z1007
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 10%
ziet er uit als een strak plan, komen er nog foto's?
In iig
Mid cycle zal ik ze posten en op einde
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ziet er uit als een strak plan, komen er nog foto's?
In iig
Niet echt. Behalve als je het waard vind om honderden euro's te betalen aan een drogere look en mooiere huid
@z1007 : kloppen je stats op je profiel? 74kg?
Niet om te bashen, puur uit interesse... Heeft HGH en Insuline op dat gewicht een noemenswaardige meerwaarde? Ik zou denken dat je met AAS ook wel nog wat kilo's kan pakken en dan als je niet meer verder geraakt met AAS-only, HGH en Insuline toevoegen om nog een stap verder te gaan.
Of is er een andere reden waarom je al HGH en Insuline neemt? Just curious
Succes trouwens!

Niet echt. Behalve als je het waard vind om honderden euro's te betalen aan een drogere look en mooiere huid
heb ook 6 maanden hgh met 2 weken insuline on off genomen het is zeker een behoorlijk dure grap....
Ja ongeveer,nee snap je reactie en ja zou kunnen maar vind de gains minder worden op enkel aas,vind de gains tov de sides,platligging eigen aanmaak etc niet waard meer. Dus vandaar ook hgh en sinds ik hgh neem kan ik er tegelijkertijd het beste er uit halen he
Hgh was al bedoelt om een stap verder te gaan en met de insuline erbij gaat dit wel lukken.
Staat toch nergens een startgewicht voor slin en hgh? En gewicht op de weegschaal is niet alles he....Ik denk hgh en slin juist hier wel een merkbare en noemenswaardige meerwaarde![]()
niet lullig bedoeld maar 74kg op 172cm ? En dan aan de hgh+slin , vind ik persoonlijk echt te ver gaan. Zou eerder wat geld in je voeding steken dan in hgh/slin..

Het hangt niet af van persoon tot persoon. Ik ken niemand die een wow effect heeft gecreëerd met 4iu hgh. Als je je geld erin wil steken moet je het direct goed doen en anders lekker laten liggen.

Het hangt niet af van persoon tot persoon. Ik ken niemand die een wow effect heeft gecreëerd met 4iu hgh. Als je je geld erin wil steken moet je het direct goed doen en anders lekker laten liggen.

ik zat op 5iu per dag 2.5 ochtend 2.5 na training en HGH is gewoon duur, en de resultaten ja.... na een lange tijd heb je er wat aan maar is het wel waard?
Dure grap 6iu Geno's. Kanonnen, maar wel leip dat je het kan doen![]()