Fitness Seller

Test-e 500 mg/pw

Ampullen zijn lastig op hun kop te houden Onder dat alles op de grond ligt

:D:D precies haha

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 18:10 ----------

Zojuist mijn eerste inject gezet, sjonge jonge wat was dat spannend!
Tijdens het eruit trekken toch flink met de naald de bodem geraakt, dus toch maar 2 naalden gebruikt.
Het viel me nogal op dat het eruit en erin trekken/duwen zwaarder ging als ik had gedacht.

Het prikken zelf was zo gepiept. Terwijl ik bezig was met aspireren (terug trekken om te zien of er lucht in kwam of bloed) kneep ik hem wel heel even, ik kreeg de naald namelijk niet terug en was bang dat ik een ader geraakt had. Kwam erachter dat ik een stuk harder moest trekken.. En toen de verlossende lucht bubbel was ben ik begonnen met het er in drukken.

Toen ik hem eruit getrokken had en ik me besefte dat het klaar was werd ik nog een beetje licht in mn hoofd, waarschijnlijk door de spanning.

Al met al blij dat de eerste erop zit en dat het enorm meeviel!

Word vervolgd!

ik begin binnenkort ook met prikken. voorheen orals gepakt. Tnx voor je post.

• Topic Starter Topic Starter
Graag gedaan! Kan je met een gerust hart vertellen dat het echt meevalt. Zal aankomende dinsdag ook even een update doen van hoe het dan gegaan is.

Ik fl**ker die dingen ook gewoon met plastic erom in de container. Ze zien me al aankomen bij de apotheek :p

Gisteren bij de apotheek even wat extra naalden gekocht aangezien ik er maar 10 in totaal had en er 2 nodig ben per inject.
Ik vroeg om extra 0,6x30mm maar die had ze niet. Ben uiteindelijk naar huis gegaan met 10x 0,5x25mm en 0,7x30mm.
Ik heb gelukkig nog 8x 0,6x30mm liggen, zal deze dus gebruiken om te injecteren en dan voor die laatste inject gebruik in een 0,7. Wat ik met die 0,5 moet weet ik niet, lijken me te klein om te injecteren en op te trekken.

Dinsdag weer zetten, ben benieuwd of het weer zo smooth gaat.

Vroeg trouwens ook om desinfectie doekjes met alcohol omdat ik overal lees dat je de huid eerst moet desinfecteren. De mevrouw achter de balie heeft mij uitgelegd dat dat eigenlijk nooit meer gedaan word omdat het eigen bacteriën zijn op de huid en die je geen schade kunnen doen. Iemand die daar meer over gehoord heeft?

25mm kan wel in been als je vrij droog staat

Gisteren 2e inject gezet, deze ging er iets stroever in. Aspireren ging weer moeilijk maar uiteindelijk toch gelukt. Merkte dat ik toch iets te hard heb lopen trekken waardoor de plek erna een beetje gevoelig was. Al met al blij dat het weer goed gegaan is :)

Ben benieuwd of ik in de loop van deze week al wat ga voelen.

Vroeg trouwens ook om desinfectie doekjes met alcohol omdat ik overal lees dat je de huid eerst moet desinfecteren. De mevrouw achter de balie heeft mij uitgelegd dat dat eigenlijk nooit meer gedaan word omdat het eigen bacteriën zijn op de huid en die je geen schade kunnen doen. Iemand die daar meer over gehoord heeft?

Hier heb ik nog nooit van gehoord, zou wel kunnen maar je weet toch nooit wat voor bacteriën er op dat moment op je huid zitten? Better safe than sorry en gewoon ontsmetten!

Zojuist vierde inject gezet. Merk dat ik er fysiek buffer uit begin te zien. Nog niet echt krachtgains, wel meer uithoudingsvermogen en explosiviteit. Nu 4 keer op dezelfde plek gezet.

Terug
Naar boven