Ongelofelijk als ik erover nadenk dat dit het einde van mijn kuur zou betekenen. Gelukkig heb ik nog wat IG te gaan, en houdt het hier dus nog niet op.
Vanmorgen 78kg+, ik weet het niet meer precies, dus ben ik ook blij dat het hier niet bij blijft. Tepels zijn weer puffy als voorheen, dus ik vermoed dat ik gewoon uitgedroogd as f**k was. Heel demotiverend, maar hooguit normaal dat het geen direct resultaat al van de nolva was, ook al had ik daar uiteraard wel op gehoopt. Acne is ook nog steeds erg dus ik vind me er eigenlijk gewoon shit uitzien vandaag. Maarja morgen is een nieuwe dag.
Overigens heb ik niet het gevoel dat ik nog veel ondervind van mijn test, dus het is nog moeilijk te onderscheiden welke acties nu gevolg zijn van de normale ik, of van de test. Toch kan ik je vertellen dat ik nog steeds een kort lontje hebt. Zoals reeds verteld zou ik vandaag gaan shoppen met mijn vriendin, omdat ze dat graag wou, maar door mijn recente transformatie kon ik ook wel wat kledij gebruiken. Ik herinnerde me dat de vorige keren dat we gingen shoppen altijd super waren, dus ik keek er uiteraard wel naar uit, maar niet voor lang.
Zo'n 2u lang heb ik niets aan dr gehad, en had ik het gevoel gewoon doelloos in het winkelcentrum rond te dwalen. Omdat we vroeg waren vertrokken, en zij niet gewend is van laat naar bed toe te gaan stond ze daar zowat tot de middag als een halve zombie, en ik had echt niks aan der. Het was ook best warm, dus ik was best wel aan het zweten, waardoor ze het nodig vond elke keer ik een pashokje betrad een opmerking te geven over de stank. Omdat ze daarnaast echt geen hulp was, en ze weer over onze situatie begon had ik het alweer gehad.
Ze flikt zo'n dingen altijd als ze weet dat ik niet weg kan, omdat ze weet dat ik anders gewoon naar huis toe zou gaan, logische keus vermits de andere keuze een winkel overhoop gooien is.
Daarnaast barst ze dan gewoon vaak in tranen uit door onze situatie, en omdat ik haar nog steeds graag zie ondanks alles doet dat mij ook pijn, maar dat neemt ze allemaal niet in beschouwing. Dan begint ze te smeken en te doen en gooit ze al mijn waarden en afspraken en alles waar we de laatste 2 jaar over hebben gepraat gewoon direct overboord omdat ze haar emoties niet de baas kon.
Nu ben ik zo weer door onze oude foto's aan het kijken, naar hoe gelukkig we samen waren, en hoe we oprecht lachten, naar een tijdstip waar we plots nooit meer iets openbaar met onze omgeving deelden, geen foto's meer namen. Toen wou ik dat niet, en nu begrijp ik pas waarom.
Als ik toen nog gelukkige foto's zou genomen hebben zou het immers bedrog geweest zijn.
Ik ben ten einde raad nu, en omdat ze me geen ruimte geeft heb ik ook geen tijd om erover na te denken. Finishen gaat niet, want ze zit in de examens, en zou direct in mijn huis inbreken, en ik zou er ook kapot van zijn.
Ik zal dus proberen de komende weken me op mijn eigen examens te focussen, nog wat gains proberen te maken, en als alles op hormonaal niveau weer stabiel is een beslissing maken, want ik durf eerlijk gezegd gewoon niet met zekerheid zeggen dat de keuzes die ik nu maak rationeel, en niet anabolisch gestimuleerd zijn

.
Om mijn frustratie uit te werken zal ik een beroep doen op masochisme en mezelf steken met een naald vol heerlijk goedje. Vlotte 1ml er weer in na het douchen, en het stroomde deze keer duidelijk veel makkelijker uit de naald en door mijn bil heen. Helaas weer wat olie & bloed mix die terugkwam, maar dat is zowat altijd met deze IG.
Ik hoop nu, in de 3de week toch wat lekkere gains te zien. Het is immers al eeuwen geleden dat ik nog wat deftig resultaat heb geboekt op deze kuur. Nu ik toch zo'n 8kg zwaarder ben is het vast een goed idee om de Kcal wat te uppen, dus daar zal ik me in het geheim ook wat mee bezig houden.
Stay tuned broeders.