Fitness Seller

Test-E 2x per week prikken ipv 1x?

Dayuum

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Iemand die beide geprobeerd heeft?

Lees dat je met 2x stabielere bloedwaarden hebt waardoor je minder bijwerkingen hebt. Heb gisteren mijn 2e inject gezet en ik twijfel nu of ik gewoon 1x per week moet doen op zondag of 2x per week op donderdag en zondag.

Had oorspronkelijk gekozen voor 1x per week omdat ik dacht dat het prikken een hel zou worden terwijl het eigelijk niks voorstelt

Als het niks voorsteld zou ik 2x pw prikken.

Hangt een beetje van de dosering af. Als je 4ml + zet is verdelen fijner en beter. Maar als je bijvoorbeeld maar 2ml zet zou ik het altijd in 1x doen ivm littekenweefsel

Het schijnt iets stabielere bloedwaardes op te leveren maar acht zelf dat verschil verwaarloosbaar. In mijn optiek blijf ik liever zuinig op mijn injectiespots.
Eerder deed ik alleen glutes en dan merkte ik dat na verloop van tijd de spots aardig beurs worden.
Daarom sinds kort ook naar quads gegaan. Nu doe ik wel 2x pw omdat ik op 1500mg zit.
Wie weet doe je in de toekomst ook zulke doseringen en dan moet je wel naar 2x overgaan.
Mijn advies is dan ook probeer de spots een beetje te ontzien.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt heren,

Hou het op 1x per week, wissel tussen linker en rechter quad

1x elke 5 dagen

Ik zet ook 1x e5d, scheelt mij een pak in bloat en acné!
Dat is overigens niet elke donderdag en zondag, maar gewoon elke 5 dagen 1 inject zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Zit nu in dag 9 en heb gelukkig nog nergens last van. Ook geen plofkop van de dbol.

Hoop dat het zo blijft

Zit nu in dag 9 en heb gelukkig nog nergens last van. Ook geen plofkop van de dbol.

Hoop dat het zo blijft

Bloat is voornamelijk voeding, maar door de schommelingen in test/oestrogeen had ik meer bloat en vooral; acné. Met e5d heb ik nagenoeg nergens last meer van!

Terug
Naar boven