Wekker ging af en ik had echt zo'n gevoel van, "nah niet vandaag", dus ben ik blijven liggen en heb ik een keertje lekker uitgeslapen. Heeft me deugd gedaan, en dus heb ik het idee dan maar verder gezet en een day off voor mezelf genomen. Was van plan nog wat te studeren maar heb het dan uiteindelijk toch niet gedaan.
En zo gaan we een nieuwe dag tegemoet. Merkte vanochtend ook dat mijn tepels extreem puffy waren, nog meer dan gewoontelijk, dus heb ik besloten vanaf vandaag 20mg nolva ED te nemen. Ook lekker de 78 aangetikt, dus zal wel wat vocht zijn.
Ik verwacht een kleine gewichtsafname door het vocht, maar niet te veel aangezien ik het pas sinds een weekje gaan merken ben. Wanneer ik het ga innemen zal zijn wanneer ik er zin in heb, vermoedelijk met mijn post workout shake. Dat doe ik overigens met alle medicatie omdat ik ze doorgaans anders gewoon vergeet. Verder zal het waarschijnlijk geen invloed hebben op mijn gains whatsoever.
Zo meteen ga ik dus back doen, en ik heb er echt zin in, en als ik het zo voel heeft mijn rug er ook wel zin in. Vandaag ga ik alles geven, zonder mijn schouder te verneuken. Wie weet nog een keertje deadlifts, als er wat plaats vrij is.
Veel plaats was er helaas niet, dus geen deadlifts vandaag. Maar niet getreurd, ik zal mijn onderrug voldoende belasten met bent over rows. Het goed gevoel bij mijn training werd goed beloond. Instant pump, kracht was top, behalve op lat pulldowns, maar dat is altijd. Ik zweette als een paard, en heb daardoor maar 1 keer moeten urineren intra workout.
De IG begint duidelijk zijn werk te doen, al kan ik niet zeggen dat ik al het gevoel heb dat ik na de eerste week had bij EP, maar dat kan zijn omdat het toen de eerste keer was. Aangezien ik direct zo'n monsterpump heb, en toch duidelijk meer kracht dan op EP weet ik dat het zijn werk doet, gewoon anders en moeilijk te vergelijken.
Training zag er als volgt uit:
Bent over DB rows:
15x 16kg
15x 26kg
15x 28kg
15x 30kg
Seated Cable rows:
15x 36kg
15x 40kg
15x 45kg
15x 50kg
Reversed Lat pulldowns:
15x 40kg
15x 45kg
15x 50kg
Bent over BB Rows:
15x 40kg
15x 60kg
15x 70kg
15x 80kg
Cable Low row:
15x 40kg
15x 45kg
15x 50kg
Delts zien er echt massive uit, maar dat zijn ze ook, jammer van de slechte lighting uiteraard.
Morgen weer vroeg uit de veren en een hele dag hoorcolleges, dus dat wordt sterven.
Vandaag is woensdag, en ook al was ik het bijna vergeten. Vandaag is injectiedag. Al een week geleden, aan aangezien ik het zetten op zich best wel prettig vind om te doen vind ik het dus best aangenaam dat het tijdstip eindelijk weer is aangebroken. Toen ik eindelijk alles had klaargezet en de naald tegen mijn huid zette voelde ik een brandend steekje, ander plekje proberen dus. Daar voelde ik niets, dus ik had prijs. Ging er vlot in en dus probeerde ik te aspireren, maar dat ging niet zo vlot aangezien die olie van IG vet veel weg heeft van cement. Bijgevolg zat ik dus zo'n 10 seconden vast tussen het aspireren en het roeren van de naald in mijn glutes, tot het eindelijk lukte.
Een klein petieterig luchtbelletje kwam naar boven, maar dat was genoeg, good to go dus. Injectie op zich ging ook niet vlot, dus ik moest echt rammen op die spuit. Zo'n 10 seconden later was er nog maar 0,5ml uit. Toen ik de volgende keer keek was er echter al 1,6ml uit. Oepsie! Niet dat ik het erg vind, want anders had ik een weekje met 0,6ml, nu gewoon 1 weekje hogere dosis dus. 2,6ml komt neer op 2,6x300mg = 780mg.

Ik voelde de olie weer duidelijk verspreiden over mijn glute, en had een licht drukgevoel, weliswaar minder dan vorige keer. Toen ik de naald terugtrok kwam er best wem wat olie mee uit, gemixt met wat bloed.
Deze week wordt dus vast een lekkere week. Morgen wordt een lange dag, en ik betwijfel of ik de energie zal hebben om te trainen, maar ik zal mijn best doen daar ik uiteraard dolgraag wil gaan trainen.
Chest & Shoulders zou ik nu eenmaal niet willen missen
Toch nog wakker geworden om 3u, na zo'n 10 minuten slaap, van de honger. Ik ga gewoon niet slapen vannacht. Lekker blikje tonijn, en dan een filmpje kijken.