Fitness Seller

TEST + DECA + TRESTOLONE + HGH

heb ook 6 maanden hgh met 2 weken insuline on off genomen het is zeker een behoorlijk dure grap....

70 70 bench easy op 20 jaar:D met die insuline

• Topic Starter Topic Starter
@z1007 : kloppen je stats op je profiel? 74kg?

Niet om te bashen, puur uit interesse... Heeft HGH en Insuline op dat gewicht een noemenswaardige meerwaarde? Ik zou denken dat je met AAS ook wel nog wat kilo's kan pakken en dan als je niet meer verder geraakt met AAS-only, HGH en Insuline toevoegen om nog een stap verder te gaan.

Of is er een andere reden waarom je al HGH en Insuline neemt? Just curious :)

Succes trouwens!

Ja ongeveer,nee snap je reactie en ja zou kunnen maar vind de gains minder worden op enkel aas,vind de gains tov de sides,platligging eigen aanmaak etc niet waard meer. Dus vandaar ook hgh en sinds ik hgh neem kan ik er tegelijkertijd het beste er uit halen he;)

Hgh was al bedoelt om een stap verder te gaan en met de insuline erbij gaat dit wel lukken.

Staat toch nergens een startgewicht voor slin en hgh? En gewicht op de weegschaal is niet alles he....Ik denk hgh en slin juist hier wel een merkbare en noemenswaardige meerwaarde :)

Niet echt. Behalve als je het waard vind om honderden euro's te betalen aan een drogere look en mooiere huid

Vanaf welke hoeveelheid zou 't meerwaarde hebben met betrekking tot massa? En in hoeverre merk jij bijvoorbeeld dat je AAS beter werkt sinds je HGH zet? Het befaamde 1+1=3?

Minimaal 6iu hgh is leuk en goed

Minimaal 6iu hgh is leuk en goed

Hangt van persoon tot persoon af he
Iemand van 70kg of 90kg
Gaan niet evenveel hgh nodig hebben voor effect

Ps: eerste hgh ervaring was chinese generics en dit op 4iu ED en werkte goed voor mij,dus 3-4iu Pharma zal zeker wel werken denk ik.

Zou ook wel liever 6iu nemen maarja

Ja ongeveer,nee snap je reactie en ja zou kunnen maar vind de gains minder worden op enkel aas,vind de gains tov de sides,platligging eigen aanmaak etc niet waard meer. Dus vandaar ook hgh en sinds ik hgh neem kan ik er tegelijkertijd het beste er uit halen he;)

Hgh was al bedoelt om een stap verder te gaan en met de insuline erbij gaat dit wel lukken.

Staat toch nergens een startgewicht voor slin en hgh? En gewicht op de weegschaal is niet alles he....Ik denk hgh en slin juist hier wel een merkbare en noemenswaardige meerwaarde :)

niet lullig bedoeld maar 74kg op 172cm ? En dan aan de hgh+slin , vind ik persoonlijk echt te ver gaan. Zou eerder wat geld in je voeding steken dan in hgh/slin..

niet lullig bedoeld maar 74kg op 172cm ? En dan aan de hgh+slin , vind ik persoonlijk echt te ver gaan. Zou eerder wat geld in je voeding steken dan in hgh/slin..

Ja zowiezo meer eten, ben er even uit geweest en voeding zwaar ondermaats, normaal 76-78kg op die macros.
Bedoeling is om nu kwaliteit te gainen,niet per se 20kg op de weegschaal. Wil het ook nog tijdens of periode grotendeels kunnen vasthouden en me ook nog prettig en mobiel voelen op een bepaald gewicht:)

Het hangt niet af van persoon tot persoon. Ik ken niemand die een wow effect heeft gecreëerd met 4iu hgh. Als je je geld erin wil steken moet je het direct goed doen en anders lekker laten liggen.

Het hangt niet af van persoon tot persoon. Ik ken niemand die een wow effect heeft gecreëerd met 4iu hgh. Als je je geld erin wil steken moet je het direct goed doen en anders lekker laten liggen.

Mijn bedoeling is gewoon puur hyperplasie, ik heb nog niet echt een studie gezien waar staat minstens x aantal iu prikken voor hyperplasie.... ivm wow effect bedoelt je vast de grootte van het effect hiervan,hetgeen wat zichtbaar is allessinds

3-6iu gaat allebei toch hyperplasie zorgen,6iu gewoon meer etc

Verbeter me als er toch ergens Een minimum staat in een studie :)

Daar was ik dus ook al bang voor idd. Dan laat ik 't nog wel ff liggen :p

ik zat op 5iu per dag 2.5 ochtend 2.5 na training en HGH is gewoon duur, en de resultaten ja.... na een lange tijd heb je er wat aan maar is het wel waard?

ik zat op 5iu per dag 2.5 ochtend 2.5 na training en HGH is gewoon duur, en de resultaten ja.... na een lange tijd heb je er wat aan maar is het wel waard?

Voor een amateur eigenlijk niet,duur gedoe dan ja... mja ieder zijn keuzes he

Legday gehad,was lekker

Heb even zitten tellen, ga voor de kuur de hgh verhogen naar 6iu ED,afwisselend tussen geno en nordis

Ik heb het na training wel enorm warm voor enkele uren amai, wrs door de slin?

Dure grap 6iu Geno's. Kanonnen, maar wel leip dat je het kan doen :D

Dure grap 6iu Geno's. Kanonnen, maar wel leip dat je het kan doen :D

Ik neem zowiezo 3iu genos ED
Nu nog 11weken 6iu doen ipv 3iu ED kost me een maandje huur extra voor deze cycle...
Heb wel een goede bron voor de genos en nords;)

Yolo right lol

Today i feel like shit,druk op mijn hoofd,overal spierpijn en stijfheid,alsof ik een griepje heb pff

Opstaan tijdens hgh is een hel,alsof je door een trein bent aangereden

Lichaam voelt zwak,uitgeput,gelukkig rustdag

Terug
Naar boven