igf anadrol erbij ipv de test

heb net schouders getraind, ben nu 107 :D en ben iets droger geworden. ben met de deca en test gestopt, en heb de tren verhoogd naar elke dag 75mg. stop waarschijnlijk met de kuur als de igf op is, nog 2,5 week. het begint wel te werken, stuk betere pomp.

Gaat goed met je zie ik, zet eens wat foto's erop dan
kunnen we het resultaat eens zien.

Succes nog!!!!

heb helaas geen digi cam

stop nu waarschijnlijk met de AS, 5 ipv 6 weken, ga niet hard meer vooruit zoals in het begin. ben er wel beter uit gaan zien met die igf, aders onder zijkant buikspieren, bij soort pezen die zo-> \ / lopen naar je schaambeen.
wat problemen met sportschoolhouder ook, wil me helaas weghebben merk ik :mad: omdat ik een slecht voorbeeld zou wezen.
blijf nu 6 weken van de as af, an dan doe ik een soortgelijke kuur weer overnieuw. en januari, februari en maart clean, en dan mn grote 18 weken gh cycle :D kan bijna niet wachten

ach ja weetje..

Laat ook maar :D

Maar 6 weken clean na zo'n zware kuur?!?! ???

MrJ zei:
Maar 6 weken clean na zo'n zware kuur?!?! ???

heb de as een week ingekort, 5 weken. time on is time off hanteer ik voorlopig, mischien een beetje achterhaalt. maar ga kijken wat het doet.

Je kuurt dus nu kort met ondermeer langwerkende esters? Handig...

Al over een nakuur gedacht trouwens?

doen er wel meerdere, korte kuur met test E en deca, wat de enigste langwerkende esters zijn in de kuur, de fina is snel en de rest heeft geen esters

Op deze manier haal je om te beginnen niet het max uit de Test. Enth. en de Deca.

Op het moment dat je klaar bent met je nakuur (als je die uberhaupt al neemt) is je lichaam nog lang niet volledig herstelt. En jij gaat er dan meteen nog een kuur achteraan gooien en dan in januari een STH cycle als 19 jarige nemen?

Sorry, maar ik hoop niet dat veel mensen hier jouw voorbeeld gaan volgen. Want dit is in mijn ogen een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet. (Recreatief) bodybuilding bestaat niet uit zo veel en zo zwaar mogelijk kuren. Zeker niet op jouw leeftijd.

Het is te hopen dat je er niet later problemen van zal ondervinden. Want op deze manier met AAS bezig zijn is vragen om moeilijkheden.

ik vraag me trouwens af hoe je aan zoveel kluiten komt op die leeftijd???

Terug
Naar boven