Fitness Seller

Test E 500mg HCG 1000IU

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Heb je er trouwens over gedacht om de laatste weken flink te cutten? Of wil je daar echt bewust mee wachten tot die volgende kuur?
Ja dat is bewust. Ik heb in de zomer een kuurtje ingepland speciaal voor te cutten. Vond het wat nutteloos om een paar weekjes te bulken en dan te cutten op Test E, daar zijn betere compounds voor.

Het doel van deze kuur was puur massa. Mijn bf is niet zo hoog, dus dat zijn zorgen voor later. Cutten is me altijd veel makkelijker afgegaan dan Bulken, vandaar.

Erg vermakelijke log. Maar aub hou is op met jezelf verheerlijken.

"Delts zien er echt massive uit, maar dat zijn ze ook, jammer van de slechte lighting uiteraard"

Dit liet me echt pissen in me broek.
Vooral met die foto erbij hoop dat het sarcasme is. Wens je verder Veel succes en zal je log volgen.

That's my bro ;)
hahaha

Dag 69.
Niet echt een speciale dag vandaag. De ochtend heb ik alweer niet beleefd dus valt er niet veel over te vertellen.

Omdat ik alsnoog 4000Kcal binnen moest werken ben ik gelijk aan het eten geslagen. Daarna wat ontspanning, en rond een uur of 3 richting gym. Vandaag was legday en ik had er eerlijk gezegd echt geen zin in. Nu ik weet dat op IG alles veel meer brand denk ik dus vol afgrijzing aan de toekomstig burn in mijn quadriceps, die ik ook snel gevonden heb.

Alweer geen piramidaal vandaag, en ik moet zeggen dat het voor legs verrassend goed werkte. Jammer genoeg weer niet all out, en aangezien ik helemaal alleen in de beensectie was geen dropsetjes op leg press oid.

Training zag er als volgt uit:

leg press(exclusief compartiment):
35x 80kg
~opwarming
4x | 20x 200kg

Squats:
4x | 30x 70kg

Dit was echt de meest zenuwslopende shit ooit, zeker direct na leg press. Ik was mezelf letterlijk bewusteloos aan het zweten. Voelde dit best erg in mijn erector spinae, maar dat is omdat ik best diep doorboog. Rug kletsnat, op naar de machines en die wat gaan bezweten.

Leg extensions:
4x | 30 x 39kg

Pijnlijkste shit die ik ooit heb meegemaakt. Laatste set vibreerde ik zowat letterlijk van de stoel af. Wel altijd een monsterlijke pump door deze jongen, dus dat is het waard.

Seated leg curls:
3x| 30x 39kg

Ik had het gevoel dat hamsters al redelijk zwaar toegetakeld waren van voor de leg curls, dus dit was het maximum dat ik ga besteden aan hamstrings vandaag.

Seated calve raises:
3x | Failure x 39kg

Daarna naar huis toe voor een snelle maaltijd, en dan naar de bios met mijn vriendin. Was best vreemd, want door de timing had ik 2 maaltijden mee en stonk de hele zal dus naar mijn kipfilet. Iedereen had zijn blik op mij en mijn lekkere eiwitrijke voedsel gericht, maar denk maar niet dat ik iets zou durven afstaan. Best vreemd waarschijnlijk om iemand deftig voedsel te zien eten in een bios, maar het voelde goed om geen chips te zitten vreten en mezelf die discipline op te leggen.

De volgende dag zouden we gaan shoppen, dus ze bleef slapen. In tegenstelling tot haar was ik nog lang niet moe, want bioritme bestaat voor mij niet. Ik wou dus nog wat bedsport gaan doen, maar aangezien de boorput tijdelijk buiten dienst is, ben ik op verplaatsing moeten gaan en op hoger niveau gaan boren.

Dag 70.
Ongelofelijk als ik erover nadenk dat dit het einde van mijn kuur zou betekenen. Gelukkig heb ik nog wat IG te gaan, en houdt het hier dus nog niet op.

Vanmorgen 78kg+, ik weet het niet meer precies, dus ben ik ook blij dat het hier niet bij blijft. Tepels zijn weer puffy als voorheen, dus ik vermoed dat ik gewoon uitgedroogd as f**k was. Heel demotiverend, maar hooguit normaal dat het geen direct resultaat al van de nolva was, ook al had ik daar uiteraard wel op gehoopt. Acne is ook nog steeds erg dus ik vind me er eigenlijk gewoon shit uitzien vandaag. Maarja morgen is een nieuwe dag.

Overigens heb ik niet het gevoel dat ik nog veel ondervind van mijn test, dus het is nog moeilijk te onderscheiden welke acties nu gevolg zijn van de normale ik, of van de test. Toch kan ik je vertellen dat ik nog steeds een kort lontje hebt. Zoals reeds verteld zou ik vandaag gaan shoppen met mijn vriendin, omdat ze dat graag wou, maar door mijn recente transformatie kon ik ook wel wat kledij gebruiken. Ik herinnerde me dat de vorige keren dat we gingen shoppen altijd super waren, dus ik keek er uiteraard wel naar uit, maar niet voor lang.

Zo'n 2u lang heb ik niets aan dr gehad, en had ik het gevoel gewoon doelloos in het winkelcentrum rond te dwalen. Omdat we vroeg waren vertrokken, en zij niet gewend is van laat naar bed toe te gaan stond ze daar zowat tot de middag als een halve zombie, en ik had echt niks aan der. Het was ook best warm, dus ik was best wel aan het zweten, waardoor ze het nodig vond elke keer ik een pashokje betrad een opmerking te geven over de stank. Omdat ze daarnaast echt geen hulp was, en ze weer over onze situatie begon had ik het alweer gehad.

Ze flikt zo'n dingen altijd als ze weet dat ik niet weg kan, omdat ze weet dat ik anders gewoon naar huis toe zou gaan, logische keus vermits de andere keuze een winkel overhoop gooien is.
Daarnaast barst ze dan gewoon vaak in tranen uit door onze situatie, en omdat ik haar nog steeds graag zie ondanks alles doet dat mij ook pijn, maar dat neemt ze allemaal niet in beschouwing. Dan begint ze te smeken en te doen en gooit ze al mijn waarden en afspraken en alles waar we de laatste 2 jaar over hebben gepraat gewoon direct overboord omdat ze haar emoties niet de baas kon.

Nu ben ik zo weer door onze oude foto's aan het kijken, naar hoe gelukkig we samen waren, en hoe we oprecht lachten, naar een tijdstip waar we plots nooit meer iets openbaar met onze omgeving deelden, geen foto's meer namen. Toen wou ik dat niet, en nu begrijp ik pas waarom.
Als ik toen nog gelukkige foto's zou genomen hebben zou het immers bedrog geweest zijn.

Ik ben ten einde raad nu, en omdat ze me geen ruimte geeft heb ik ook geen tijd om erover na te denken. Finishen gaat niet, want ze zit in de examens, en zou direct in mijn huis inbreken, en ik zou er ook kapot van zijn.

Ik zal dus proberen de komende weken me op mijn eigen examens te focussen, nog wat gains proberen te maken, en als alles op hormonaal niveau weer stabiel is een beslissing maken, want ik durf eerlijk gezegd gewoon niet met zekerheid zeggen dat de keuzes die ik nu maak rationeel, en niet anabolisch gestimuleerd zijn :rolleyes:.

Om mijn frustratie uit te werken zal ik een beroep doen op masochisme en mezelf steken met een naald vol heerlijk goedje. Vlotte 1ml er weer in na het douchen, en het stroomde deze keer duidelijk veel makkelijker uit de naald en door mijn bil heen. Helaas weer wat olie & bloed mix die terugkwam, maar dat is zowat altijd met deze IG.

Ik hoop nu, in de 3de week toch wat lekkere gains te zien. Het is immers al eeuwen geleden dat ik nog wat deftig resultaat heb geboekt op deze kuur. Nu ik toch zo'n 8kg zwaarder ben is het vast een goed idee om de Kcal wat te uppen, dus daar zal ik me in het geheim ook wat mee bezig houden.

Stay tuned broeders.

En zo zit ook week 10 er al weer op helaas. Nog 2,5 weekjes te gaan.

Heb je geen ader doorboord?
Als er olie terug komt inject je te snel.

Heb je geen ader doorboord?
Als er olie terug komt inject je te snel.
Het is te weinig om een echte ader te zijn als je begrijpt wat ik bedoel. Gewoon een druppeltje olie met wat rode bloedpuntjes in, haarvaatje oid misschien. Niks ernstigs.

Dag 71.
Je wekker zetten op een normaal uur en na de middag wakker worden. Een standaard dag in het leven van anonymass.
Zo gaan we met 5u vertraging week 11 tegemoet, richting de 85kg. Vanmorgen 78,2kg na 12u niet gegeten of gedronken te hebben, dus ik ben wel tevreden.

Snel eerste meal erin en daarna studeren. Helaas is daar niks van in huis gekomen. In de plaats heb ik mijn tijd verspilt aan internetsurfen en nieuwe supplementen bestellen, aangezien ik nu echt helemaal droog sta wat betreft kwaliteitswhey. Ik heb nog 2 zakken B&F achter de hand voor noodgevallen. Om de een of andere reden besloot ik een keertje wat nieuwe dingen te proberen, en omdat ik het om de een of andere reden plezierig vind veel potten te hebben staan ben ik maar opzoek gegaan naar wat nieuwe sups die zouden werken.

-Creatine heb ik al staan, maar gebruik ik nu niet om mezelf niet te misleiden met de enorme vochtretentie die ik van crea heb.
- L-Glutamine heb ik ooit gekocht, en staat hier ook nog steeds. Omdat veel onderzoeken zeggen dat er geen enkel nut zit in de supplementatie van L-Gluta heb ik daar ook geen aandacht meer aan besteed.
-Whey experimenteer ik mee, en ik was van plan elke keer een ander merk te proberen om te vergelijken, maar omdat het ditmaal goedkoper uitkwam gewoon weer Gold Standard Whey te bestellen heb ik dat gewoon weer gedaan.
-Opnieuw de hartverscheurende preworkout "The Curse" gekocht, met een nieuw smaakje dit keer.
-Omega 3 nog steeds in stock.
-ZMA gebruik ik nu niet meer tijdens mijn kuur.
-BCAA's hebben geen enkel bewezen nut om mee te supplementeren dus dat dan ook maar niet.

Omdat ik mijn Kcal inname wou verhogen heb ik dan maar beslist om ter aanvulling een weight gainer te bestellen. "100% Premium massgainer" van muscletech besteld. 1300Kcal per shake. Dan kan ik zonder veel problemen thuis gewoon de Kcal binnenkrijgen die ik moet. Voorlopig ga ik gewoon deze extra nemen, en nog niks schrappen in mijn voedingsschema, zo zal ik ongeveer uitkomen op 5300Kcal, eens zien wat dat geeft.

Vandaag was chest & shoulders, maar om de een of andere idiote reden was ik dat helemaal vergeten, dus niet al te veel schoulders.

BB Press:
0° 15x 80kg
30° 15x 60kg
60° 15x 60kg
90° 15x 60kg

Na de eerste set had ik plots door dat ik 4 sets van 80kg waarschijnlijk niet zou halen. Daarboven klakte mijn goede schouder erg, dus had ik niet erg veel zin om de proef op de som te nemen.

Hammer Press (exclusief BB):
4x | 15x 20kg

Iron T-Cross:
4x | 15x 13,5kg

Incline Crossovers:
4x | 15x 13,5kg

Incline DB Press:
3x | 15x 24kg

Supersetted with Lateral raises:
3x | 15x 7kg

Nette striations in chest en delts. Zagen er ook lekker hard uit. Water depletion ftw.

Front Raises:
3x| 15x 6kg

Lekkere phumph in chest toch wel. Shakeje binnen, proteinbar erin, en weer naar huis toe.

Wat betreft mijn tepels lijkt weinig drinken en nolva wel de golden combo, maar zodra ik drink gaat alle watermassa gelijk naar mijn tepels toe. Zeer eigenaardig. Ik was ook van plan de dokter op te bellen over mijn acne maar dat ben ik weer helemaal vergeten. Nu nog wat lekker luieren, en hopelijk een keertje vroeg naar bed toe.

Dag 72.
Toch niet zo vroeg naar bed toe. 3u 's ochtends. De t*ring ik heb een dokter nodig. Begint die haan in de buurt gelijk nog zijn ochtendritueel te doen. Ik stond echt op het punt in mij supermanboxer uit het raam te springen en die haan zijn nek te gaan doorbijten, had ik terwijl weer wat kilo's vlees bij. Al bij al nog niet zo erg, want ik val toch niet in slaap. Het enige waar ik aan kan denken is de training van morgen, de zomer & mezelf op een mens physique stage.

Ik zou om 8uur gaan opstaan, maar omdat ik niet uit mijn bed raakte omdat ik weer een halve hartaanval kreeg ben ik dus maar blijven liggen. "over 5 minuutjes is het over en kan ik opstaan" dacht ik, maar toen werd ik helaas zo'n 4enhalf uur later wakker.

Ik zou gaan studeren, maar ook vandaag ging dat me weer niet zo goed af. Uiteindelijk dan maar weer naar de gym, en vandaag was armen.

Training zag er als volgt uit:

Tricep pushdowns:
25x 27kg
~opwarming
3x| 15x 36kg

DB curls:
25x 8kg
~opwarming

EZ-Bar Curls:
4x | 15x 15kg

Direct een monsterlijke keiharde pump. Ik had op dat moment waarschijnlijk zo ongeveer kogelvrije biceps.

Skullcrushers (exclusief EZ-Bar):
15x 10 kg
~opwarming
3x | 15x 20kg

Biceps trok goed tegen door de pump, maar ondanks dat waren de skullcrushers nog steeds verrassend makkelijk. Volgende training wordt het 30kg

Cable curls:
4x | 15x 36kg

Rock solid.

One-Arm Tricep Pulldowns:
4x | 15x 9kg

Dat dere burn.

Forearms zijn alweer pumped as f**k, dus nu lekkere postworkout en dan weer naar huis toe.

Acne lijkt wat verminderd te zijn in duidelijkheid, maar nog steeds aanwezig. Enhanched gevoel is weer terug, en ook het nog korter lontje. Voor de rest niks nieuws te melden vandaag.

Dag 73.

Voor het eerst in 73 dagen mijn log totaal vergeten. Maar dat komt vast door de lange dag.
Die begon om 8u 's morgens toen mijn wekker me opnieuw met volle hartaanval wekte. Snel even opfrissen en toen naar beneden, want mij hoofd zei "suiker", en niet zoals het dat anders altijd doet, maar op de "anders ga ik zometeen sterven" manier.

Na wat chocomelk en ettelijke boterhammen, waaronder met gelei, springt het me te binnen dat de oorzaak misschien niet bij mijn hart ligt, maar bij mijn bloedsuikerspiegel? Niet dat ik veel ben met die hypothese, want het uitvinden zal ik in de nabije toekomst toch niet doen.

Na een snelle flexsessie kleren aantrekken en snel naar de bus toe, want deze ochtend is het tijd om cadeautjes in te laden voor kerst. Ging vrij vlot dit jaar, maar dat kan ook zijn omdat ik constant aan mijn honger aan het denken was. Toen de hele winkelstraat zowat vreemd om zich heen begon te kijken, zich afvragend waar het geluid van die stervende walvis vandaan kwam, besloten mijn vriendin en ik dan maar los te gaan op een lekkere portie McDonalds.

Een goeie cheatday zal me psychologisch goed doen, en op dat cheatmealtje zal het neit komen met 4500Kcal. Dan is het maar een keer tijd om met een bolle buik naar huis toe te gaan. Niet veel te beleven daar, studeren, en doen alsof ik studeer. Ik moest ook thuis zijn om met mijn moeder naar de winkel toe te gaan, omdat zij vele zaken niet kan tillen. Ze bleef maar vragen of ik iets wou, dat ik op de duur geen nee meer durfde zeggen. Daarnaast merkte ik bij thuiskomst ook dat ze een gigantische vleeslading had ingeladen. Ik denk dat het zo langzamerhand begint in te zinken bij mijn ouders dat ik dit echt met hard en ziel doe, en dat ik ook mooie resultaten heb geboekt. Heb er deze keer wat kwark bij gegooid, voor de kwarkfans hier. Zal eens zien of dat me smaakt.

Ik was van plan daarna de dokter op te bellen, maar door tijdsgebrek en de drukte van vandaag ben ik dat helemaal vergeten. Weer snel de bus op richtin gym, en uitzonderlijk vandaag, hitting delts. Lang geleden dat ik weer een gekke pump erin heb gevoeld, en zeker op IG wil ik dat echt eens uittesten. Toen de bus met 25 minuten vertraging eindelijk toekwam lag ik direct blok toe, tot ik bijna voorover viel zo'n 3 minuten voor ik het fitnesscentrum zou bereiken. Toen ik wakker werd viel het me weer op hoe mooi de stad is als het donker is. De stad waar ik zowat al mijn herinneringen heb opgebouwd.

Tijd voor nieuwe herinneringen nu, pijnlijke herinneringen, met de volgende training:

~opwarming.

Military BB Press:
4x | 15x 10kg

Lateral Raises:
4x | 15x 7kg

Rear Delt Fly:
4x | 15x 18kg

DB Shoulder Press:
4x | 15x 22kg

DB Front Raises:
4x | 5x 8kg

Supersetted with
Plate Front Raises:
2x | 10x 15kg
2x | 10x 10kg

Tijdens deze training had ik echt 100% focus. Voelde bij de rustpauze tussen mijn eerste twee setjes lateral raises mijn schouders echt warm worden en het bloed er zachtjes insijpelen.

Overigens was dit een van de meest pijnlijke trainingen ooit. Legdays buiten beschouwing gelaten dan. Ik had echt een gezicht zo zuur als een citroen, en heb waarschijnlijk de helft van mijn tanden afgebeten om niet constant te schreeuwen. Zeer vreemd, maar IG versterkt the burn ipv dat hij trager komt, zoals ik dat had op EP. Op EP had ik eerst een lekkere pump, en de laatste paar reps een normale burn. Nu krijg ik aan rep 8 al een gigantische burn, en zo'n 6 setjes in een lekkere pump. Verder was het fun om nog een keertje een keiharde schouderpump te hebben. Helaas ben ik echt helemaal de pijp uit, en ga ik nu alvast in bed liggen.

Supps zijn nog niet toegekomen, dus hopelijk morgen te ontvangen.
May Brodin be with you.

Dag 74.
Uitzonderlijk geen hartaanval vandaag. Lekker. Ook de 79kg aangetikt. Nog 1kg. en dan eindelijk een 8je vanvoor, kan niet wachten.
Had niet echt veel zin in vaste voeding, dus besloot ik die kwark maar een keertje uit te proberen. Niks speciaals. Eigenlijk gewoon zwaardere yoghurt. Direct het potje leeggegeten, 500g, goeie maaltijd dus.

Dan maar wat gestudeerd, met een fappauze hier en daar uiteraard.

Daarna was het alweer 5u, dus gymtime. Bus op, zonder kwaliteitswhey nog steeds helaas, want bestelling komt morgen blijkbaar toe. Zoals altijd werd ik direct mottig op de bus. Aftellen dus.

Omdat ik gisteren een echte deltblaster heb gehad, was het vandaag tijd voor de chesticles.
Hoe ik mijn spiervezels totaal verwoest heb, zie je hier:

Incline DB Press:
4x | 15x 26kg

Kon duidelijk veel meer aan, behalve de laatste set dan, die was een pure gruwel.

Iron T-Cross:
4x | 15x 13,5kg

Incline crossovers:
4x | 15x 13,5kg

Flat BB Press:
2x | 8x 80kg

Had zin in wat zwaars. Vreemd genoeg hadden mijn pecs het niet zo moeilijk, vooral mijn polsen wel. Mijn pecs voelden zelfs zeer vreemd aan, verdoofd eerder.

Flat DB Fly:
2x | 15x 9kg

Decline Crossover Press:
4x | 15x 26kg

Decline Dumbell Pullover:
4x| 20kg

Voor het eerst in 1,5 jaar dat ik weer DB pullover kon doen, pijnvrij zelfs.

Goeie training gehad. Al mijn energie was weer helemaal op. Een goeie pump was zeker aanwezig, maar niks speciaals. Dan weer richting huis. De dokter had blijkbaar gebeld, dus heb ik bij thuiskomst direct teruggebeld.

Hij wist me te vertellen dat de niveau's van mijn bloedcellen dankzij TCRP, als ik het me goed herinner, niet duiden op ziekte, maar op een immuunreactie tegen iets anders. Hij zei ook dat mijn FSH en LH duidelijk veel te laag waren. Volgens hem: "Om het bruut te zeggen. U bent uw kloten naar de kloten aan het helpen.". Ook zei hij dat mijn testosterongehalte in combinatie met FSH en LH duidelijk wijst op het gebruik van anabole steroïden, maar dat wist ik natuurlijk al. Toen hij mijn testosterongehalte noemte slaakte hij een zucht in de vorm van "dat heb ik nog nooit gezien", en omdat die toen zelfs op een laag niveau waren weet ik dus dat hij duidelijk geen ervaring heeft met begeleiding van gebruikers. Toen ging hij verder met een rant dat de korte termijn voordelen zeker niet opwegen tegen de nadelen op lange termijn, en dat hij al eerder patiënten heeft zien passeren die dergelijke producten hebben gebruikt en nu schildklierproblemen etc hebben. Omdat ik hem de vorige keer had gezegd dat ik 'supplementen' gebruik, vermoed ik dat hij nog steeds geen besef heeft van de opzettelijkheid van die inname. Het goede was dat hij voorstelde in februari een nieuwe bloedtest af te nemen om te kijken of die waarden zijn verbeterd. Dat zal dus na mijn nakuur zijn, dus mijn hormonen zouden dan al weer in orde moeten zijn. Intussen vertelde hij me direct te stoppen met deze supplementen, en alleen supplementen te gebruiken van bedrijven waarvan ik zeker weet dat er geen dergelijke substanties in zitten. Met die hele heisa ben ik uiteraard mijn acne weer vergeten, maar voor die 2 weekjes is het de moeite niet meer, dus zal ik het gewoon laten voor wat het is voorlopig.

UPDATE: f**k ik ben vergeten te injecteren gisteren. Over zondag weet ik het zelfs niet meer, daar is mijn log dan weer handig voor.

Laatst bewerkt:
Wel geld voor gold standard, preworkout, mass gainer (en gear+pct) en toch ruzie met je moeder over het eten? Hoeveel ben je per maand kwijt aan die onzin? Denk dat ik van minder geleefd heb.. wat zijn je macros?

Wel geld voor gold standard, preworkout, mass gainer (en gear+pct) en toch ruzie met je moeder over het eten? Hoeveel ben je per maand kwijt aan die onzin? Denk dat ik van minder geleefd heb.. wat zijn je macros?
Supps kosten niks op lange termijn, Gear en PCT ook niet, veel minder dan voedsel. Gear betaal ik zelf, en supps gedeeltelijk, hangt ervanaf.

Zo'n 400g EI, 400g KH en 90g VE.

Supps kosten niks op lange termijn, Gear en PCT ook niet, veel minder dan voedsel. Gear betaal ik zelf, en supps gedeeltelijk, hangt ervanaf.

Zo'n 400g EI, 400g KH en 90g VE.
Maar om dan van die onzin te kopen en dingen te proberen terwijl je alleen whey nodig hebt en daarvan goedkoper zelfs hoger % isolate kunt krijgen... en nog zakken hebt liggen... dan mag je echt niet naar je moeder wijzen hoor. Als je in je eiwit kunt voorzien maakt het gelijk niet meer uit wat je verder nog van je ouders te eten krijgt. Scheelt een hoop. Toch?

Maar ik kan onderschatten hoe lang jij ermee doet. Noem eens een maandbedrag en wat jij daarin zelf bijdraagt?

Laatst bewerkt:
Maar om dan van die onzin te kopen en dingen te proberen terwijl je alleen whey nodig hebt en daarvan goedkoper zelfs hoger % isolate kunt krijgen... en nog zakken hebt liggen... dan mag je echt niet naar je moeder wijzen hoor. Als je in je eiwit kunt voorzien maakt het gelijk niet meer uit wat je verder nog van je ouders te eten krijgt. Zou toch mooi zijn? Of zit ik er helemaal naast?

Noem eens een maandbedrag en wat jij daarin zelf bijdraagt?
Niet dat wij een boekhouding bijhouden oid. En die 'onzin' koop ik net omdat ik vind dat ik Kcal te weinig heb. Waarom zou ik aanvullen met eiwitten? De slechtste energiebron die er is.

Ik ga niet al mijn eiwitten uit Whey ed halen. Leuke aanvulling op je voeding inderdaad, maar geen basis. Waar mijn energie vandaan komt, zolang het geen suiker is boeit het me geen ene fl**ker, dus die gainer is een zeer handige oplossing.

-Ik koop whey vaak per 2,5kg. Elke dag een scoop van +- 35g afhankelijk van de pot en de samenstelling. dat is 71 dagen. Die whey kost me 50 euro. Dan is dat zo'n 21 euro per maand(€0,7 per dag).

-Preworkout gebruik ik niet altijd maar als ik het doe: Preworkout kost 35 euro voor 50 dagen, dus zo'n 21 euro per maand (€0,7 per dag).

-De weight gainer die ik nu heb besteld is per 5,5kg, en die kost 45 euro. Per dag (1300Kcal) komt dat neer op zo'n €2,45 per dag. Goodkoopste 1300Kcal ooit als je het mij vraagt.

Daarnaast reis ik constant, dus veel pakken is niet zo interessant, maar als je mijn log helemaal doorleest merk je dat wel.

Voor de rest kocht ik altijd gewoon zelfstandig voeding bij als ik vond dat ik tekort kwam, en ook daarvan heb ik tevens geen boekhouding bijgehouden. Ik schat toen zo'n €7 per dag, dat was voornamelijk in het begin van mijn kuur, voor mijn rant.

Wat ik verder te eten krijg maakt mij wel veel uit, ik heb jaren geprobeerd te gainen op trash, en dat lukt niet, behalve als ik moddervet wil worden, maar dat is weer een andere discussie die ik niet ga voeren. Dit blijft een kuurlog, en het hele gebeuren blijft interessanter dan mijn moeder.

Wat eet je aan proteine als je van huis bent?

Havermout 50 cent voor 2000 kcal brah. Of muesli ietsje duurder dan havermout, maar tenminste wel te vreten.

Wat eet je aan proteine als je van huis bent?

Havermout 50 cent voor 2000 kcal brah. Of muesli ietsje duurder dan havermout, maar tenminste wel te vreten.

Havermout inderdaad: 50 cent voor 500 gram. eventueel in de blender fijn maken en door je shakes gooien.

Heb je een link naar die weightgainer? Daar lijkt mij ook wel suiker in te zitten: 1300 cals per shake!? Alleen uit gezonde koolhydraten?

Bij de gainer van XXL zit rijstpoeder en havermout en kom je bij lange na niet aan de 1300 cals. (40 gram rijstpoeder is 140 cals. )

Edit: volgens het label zitten er weinig suikers in. Maar nu snap ik wel hoe ze aan doe 1300 cals per shake komen. 1 shake is 330 gram poeder in 500ml water.

Laatst bewerkt:
41 cent hier :-)

Wtf eet je 400E? Wat een kut voedingsschema.

ik sta onder bewind in principe red ik het met 50 euro als ik zou willen dan kom ik aan al me eiwitten en de rest zonder shake's en weightgainer shit

Per maand komt die weightgainer wel op een aardig bedrag uit vind ik.2.45 euro per dag x 30 = 73.5 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven