AndroidHealthClinic

Test-e 500 mg/pw

Tranqilo

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m70
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Dag leden,

Mijn naam is Tranqilo en ik ben van plan straks mijn eerste inject te gaan zetten. Het word een inject met 2ml testosteron enanthate (500mg). Dit zal een kuur worden van 10 weken, een test only kuur dus.

De test die ik heb zit in van die afknijp ampoule's, het zijn ampoules van 1 ml en in 1 ampoule zit 250mg testosteron enathate. Hierbij heb ik 10 steriele spuiten en 10 steriele naalden van 0,6x30ml. Kan ik 1 dezelfde naald gebruiken om het op te zuigen En te injecteren?

Ik hoop tijdens deze kuur toch een aantal kilo's massa te kunnen winnen.

Voeding zit op 3100-3400kcal p/d. Afgewisseld met High en low carb days.

Trainen doe ik 3 keer in de week en train volgens een A-B schema:

A:
Sqaut
bench
row
biceps
onderarmen
kuiten

B:
Squat
ohp
deadlift
pull ups
onderarmen
kuiten

• Topic Starter Topic Starter
Nakuut is met nolvadex

Week 13-15: 13= 40mg Nolva /ED, 14=20mg Nolva/ED, 15=20mg Nolva/ED

Nakuur 2 weken na je laatste inject starten voor 4 weken. Wk 12-15 in dit geval.

Je kan dezelfde naald gebruiken omdat je niet door een rubber heen hoeft te prikken met de vials die je heb maar toch zou ik nieuwe naald doen. Uit ervaring weet ik dat je toch met je naald de bodem van de vial aanraakt. Buiten dat de naald daar minder scherp van kan worden vind ik het geen fijn idee.
Maar in theorie zou je dezelfde naald voor het optrekken en injecteren kunnen gebruiken.

Oke duidelijk verhaal! Dat word dus van week 12-15 nakuren, wil het als volgt doen dan: 30/30/20/20.
Trek het er gewoon uit met dezelfde naald. Heb er nu namelijk maar 10 in totaal.

Oke duidelijk verhaal! Dat word dus van week 12-15 nakuren, wil het als volgt doen dan: 30/30/20/20.
Trek het er gewoon uit met dezelfde naald. Heb er nu namelijk maar 10 in totaal.

Nolva gewoon alle weken op 20mg houden. Meer heeft geen toegevoegde waarde.

Zojuist mijn eerste inject gezet, sjonge jonge wat was dat spannend!
Tijdens het eruit trekken toch flink met de naald de bodem geraakt, dus toch maar 2 naalden gebruikt.
Het viel me nogal op dat het eruit en erin trekken/duwen zwaarder ging als ik had gedacht.

Het prikken zelf was zo gepiept. Terwijl ik bezig was met aspireren (terug trekken om te zien of er lucht in kwam of bloed) kneep ik hem wel heel even, ik kreeg de naald namelijk niet terug en was bang dat ik een ader geraakt had. Kwam erachter dat ik een stuk harder moest trekken.. En toen de verlossende lucht bubbel was ben ik begonnen met het er in drukken.

Toen ik hem eruit getrokken had en ik me besefte dat het klaar was werd ik nog een beetje licht in mn hoofd, waarschijnlijk door de spanning.

Al met al blij dat de eerste erop zit en dat het enorm meeviel!

Word vervolgd!

Ja spannend idd. Eigenlijk weet je al als het aspireren zwaar gaat dat het goed is. Als je nl in een ader zit loopt bloed er bijna vanzelf in en gaat het heel licht. Wil niet zeggen dat je toch even voor de zekerheid niet moet wachten tot je daadwerkelijk een luchtbelletje ziet maar just ter info.

Oke, weetje voor de volgende keer! Ben in elk geval blij dat het erop zit. Hoe kan ik de spuit en naalden het beste weg gooien?

Naalden kun je bij de apotheek inleveren, rest in de prullenbak.

Denk dat her optrekken en injecteren met een wat dikkere naald soepeler gaat als je dit niet lekker vind werken.

Succes ermee!
Je kan in het "kuurlog" section ook een logje bij gaan houden.
Best best benieuwd hoe je er op gaat!
Zit zelf nu in me 3e week.

Denk dat her optrekken en injecteren met een wat dikkere naald soepeler gaat als je dit niet lekker vind werken.

Denk dat ik er sowieso nog een setje naalden bij ga bestellen. Vind de 0,6 perfect om te injecteren alleen voor het opzuigen uit de ampoule bestel ik toch even wat grotere naalden.

Als je bescherm kapje er weer over heen drukt kan het toch gewoon in de vuilniscontainer?

Moet dit overigens niet in de log sectie? :p

Dat zou kunnen maar je kan ze ook inleveren, what you like :)

Of het in de log sectie moet is niet aan mij ;) Maar dat denk ik wel :p

Dat zou kunnen maar je kan ze ook inleveren, what you like :)

Of het in de log sectie moet is niet aan mij ;) Maar dat denk ik wel :p

Haha bedoelde het van de log sectie meer als algemene vraag :p had er eigenlijk paar x enter tussen moeten zetten.

Wij mikte die naalden gewoon in de container toen we ze nodig hadden voor scheikunde proefjes. Maar mogelijk dat naalden niet in de container mogen ivm besmettingen of iets dergelijks? Niet omdat het perse 'prikgevaar' oplevert.

Volgens deze link zou het zelfs onder klein chemisch afval vallen :o

[Link niet meer beschikbaar]

Beetje raar dat je al kuurt terwijl je nog een beginnersschema volgt

Zojuist mijn eerste inject gezet, sjonge jonge wat was dat spannend!
Tijdens het eruit trekken toch flink met de naald de bodem geraakt, dus toch maar 2 naalden gebruikt.
Het viel me nogal op dat het eruit en erin trekken/duwen zwaarder ging als ik had gedacht.

Ik gebruik ook gewoon dezelfde naald om op te trekken en te injecteren. Enkel om het laatste uit de
vail te slurpen gebruik ik een andere naald.

De bodem raken? Hou je je flesje wel ondersteboven als je optrekt? Eerst ook even lucht ongeveer
erin spuiten voor je optrekt, komt er wat meer druk en gaat het makkelijker om op te trekken.

Ampullen zijn lastig op hun kop te houden Onder dat alles op de grond ligt

Beetje raar dat je al kuurt terwijl je nog een beginnersschema volgt

Ik train al meer als 3 jaar inmiddels en ben altijd wel goed vooruit gegaan. Heb verschillende schema's gebruikt. In het begin veel 4-5x pw split.
Laatste paar maanden wat druk ivm werk en school en heb dus maar 3x in de week tijd om naar de gym te gaan, maandag woensdag en vrijdag.

Voor deze dagen werkt een simpele fullbody gewoonweg het beste naar mijn mening.

Terug
Naar boven