XXL Nutrition

TEST + DECA + TRESTOLONE + HGH

• Topic Starter Topic Starter
Nog steeds Geno's toch? Heb je last van slapende vingers/handen?

Ja wissel deze nu af met de nordis
Valt tot nu toe mee,maar als ik eventjes in een bepaalde positie zit heb ik prijs

Wanneer ik gewoon over mijn pols duw met mijn vingers voel ik meteen uitstraling in mijn hand...

Nog steeds 6iu ED

Meeste wat stoort zijn de pijnlijke gewrichten,vingers,stijve handen,vocht in handen,voeten ook beetje

Met die chinese hyges was dit veel erger!

Update
Gewicht plus 5kg

Macros 500/225/50-60 (die vetten kom ik bijna nooit aan lol)

Ofwel ben ik ongeduldig ofwel vind ik de spiergroei "traagjes" gaan,ale trager ivgl andere kuurtjes zonder T3

Zal wel met de T3 te maken hebben,wie heeft hier ook ervaring mee?

5kg op 3 weken is toch geweldig? als t veel meer zou zijn zou t wss alleen maar meer vet zijn.

5kg op 3 weken is toch geweldig? als t veel meer zou zijn zou t wss alleen maar meer vet zijn.

Joa mah het voelt gewoon anders dan andere kuurtjes, cleanere gains wrs hm

Maar zit precies beetje in mijn hoofd dat die t3 mijn gains wat tegenhoudt

Ik word soms wel een beetje leip van die slapende handen man. Word er in 's nachts ook wakker van.
Wat is je onderhoud? En hoeveel kcal neem je nu in?

Ik word soms wel een beetje leip van die slapende handen man. Word er in 's nachts ook wakker van.
Wat is je onderhoud? En hoeveel kcal neem je nu in?

Ja ken het,suckt, krijg je stress van,zeker als je op de pc of laptop moet werken:/
Vorig jaar had ik het zo fel dat ik mijn handen in de lucht moest houden om geen last te hebben

Goh varieert

Off periode een 2gr eiwit/kg lichaamsgewicht/ 300carbs/50-60 vet

Hou het simpel, tijdens cycle in bulk minstens 3gr eiwit,in cut 4gr, en dan spelen met carbs en cardio, werkt perfect;)

Zet nu UG. Eerst 4 maanden 3.3 iu gezet en toen nog 3 maanden 6.6 iu. Toen was het tijd om even off aas te gaan, nu net 2 weken of ofzo. HGH terug gezet op 3.3, die trekt ik nog ff door :P

Maar hoeveel kcal neem je ongeveer in per dag?

Zet nu UG. Eerst 4 maanden 3.3 iu gezet en toen nog 3 maanden 6.6 iu. Toen was het tijd om even off aas te gaan, nu net 2 weken of ofzo. HGH terug gezet op 3.3, die trekt ik nog ff door :P

Maar hoeveel kcal neem je ongeveer in per dag?

En tevreden van die UH hgh?

500/225/50 =3350kcal

En tevreden van die UH hgh?

500/225/50 =3350kcal

Ja hoor goed genoeg :) ik was me kuur ook niet gestart met flinke massa doeleinden. Het zijn gewoon per ongeluk veel kg geworden :P

Kuur was ter ondersteuning van me (kick)boks doeleinden (niet competitief, gewoon persoonlijke doelen), was meer uit gekomen dan de bedoeling ws.

Eerlijk gezegd zie ik de toegevoegde waarde van je T3 nu ook niet op dit moment. Heb neem al ruim 8 maanden HGH zonder t3 en merk hier geen negatieve gevolgen van. Kortom als jij je niet lekker voelt of twijfels hebt over de toepasbaarheid van je t3 laat het dan gewoon achterwegen.

Ja hoor goed genoeg :) ik was me kuur ook niet gestart met flinke massa doeleinden. Het zijn gewoon per ongeluk veel kg geworden :P

Kuur was ter ondersteuning van me (kick)boks doeleinden (niet competitief, gewoon persoonlijke doelen), was meer uit gekomen dan de bedoeling ws.

Eerlijk gezegd zie ik de toegevoegde waarde van je T3 nu ook niet op dit moment. Heb neem al ruim 8 maanden HGH zonder t3 en merk hier geen negatieve gevolgen van. Kortom als jij je niet lekker voelt of twijfels hebt over de toepasbaarheid van je t3 laat het dan gewoon achterwegen.

haha per ongeluk kg's gemaakt, ik denk vele zouden jaloers zijn :)
Heb je iets gemerkt van het toevoegen van HGH aan je kickboxen enz?

hm, wel ik had voor de kuur mijn schildklier en dergelijke laten meten, was perfect in orde en was toen ook al een 3-4maanden bezig
doe het puur de synergie nu tijdens de kuur, proteinsynthese etc

ik heb het op die 50mcg continu warm, elke kleine inspanning en ik krijg zo een opwarming en snel zweten, tijdens training kletsnat, voorheen niet
zelfs snachts zweet ik nog redelijk, stoort wel:/

mja gelijk je zegt, als je je goed voelt en bloedtesten OK dan is het zeker niet nodig

Wil nu gewoon alles maximaal eruithalen, beste en duurste kuurtje momenteel dusja, toch wel pro niveau dit denk ik

haha per ongeluk kg's gemaakt, ik denk vele zouden jaloers zijn :)
Heb je iets gemerkt van het toevoegen van HGH aan je kickboxen enz?

hm, wel ik had voor de kuur mijn schildklier en dergelijke laten meten, was perfect in orde en was toen ook al een 3-4maanden bezig
doe het puur de synergie nu tijdens de kuur, proteinsynthese etc

ik heb het op die 50mcg continu warm, elke kleine inspanning en ik krijg zo een opwarming en snel zweten, tijdens training kletsnat, voorheen niet
zelfs snachts zweet ik nog redelijk, stoort wel:/

mja gelijk je zegt, als je je goed voelt en bloedtesten OK dan is het zeker niet nodig

Wil nu gewoon alles maximaal eruithalen, beste en duurste kuurtje momenteel dusja, toch wel pro niveau dit denk ik

Ik ben sneller, sterker, droger en zwaarder geworden de afgelopen 9 maanden en daar heeft de HGH aan bijgedragen :).

Pro kuurtje is het nog niet, waar is je insuline? :P nee maar dit is echt zat om nog vele kilo's mee te gaan halen.

Ik ben sneller, sterker, droger en zwaarder geworden de afgelopen 9 maanden en daar heeft de HGH aan bijgedragen :).

Pro kuurtje is het nog niet, waar is je insuline? :P nee maar dit is echt zat om nog vele kilo's mee te gaan halen.

Nice

Niet alles gelezen denk ik Zit op 25iu slin momenteel

Lekker bezig! Pro niveau kuurtje dan mag de hgh x 3/4 en slin ook hehe :p

Ik ga me even wat sponsors dan moeten zoeken makker want mijn portemonnee is niet pro

Ja hoeveel slin pakke die mannen eigenlijk?
Hahah mijn portemonnee ook niet, jammer genoeg :p

Die mannen nemen wss makkelijk 100iu slin per dag.

Overgeschakeld van arimidex naar aromasin,begon beetje puffy nips te zien,lichtjes,verhoogd naar 0,25mg ED maar in verleden bleek dit niet voldoende dus aromasin nu.

Trainingen gaan goed,pump aanwezig, 2x hypo gehad deze week, had iets te lang gewacht met mijn maaltijd en die 2e piek van de slin kickte in,not fun!

Merk en voel en voel wel voller sinds ik de hgh en slin op dezelfde tijdstippen neem of max 30min na hgh de slin zetten:)

Tijd voor een foto maat!

Hier enkele fotos,excuses voor de kwaliteit, random guy deze snel laten maken voor sluitingstijd.

Had hier net schouder en armen getraind,redelijke training gehad. Was wel al even afgekoeld hier.

Vind me er wel heel soft uitzien, precies veel water ?

IMG_8969.JPG

IMG_8980.PNG

IMG_8981.PNG

Terug
Naar boven