XXL Nutrition

Test E 500mg HCG 1000IU

Status
Niet open voor verdere reacties.
LOL echt grappig dit haha... ten eerst is die gozer onderkant aan't trainen van chest en zeker geen incline ;) En de foto mag rood zijn waar het maar wil... toch doe je bij kabels altijd buiten en binnenkant van de chest het meeste!!! Wat ik aanraade is als je u meer in de materie verdiept en 2.5x uw eigen lichaamsgewicht kunt benchen als ik! dan eens terugkomt!!

Ellebogen niet in een hoek houden maar naast je lichaam... powerlifing bench pres moet je op youtube eens opzoeken dan zal je snappen wat ik bedoel!!! is beter voor borstontwikkeling ook nog eens. Want meesten zitten in een hoek met ellebogen op 1 lijn en trainen meer front dealts dan chest en belasten hun schouders zonder het te beseffen en dan zeggen ze opeens ik heb slechte genetics voor chest ;) De meesten doen het gewoon ruk en dan heb je ook die groep mensen die enkel armen hebben en geen chest omdat ze enkel uit hun triceps duwen en het ook verwijten aan hun genen lol
Lol lift al wat langer als vandaag.
Ellebogen niet in een hoek houden maar naast je lichaam... powerlifing bench pres moet je op youtube eens opzoeken dan zal je snappen wat ik bedoel!!! is beter voor borstontwikkeling ook nog eens. Want meesten zitten in een hoek met ellebogen op 1 lijn en trainen meer front dealts dan chest en belasten hun schouders zonder het te beseffen en dan zeggen ze opeens ik heb slechte genetics voor chest ;) De meesten doen het gewoon ruk en dan heb je ook die groep mensen die enkel armen hebben en geen chest omdat ze enkel uit hun triceps duwen en het ook verwijten aan hun genen lol

Ik weet dat AnonyMass met een slechte schouder zit ik vraag aan hem hoe of wat.

LOL echt grappig dit haha... ten eerst is die gozer onderkant aan't trainen van chest en zeker geen incline ;) En de foto mag rood zijn waar het maar wil... toch doe je bij kabels altijd buiten en binnenkant van de chest het meeste!!! Wat ik aanraade is als je u meer in de materie verdiept en 2.5x uw eigen lichaamsgewicht kunt benchen als ik! dan eens terugkomt!!

Binnenkant en buitenkant chest? Welk anatomieboek heb jij gelezen? #broscience

Dmaagains doelde niet op jou met de slechte genen verhaal en uit triceps duwen. voor het geval je mij verkeerd begrijpt :)
Ik heb de benchpress lang bestudeerd en deed het elke dag 2uur lang voor jaren aan een stuk. Ik help je gewoon graag met advies wat je lange opzoekwerk zal besparen ;)
Maar als je het op youtube eens opzoekt en powerlifting bench press style ofzo ingeeft dan ga snel leren hoe je uw schouder minder zult belasten want die mannen stoten nogal zwaar gewicht en weten juist hoe je je niet moet blesseren. Neem eens een kijkje zou ik zeggen

Binnenkant en buitenkant chest? Welk anatomieboek heb jij gelezen? #broscience

cable corssovers ging het over maateke ;) Niet cable presses. Ik heb geen enkele boek trouwens gelezen... ik zuig graag alles gewoon uit mijn duimpje

cable corssovers ging het over maateke ;) Niet cable presses. Ik heb geen enkele boek trouwens gelezen... ik zuig graag alles gewoon uit mijn duimpje

Zover ik weet heb je de pectoralis major en de pectoralis minor, verder niks.
120px-Pectoralis_major.png
120px-Pectoralis_minor_muscle_animation_small.gif

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo is elbows tucken slecht advies?
Hij adviseert powerlifting bench press, dat is niet "elbows tucken" zoals jij en ik. Zoek maar eens een video op dan zul je wel zien welke ongezonde situatie dat is.

Overigens is powerlifting het tegenovergestelde van bodybuilding. Bij bodybuilding probeer je zo veel mogelijk spiervezels aan het werk te zetten in de zone die je target om tot spierhypertrofie te komen en zo een turn over te veroorzaken waardoor nieuwe spiermassa wordt aangemaakt. Bij powerlifting gooit men zo veel mogelijk shortcuts in een lift om een bepaald gewicht de lucht in te krijgen. Dat is niet alleen heel nutteloos en slecht advies voor een bodybuilder, zeker on cycle, waar volume regeert en niet kracht, maar overigens ook gewoon heel ongezond advies.

@Dmaagains , inderdaad, zoals ik al zei, elke hoek van benchen is echt een unieke wereld die op zich telkens een andere samenstelling van spiervezels activeert. Zo'n jaar geleden had ik echt niks van upper chest, en toen benchte ik zo'n 80kg flat, en 40kg incline. Nu is het waarschijnlijk respectievelijk 100kg en 90kg geworden.

Als je niet gewend bent van die spiervezels te activeren zal je er eerst aan moeten wennen, zoals je aan je hele lichaam moet wennen als je voor het eerst begint te trainen. Plots zal je een muscle mind connectie opbouwen met die portie van je chest, en je zult dan wel begrijpen wat ik bedoel. Incline crossovers als beginner geven me al een goeie basispump en schudden mijn upper chest altijd wakker. Probeer dat eens als starter, en ga daarna over naar incline DB Press. Die combo is een echte killer IMO. Meestal ga ik daarna nog over naar incline BB ook, met laag gewicht en zeer trage reps. Zo heb ik een isolation exercise gebasseerd op flex, een compound gebasseerd op kracht en pump, en een compound gebaseerd op stretch. De trinity force van upper chest gains broeder!

Hij adviseert powerlifting bench press, dat is niet "elbows tucken" zoals jij en ik. Zoek maar eens een video op dan zul je wel zien welke ongezonde situatie dat is.

Overigens is powerlifting het tegenovergestelde van bodybuilding. Bij bodybuilding probeer je zo veel mogelijk spiervezels aan het werk te zetten in de zone die je target om tot spierhypertrofie te komen en zo een turn over te veroorzaken waardoor nieuwe spiermassa wordt aangemaakt. Bij powerlifting gooit men zo veel mogelijk shortcuts in een lift om een bepaald gewicht de lucht in te krijgen. Dat is niet alleen heel nutteloos en slecht advies voor een bodybuilder, zeker on cycle, waar volume regeert en niet kracht, maar overigens ook gewoon heel ongezond advies.

@Dmaagains , inderdaad, zoals ik al zei, elke hoek van benchen is echt een unieke wereld die op zich telkens een andere samenstelling van spiervezels activeert. Zo'n jaar geleden had ik echt niks van upper chest, en toen benchte ik zo'n 80kg flat, en 40kg incline. Nu is het waarschijnlijk respectievelijk 100kg en 90kg geworden.

Als je niet gewend bent van die spiervezels te activeren zal je er eerst aan moeten wennen, zoals je aan je hele lichaam moet wennen als je voor het eerst begint te trainen. Plots zal je een muscle mind connectie opbouwen met die portie van je chest, en je zult dan wel begrijpen wat ik bedoel. Incline crossovers als beginner geven me al een goeie basispump en schudden mijn upper chest altijd wakker. Probeer dat eens als starter, en ga daarna over naar incline DB Press. Die combo is een echte killer IMO. Meestal ga ik daarna nog over naar incline BB ook, met laag gewicht en zeer trage reps. Zo heb ik een isolation exercise gebasseerd op flex, een compound gebasseerd op kracht en pump, en een compound gebaseerd op stretch. De trinity force van upper chest gains broeder!

Nutteloze 30 zinnen teksten.... blablablablaaaa theorie ;) Not impressed eerlijk gezegd. Het ging erom dat hij zijn schouder pijn doet bij die oefening en jij keurt dat goed dan? hoe meer spiervezels hoe beter? dom hoor!!! Voor elke spiervezel heb je een dag waarbij je ze al belast. Als je chest traint dan concentreer je je op chest en niet op schouders.
Armen zet je niet in een hoek tijdens benchen, simpel!!! En je bouwt bijna geen chest op die manier maar meer front dealts zoals ik al eerder zei!!
en mind muscle connecion? LOL niet op die manier

En het ging over incline bench press en opeens komen er domme foto's van cable crossovers? WTF for real dude? hahaha... upperchest acitveren door crossovers? laat me niet lachen man
En wat jij adviseert is pas ongezonde advies!!! ;)
TS zijn schouder doet pijn en hij moet gewoon zo verder doen dan? Je hebt hem niks aangeraden om het op te lossen, je wil gewoon de slimme Jan uithangen. Maar niet bij mij kerel!!

Ik heb net dit log eens wat door gescrolled, ik piste zowat in me broek. Ik verwachte toch na al die spannende geromantiseerde lapjes tekst een buffe fysiek, tot ik bij je foto's kwam. Sorry maar je bent echt heel vroeg begonnen met kuren. En wat is dat nou voor gedoe over die cable oefening..... Kijk eens bij de mannen die serieus bij de bench trainen en de slappe noedels die de halve dag hun pecs staan te bewonderen in de spiegel.

Denk je dat Sexytrunks je in de maling neemt ofzo? Die geeft gewoon advies voor de beste spierontwikkeling (lees: massa) en daarbij je schouder te ontzien.

Ik moet toegeven: je schrijfstyle boeide me wel

Ik heb net dit log eens wat door gescrolled, ik piste zowat in me broek. Ik verwachte toch na al die spannende geromantiseerde lapjes tekst een buffe fysiek, tot ik bij je foto's kwam. Sorry maar je bent echt heel vroeg begonnen met kuren. En wat is dat nou voor gedoe over die cable oefening..... Kijk eens bij de mannen die serieus bij de bench trainen en de slappe noedels die de halve dag hun pecs staan te bewonderen in de spiegel.

Denk je dat Sexytrunks je in de maling neemt ofzo? Die geeft gewoon advies voor de beste spierontwikkeling (lees: massa) en daarbij je schouder te ontzien.

Ik moet toegeven: je schrijfstyle boeide me wel

Vooral dit stukje:

Dat gapen irriteert me niet, vind het best wel grappig zelfs. Alleen de ecto's die alles bezetten wat ik wil gebruiken irriteren me, maar ik heb gemerkt dat ik met mijn opgepompte delts veel sneller aan de equipement geraak die ik wil. Eergisteren kwam er zelfs een kerel me een schijf brengen toen ik geen 20kg meer vond :roflol:.

Dan verwacht je een beer van kerel. maar in werkelijkheid is het een knulletje waarvan je niet zou verwachten dat hij aan de roids zit.

Laatst bewerkt:
Ik vond het een geinige log qua schrijfstyle - te vroeg met kuren, ja check, maar boeie.

Maar mind/muscle connection ? Im out...

Hahaha en het feit dat die zn moeder de schuld geeft dat die niet genoeg eten meekrijgt is al helemaal hilarisch.
Verder is deze jongen totaal niet geschikt om nog meerdere kuurtjes te gaan doen als je al leest dat die mentaal veranderd van een test only op 500mg. Lees dat zn volgende kuur er een wordt met tren erin. Hopelijk beseft die na deze kuur dat die dat beter niet kan gaan gebruiken.

Vind het interessant om je te volgen man. Mijn eerste kuurtje had ik zowat hetzelfde als jij met die chick. Alleen was dit bij mij mijn ex en ben ik er wel enkele malen naartoe geweest, gewoon helemaal uit elkaar getrokken. Heb het gelukkig slim genoeg gespeeld zodat mijn huidige relatie er niet onder ging lijden, achteraf gezien naieve en stomme beslissing maar ja....

Voor 83 a 10% op 184 hoef je toch niet te kuren? Mijn eerste kuur was ik 81.5 op 11-12% en ben 178. Jaartje doortrainen en je bent er ;) ga je veel meer plezier aan hebben als je al 'groot' begint

Ik sta nu op 80.5 á 13/14, mijn doel was eerst 85 á 10% om de eerste te doen maar ik denk niet dat ik dat nog in een jaar ga halen, ik probeer het natuurlijk zo lang mogelijk uit te stellen, maar de verleiding is groot! :P

Best grappig dat ondanks mijn goeie schrijfstijl de helft hier nog steeds duidelijk zijn eigen fantasie leest en niet wat ik schrijf. [emoji23]

FIXED

Best grappig dat ondanks mijn goeie schrijfstijl de helft hier nog steeds duidelijk mijn eigen fantasie leest en niet de werkelijkheid. [emoji23]

Maar laat dit je absoluut niet weerhouden van verder loggen, zoals je ziet lezen er velen mee;) het is absoluut vermakelijk.

FIXED

Maar laat dit je absoluut niet weerhouden van verder loggen, zoals je ziet lezen er velen mee;) het is absoluut vermakelijk.

Zal ik ook doen. De motivatie waarom mensen het lezen maakt me niet uit, maar als je leest hou dan die zever van " je kan beter stoppen" ed toch gewoon voor jezelf vind ik. Ik maak goeie progressie, geef veel handige informatie en daar doe ik het gewoon voor. No matter hoe ik reageer op 500mg, of hoe slecht mijn stats waren volgens sommigen, of ik nu buff ben of niet, boeit me toch allemaal geen fl**ker. Wat verwachten die mensen? Excuses omdat mijn receptoren niet naar de pl**ris zijn door jaren B&C? Jammer van de demotiverende mentaliteit hier, maar dat zal me zeker niet tegenhouden.

Velen hier lezen wat ze willen lezen, en dat is jammer, vooral omdat er zo veel foute informatie rondgaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven