AndroidHealthClinic

Test E 500mg HCG 1000IU

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal ik ook doen. De motivatie waarom mensen het lezen maakt me niet uit, maar als je leest hou dan die zever van " je kan beter stoppen" ed toch gewoon voor jezelf vind ik. Ik maak goeie progressie, geef veel handige informatie en daar doe ik het gewoon voor. No matter hoe ik reageer op 500mg, of hoe slecht mijn stats waren volgens sommigen, of ik nu buff ben of niet, boeit me toch allemaal geen fl**ker. Wat verwachten die mensen? Excuses omdat mijn receptoren niet naar de pl**ris zijn door jaren B&C? Jammer van de demotiverende mentaliteit hier, maar dat zal me zeker niet tegenhouden.

Velen hier lezen wat ze willen lezen, en dat is jammer, vooral omdat er zo veel foute informatie rondgaat.

Wel nee joh, sommige leden vinden het leuk om te te testen hoe je op ze reageert. K zou er niet teveel aandacht aan schenken en gewoon je ding doen, lekka blijven loggen.

• Topic Starter Topic Starter
Grapjas... denk je nu echt dat ik mij laat uit mijn tent lokken door iemand als u en "AnonyMass" ? bende amateuren ;)
Wel nee joh, sommige leden vinden het leuk om te te testen hoe je op ze reageert. K zou er niet teveel aandacht aan schenken en gewoon je ding doen, lekka blijven loggen.
Doe ik ook broeder. Vind het best wel grappig dat hij zich zo geagiteerd voelt. Verder ga ik er niet meer op in. Met intelligente mensen discussiëren is moeilijk, met idioten onmogelijk, dus ga ik het ook gewoon niet proberen.

Dag 66.
Wekker ging af en ik had echt zo'n gevoel van, "nah niet vandaag", dus ben ik blijven liggen en heb ik een keertje lekker uitgeslapen. Heeft me deugd gedaan, en dus heb ik het idee dan maar verder gezet en een day off voor mezelf genomen. Was van plan nog wat te studeren maar heb het dan uiteindelijk toch niet gedaan.

En zo gaan we een nieuwe dag tegemoet. Merkte vanochtend ook dat mijn tepels extreem puffy waren, nog meer dan gewoontelijk, dus heb ik besloten vanaf vandaag 20mg nolva ED te nemen. Ook lekker de 78 aangetikt, dus zal wel wat vocht zijn.

Ik verwacht een kleine gewichtsafname door het vocht, maar niet te veel aangezien ik het pas sinds een weekje gaan merken ben. Wanneer ik het ga innemen zal zijn wanneer ik er zin in heb, vermoedelijk met mijn post workout shake. Dat doe ik overigens met alle medicatie omdat ik ze doorgaans anders gewoon vergeet. Verder zal het waarschijnlijk geen invloed hebben op mijn gains whatsoever.

Zo meteen ga ik dus back doen, en ik heb er echt zin in, en als ik het zo voel heeft mijn rug er ook wel zin in. Vandaag ga ik alles geven, zonder mijn schouder te verneuken. Wie weet nog een keertje deadlifts, als er wat plaats vrij is.

Veel plaats was er helaas niet, dus geen deadlifts vandaag. Maar niet getreurd, ik zal mijn onderrug voldoende belasten met bent over rows. Het goed gevoel bij mijn training werd goed beloond. Instant pump, kracht was top, behalve op lat pulldowns, maar dat is altijd. Ik zweette als een paard, en heb daardoor maar 1 keer moeten urineren intra workout.

De IG begint duidelijk zijn werk te doen, al kan ik niet zeggen dat ik al het gevoel heb dat ik na de eerste week had bij EP, maar dat kan zijn omdat het toen de eerste keer was. Aangezien ik direct zo'n monsterpump heb, en toch duidelijk meer kracht dan op EP weet ik dat het zijn werk doet, gewoon anders en moeilijk te vergelijken.

Training zag er als volgt uit:

Bent over DB rows:
15x 16kg
15x 26kg
15x 28kg
15x 30kg

Seated Cable rows:
15x 36kg
15x 40kg
15x 45kg
15x 50kg

Reversed Lat pulldowns:
15x 40kg
15x 45kg
15x 50kg

Bent over BB Rows:
15x 40kg
15x 60kg
15x 70kg
15x 80kg

Cable Low row:
15x 40kg
15x 45kg
15x 50kg

6eoo50.png

Delts zien er echt massive uit, maar dat zijn ze ook, jammer van de slechte lighting uiteraard.

Morgen weer vroeg uit de veren en een hele dag hoorcolleges, dus dat wordt sterven.

Vandaag is woensdag, en ook al was ik het bijna vergeten. Vandaag is injectiedag. Al een week geleden, aan aangezien ik het zetten op zich best wel prettig vind om te doen vind ik het dus best aangenaam dat het tijdstip eindelijk weer is aangebroken. Toen ik eindelijk alles had klaargezet en de naald tegen mijn huid zette voelde ik een brandend steekje, ander plekje proberen dus. Daar voelde ik niets, dus ik had prijs. Ging er vlot in en dus probeerde ik te aspireren, maar dat ging niet zo vlot aangezien die olie van IG vet veel weg heeft van cement. Bijgevolg zat ik dus zo'n 10 seconden vast tussen het aspireren en het roeren van de naald in mijn glutes, tot het eindelijk lukte.

Een klein petieterig luchtbelletje kwam naar boven, maar dat was genoeg, good to go dus. Injectie op zich ging ook niet vlot, dus ik moest echt rammen op die spuit. Zo'n 10 seconden later was er nog maar 0,5ml uit. Toen ik de volgende keer keek was er echter al 1,6ml uit. Oepsie! Niet dat ik het erg vind, want anders had ik een weekje met 0,6ml, nu gewoon 1 weekje hogere dosis dus. 2,6ml komt neer op 2,6x300mg = 780mg. :wl: Ik voelde de olie weer duidelijk verspreiden over mijn glute, en had een licht drukgevoel, weliswaar minder dan vorige keer. Toen ik de naald terugtrok kwam er best wem wat olie mee uit, gemixt met wat bloed.

Deze week wordt dus vast een lekkere week. Morgen wordt een lange dag, en ik betwijfel of ik de energie zal hebben om te trainen, maar ik zal mijn best doen daar ik uiteraard dolgraag wil gaan trainen.

Chest & Shoulders zou ik nu eenmaal niet willen missen :lifter:

Toch nog wakker geworden om 3u, na zo'n 10 minuten slaap, van de honger. Ik ga gewoon niet slapen vannacht. Lekker blikje tonijn, en dan een filmpje kijken.

Dag 67.
Om 4u dan uiteindelijk toch in slaap gevallen en om 5u30 wakker geworden met een hartaanval, zoals gewoonlijk op dat uur.

Zonder enige deftige vorm van rust richting uni, een hele dag les tegemoet.
Tepels zijn duidelijk minder gezwollen dan gisteren al, de ruimte onder mijn tepels voelt wat leger, vreemd genoeg vermoed ik dat dat vocht was, aangezien ik vandaag echt zeker 50 maal ben gaan pissen. Veel anders kan het niet zijn denk ik.

Acne is duidelijk veel verergerd. De rode plekjes die waren weggetrokken zijn nu allemaal paars getrokken, en mooie huid heeft plaatsgemaakt voor nieuwe acne. Omdat ik vandaag de hele dag les heb zal ik morgen een keertje telefonisch de dokter consulteren.

Sommige lezers zullen blij zijn te horen dat ik mijn crush weer heb gezien, en niet weinig ook, aangezien ze schuin voor me zat. Ik heb dat hele lesblok zowat naar haar zitten staren, en de goddelijke geur van haar parfum ernaast maakte de ochtendlessen net dat iets dragelijker. Vreemd genoeg had ik niet alleen oog voor haar vandaag. Ik merkte erop dat ik een vriendin die ik nu al zo'n 8 jaar ken plots op een andere manier ben gaan zien. Voor vandaag heb ik amper seksuele gedachten gehad over haar, en ik zag haar ook gewoon niet op die manier. Vandaag was dat anders. Omdat we in het eerste lesblok alleen zaten ging alle aandacht, naast mijn crush naar haar, en ik betrapte me erop dat ik veel lichamelijker deed dan gewoonlijk.

Normaal zou ik gewoon normaal zitten, meestal voor me kijken naar wat er op bord gebeurt terwijl we praten. Vandaag zat ik gewoon de helft van de tijd scheef, met mijn arm over haar stoelleuning, van zo'n 30cm haar gezicht te bewonderen, te lachen en naar haar lippen te staren als een klein verliefd jongetje.

Vreemde gang van zaken allemaal, maar aangezien zij wat Girl Time zouden gaan hebben, besloot ik een keertje de plaatselijke Gym uit te proberen van de keten waar ik een abbo bij heb.
Ondanks dat het dezelfde keten is, heb ik op dat moment echt het verschil gemerkt tussen een 'bodybuilding gym' en een 'fitness'.

Behalve de dude die blijkbaar mee op verplaatsing was van mijn plaatselijke gym, was ik de grootste, en ook al vind ik mezelf geen slechte fysiek hebben, dat wil niet veel goeds zeggen. Zeer vreemd gevoel om plots tussen teruggetrokken asociale mensen te zitten als je gewend bent van tussen hypersociale zwetende beren van 100kg te lopen. Maar goed, ik kwam daar om te trainen, en ondaks het gebrek aan rust had ik daar ook zin in. Helaas was die gym erg vreemd opgesteld. De Barbells waren heel kort, en loodzwaar, voelde als 40kg. De DB's hadden echt gigantisch dikke handvaten, zo groot dat ze konden doorgaan voor een ananas. Vrij slechte grip en dus minder kracht.

Vandaag was Chest & Shoulders, training zag er uit zoals gewoonlijk.

Ik heb ondervonden dat ik dringend meer gewicht moet gaan nemen op schouders, want ik voel de loodzware reps niet meer zo. Helaas jumpen de gewichten snel vanaf 8 en is het al wat moeilijker om een goeie balans te vinden. Op aanraden van @Saiko ga ik geen piramidale training meer hanteren. Zal een handig experiment zijn om te kijken wat plateau met me doet.

In concreet: zal dus vb:

15x 10kg
15x 12kg
15x 14kg
15x 16kg

dit worden:

4x | 15x 14kg

Training ging goed. Zeer goeie pump. Was echter wel sneller vermoeid dan anders, maar dat komt uiteraard door slaapgebrek.

In de namiddag was het weer hetzelfde liedje met de girls. Nu was het wel een andere opstelling, een aangezien rechts druk bezig was een thee kransje te houden heb ik me maar bezig gehouden met mijn linker kant. Plots in het midden van mijn flirten legde ik mijn hand op haar been, maar zij was duidelijk minder geschrokken dan ik. Was best wel awkward omdat het zo vanzelf ging. Zeer vreemde praktijken dus, maar dat is nu allemaal voorbij. Nu ga ik gewoon lekker naar huis toe.

Het wordt me zo naderhand wel duidelijk dat een slaapgebrek grote gevolgen heeft. Triceps is nog steeds sore van arms, back ook, en bij chest begint het nu op te komen. Vreemd genoeg kan ik nog steeds de slaap niet vatten, na zo'n 2u slaap in 72u. Uiteraard begin ik me zo langerzamerhand wel wat zorgen te maken, want sinds de zomer is het steeds erger geworden. Ik ga nu gewoon wachten tot ik moe word en dan goed uitslapen om mijn lichaam en geest wat rust te gunnen.

Dag 68.

Vanaf vandaag geen hoorcolleges meer, dus kon een keertje lekker uitslapen, wat ik dus ook gedaan heb.

Om 10u werd ik natuurlijk wakker, maar ik wist dat ik nog wat slaap in te halen had dus ben ik meer lekker in bed gekropen, tot ik om 15u wakker werd.

Toen ik wakker werd viel het me op dat mijn tepels strakker waren, dus besloot ik mijn shirt uit te trekken, en wonderbaarlijk zag ik een hele andere fysiek. Strakkere tepels, abs duidelijk meer zichtbaar, vasculariteit toegenomen, en geen ronde vochtkop meer, maar weer een lekkere jawline. Ronduit shredded. Allemaal best verassend als je nagaat dat ik in de bulk zit. Ik ontdek vrijwel elke week een nieuw adertje. Ben eens benieuwd wat het in de cut dan wel niet gaat zijn!

Op het eerste zich zou je dus denken, " je BF% is gedropt", maar volgens mij is het gewoon vochtverlies.
A. Door de nolva.
B. Omdat ik zo ongeveer al 15u niks meer gedronken had.

Het gebrek aan urinatie vandaag wijst dat ook uit, het zal dus afwachten zijn om te zien of het tijdelijk is. Ik woog vandaag alvast weer 77,5kg, dus was wel degelijk wat verloren.

Vandaag was weer armen, veel zin erin. Vandaag ook voor het eerst geen piramidale workout meer.

Traing zag er als volgt uit:

~Opwarming

Tricep Pulldowns:
4x | 15x 36kg

BB curls (exclusief BB):
4x | 15x 10kg

dropsetted with BB curls:
15x 5kg
15x 0kg

Skullcrushers(exclusief EZ-BAR):
15x 10kg
Omdat skullcrushers altijd kutveel zeer doen aan mijn ellebogen begin ik de eerste set altijd laag met grote ROM, dan is daarna de pijn altijd weg.
3x | 15x 20kg

Hammer curls:
4x | 15x 16kg

Tricep pushdowns:
4x | 15x 41kg

EZ-Bar curls:
4x | 15x 10kg

Best wel een zware workout. Toch ben ik nog steeds niet overtuigd van deze werkwijze. Gewicht heb ik goed gekozen, maar de eerste set was altijd vrij pijnlijk voor pezen en spieren. Anderzijds gaf de laatste set me wel een vermoeiend gevoel en lukte het vaak niet door de fatigue. Het gaf me geen brandend, nervwrecking, spierscheurend gevoel zoals piramidaal dat doet. Hierdoor vraag ik me af wat de denkwijze achter deze vorm van trainen is.

Anyway. Ik zal het nog een paar keer proberen, en als het me niet de resultaten geeft die ik wil zal ik gewoon terug naar die goeie ouwe piramide gaan.

Libido is echt skyhigh vandaag, dus ik ga zo even naar mijn 'vriendin' toe voor pump in de middensectie.

Laatst bewerkt:
Waarom train je piramide, jouw manier van trainen lijkt mij niet het effectiefst. Als je op je zwaarste set nog 15 reps kan maken, dan zijn de eerste 3 sets niet zwaar genoeg?
Wellicht is het een beter idee om het eerste setje wat lichter te pakken, en de setjes erna hetzelfde houdt en verhoogt als je op alle 3 de setjes evenveel reps kunt maken.

Bijv:

10x20
10x30
10x30
10x30

3x10 gehaald dus volgende training verhogen.

Je kan natuurlijk ook piramide blijven trainen als dat je voorkeur geniet, maar dan pak zwaardere gewichten waarmee je steeds minder reps kan maken.

Erg vermakelijke log. Maar aub hou is op met jezelf verheerlijken.

"Delts zien er echt massive uit, maar dat zijn ze ook, jammer van de slechte lighting uiteraard"

Dit liet me echt pissen in me broek.
Vooral met die foto erbij hoop dat het sarcasme is. Wens je verder Veel succes en zal je log volgen.

Waarom train je piramide, jouw manier van trainen lijkt mij niet het effectiefst. Als je op je zwaarste set nog 15 reps kan maken, dan zijn de eerste 3 sets niet zwaar genoeg?
Wellicht is het een beter idee om het eerste setje wat lichter te pakken, en de setjes erna hetzelfde houdt en verhoogt als je op alle 3 de setjes evenveel reps kunt maken.

Bijv:

10x20
10x30
10x30
10x30

3x10 gehaald dus volgende training verhogen.

Je kan natuurlijk ook piramide blijven trainen als dat je voorkeur geniet, maar dan pak zwaardere gewichten waarmee je steeds minder reps kan maken.

Heb ik al geprobeerd. Maar ondervind dat piramide nog steeds het beste resultaat biedt bij mij. Eerste setje is altijd opwarmen en stimuleren, 2de altijd gewoon lekker pomp krijgen met een goeie contractie. Daarna afhankelijk van de training en de oefening all out gaan in de 3de en/of 4e.

Als ik hetzelfde gewicht aanhoud voelt het meer als cardio en voel ik het pas na een rep of 15. Ik probeer spiermassa te winnen, dus behalve op legs ga ik geen 30 reps doen want dergelijke ranges is wat men doorgaans gebruikt om massa te verliezen.

Aan de andere kant is het voor mijn bovenste lidmaat met mijn bankart laesie moeilijk om direct zwaar gewicht te nemen. Vandaar die piramide.

Apart, het zou nu juist als cardio moeten aanvoelen, daar je op de laatste sets evenveel reps pakt als op de eerste 3 sets. Dan zou je toch wel stellen dat de eerste sets ver van spierfalen af zit.

Hoeveel weken blijf je nog on?

Apart, het zou nu juist als cardio moeten aanvoelen, daar je op de laatste sets evenveel reps pakt als op de eerste 3 sets. Dan zou je toch wel stellen dat de eerste sets ver van spierfalen af zit.

Hoeveel weken blijf je nog on?
Nog 3.

De eerste set duren mijn reps vaak iets langer, vooral de contractie.
Laatste set is altijd all out en moet ik meestal echt alles geven om de 15 nog te halen.

Wat jij adviseert is dus vb.

10x 30kg
20x 30kg
30x 30kg?

Ik zal het alvast nog een keer proberen louter voor het experiment. Op back en chest kan ik dat door bankart gewoon helaas niet.

Erg vermakelijke log. Maar aub hou is op met jezelf verheerlijken.

"Delts zien er echt massive uit, maar dat zijn ze ook, jammer van de slechte lighting uiteraard"

Dit liet me echt pissen in me broek.
Vooral met die foto erbij hoop dat het sarcasme is. Wens je verder Veel succes en zal je log volgen.
Wat voor hem massive is hoeft niet voor jou massive te zijn, hij heeft goede progressie gemaakt.
Pagina's hiervoor is al besproken dat hij te vroeg begonnen is etc dus niet weer zelfde verhaal starten en log overzichtelijk houden.

Heb ik al geprobeerd. Maar ondervind dat piramide nog steeds het beste resultaat biedt bij mij. Eerste setje is altijd opwarmen en stimuleren, 2de altijd gewoon lekker pomp krijgen met een goeie contractie. Daarna afhankelijk van de training en de oefening all out gaan in de 3de en/of 4e.

Als ik hetzelfde gewicht aanhoud voelt het meer als cardio en voel ik het pas na een rep of 15. Ik probeer spiermassa te winnen, dus behalve op legs ga ik geen 30 reps doen want dergelijke ranges is wat men doorgaans gebruikt om massa te verliezen.

Aan de andere kant is het voor mijn bovenste lidmaat met mijn bankart laesie moeilijk om direct zwaar gewicht te nemen. Vandaar die piramide.
Hou het easy en pak gewoon je 10RM met een oefening doe hier je 3 of 4 sets mee, zodra je de eerste set de 12 reps haalt dan verhogen in gewicht
Voorbeeld
DB ROW
11x40
10x40
9x40
9x40
Elke keer (bijna) tot falen gegaan
Week erna 12x40 dan training erna 10x42 bijv.

Ik denk dat hij adviseerde om zwaarder te gaan. Bv(random nrs) 12*30 10*35 8*40 5*50 ofzo

En op een eerdere post wat voor hem massive is is dat daarom niet voor jou. Maar voor hem daarvoor uit te maken? Als hij goeie gains heeft gemaakt is dat voor die persoon massive mss?

Ik denk dat hij adviseerde om zwaarder te gaan. Bv(random nrs) 12*30 10*35 8*40 5*50 ofzo

En op een eerdere post wat voor hem massive is is dat daarom niet voor jou. Maar voor hem daarvoor uit te maken? Als hij goeie gains heeft gemaakt is dat voor die persoon massive mss?

Zo doe ik het ook. En maak de oefening daarna nog af met 2 drop sets. Nou, dan ben je wel klaar hoor

Zal ik ook doen. De motivatie waarom mensen het lezen maakt me niet uit, maar als je leest hou dan die zever van " je kan beter stoppen" ed toch gewoon voor jezelf vind ik. Ik maak goeie progressie, geef veel handige informatie en daar doe ik het gewoon voor. No matter hoe ik reageer op 500mg, of hoe slecht mijn stats waren volgens sommigen, of ik nu buff ben of niet, boeit me toch allemaal geen fl**ker. Wat verwachten die mensen? Excuses omdat mijn receptoren niet naar de pl**ris zijn door jaren B&C? Jammer van de demotiverende mentaliteit hier, maar dat zal me zeker niet tegenhouden.

Velen hier lezen wat ze willen lezen, en dat is jammer, vooral omdat er zo veel foute informatie rondgaat.
Je hoeft geen receptoren opgeblazen te hebben met b&c om een kuurwaardig/opvallend fysiek te hebben hoor, als je natty er alles uit weet te halen haal je des te meer uit je gear. Zo ken ik genoeg jongens in mn gym die kuren maar waarvan je het na jaren nog niet ziet, terwijl als je natty ripped (en klein) weet te worden en blijven valt het iedereen meteen week 1 op dat je je eerste kuur bent begonnen. Er is toch een heel verschil in onherkenbaar of onontkenbaar resultaat weten te halen - ook met test e 500 - waar dat confronterende vandaan komt, is denk ik niet demotiverend bedoeld. Hoop namelijk toch dat je niet nodeloos maar sterker en sterker blijft kuren met alle invleod die het heeft zonder te komen waar je wilt. Anderen verwachten het gewoon wat anders en matties onderling accepteren geen smoesjes dus hameren daar dan op in. Maar je bent wel een stap vooruit dat is duidelijk, en je volgende plan sluit ook weer aan op wat je uiteindelijk wilt bereiken, en jezelf ophemelen hoort er ook wel een beetje bij ;)

Sowieso vermakelijk en je uit gewoon alles wat er buiten de kilo's en procenten op papier nog meer aan je voorbij komt dus lekker log

Nog 3.

De eerste set duren mijn reps vaak iets langer, vooral de contractie.
Laatste set is altijd all out en moet ik meestal echt alles geven om de 15 nog te halen.

Wat jij adviseert is dus vb.

10x 30kg
20x 30kg
30x 30kg?

Ik zal het alvast nog een keer proberen louter voor het experiment. Op back en chest kan ik dat door bankart gewoon helaas niet.

Nee niet meer reps gaan draaien, maar meer gewicht gebruiken. Bijv bij je bb rows

4x10x70 als je dat lukt, dan de training erop 4x10x72,5. Uiteraard kan je van te voren wel wat wu setjes draaien. Nu lijkt het alsof je bij elke oefening eerst opwarmt en dan 1/2 werksetjes doet. Oftewel, je eerste setjes zijn te licht waardoor je niet het maximale uit je training haalt.

Dit bedoelde ik niet maar dit is ook een manier.

Je hoeft geen receptoren opgeblazen te hebben met b&c om een kuurwaardig/opvallend fysiek te hebben hoor, als je natty er alles uit weet te halen haal je des te meer uit je gear. Zo ken ik genoeg jongens in mn gym die kuren maar waarvan je het na jaren nog niet ziet, terwijl als je natty ripped (en klein) weet te worden en blijven valt het iedereen meteen week 1 op dat je je eerste kuur bent begonnen. Er is toch een heel verschil in onherkenbaar of onontkenbaar resultaat weten te halen - ook met test e 500 - waar dat confronterende vandaan komt, is denk ik niet demotiverend bedoeld. Hoop namelijk toch dat je niet nodeloos maar sterker en sterker blijft kuren met alle invleod die het heeft zonder te komen waar je wilt. Anderen verwachten het gewoon wat anders en matties onderling accepteren geen smoesjes dus hameren daar dan op in. Maar je bent wel een stap vooruit dat is duidelijk, en je volgende plan sluit ook weer aan op wat je uiteindelijk wilt bereiken, en jezelf ophemelen hoort er ook wel een beetje bij ;)

Sowieso vermakelijk en je uit gewoon alles wat er buiten de kilo's en procenten op papier nog meer aan je voorbij komt dus lekker log

Leuk om te horen dat je na het lezen van mijn log mijn invalshoek snapt. Wat je zegt klopt helemaal.

Ook al hoort kuren bij mijn toekomstfysiek, verantwoordelijke omgang is ook voor mij zeer belangrijk.

Bedankt voor je feedback!

Nee niet meer reps gaan draaien, maar meer gewicht gebruiken. Bijv bij je bb rows

4x10x70 als je dat lukt, dan de training erop 4x10x72,5. Uiteraard kan je van te voren wel wat wu setjes draaien. Nu lijkt het alsof je bij elke oefening eerst opwarmt en dan 1/2 werksetjes doet. Oftewel, je eerste setjes zijn te licht waardoor je niet het maximale uit je training haalt.

Ik ga dat dan de komende weken maar eens proberen en zien hoe het uitvalt.

Bedankt voor de tip!

Heb je er trouwens over gedacht om de laatste weken flink te cutten? Of wil je daar echt bewust mee wachten tot die volgende kuur?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven