XXL Nutrition

Test E 500mg HCG 1000IU

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Per maand komt die weightgainer wel op een aardig bedrag uit vind ik.2.45 euro per dag x 30 = 73.5 euro.
Die gainer is alleen voor de resterende 2 weken van mijn kuur uiteraard. Als ik off ben kan ik gewoon weer normaal gaan eten.

Puur economisch geeft iedereen hier wel gelijk, maar wees nou een keertje eerlijk. Wie eet er nu met plezier elke dag alleen havermout, kwark en eieren? Niet ik in elk geval, en gezond is het ook niet.
Als jullie jezelf graag volproppen met zaken waar je van moet kotsen omdat je het elke dag eet, fijn voor jullie, dat geldt niet voor mij en dat is ook de essentie van deze log niet.

Als je toch vloeibaar wilt doen en goedkoop - AH volle choco - 1 euro voor 900kcal - @Jwdoetookmee :D

Maar ben nog wel benieuwd naar je eetschema zeker voor onderweg zit ik ook vaak mee. 400gr proteine met een schepje whey en zonder die dingen is heel wat, zeker niet goedkoop nee.

Je bent ook goed stom als je al geld te kort hebt nog 400g protein naar binnen werkt.
Je bent nog stommer als je commentaar geeft op dingen die nergens zijn neergeschreven. Ik snap niet waarom iedereen nog steeds blijft hangen bij de zaken van zo'n 6 weken geleden. Was jij trouwens niet degene die zelf zei dat het genoeg was?
Dit is een kuurlog kerels, why the f**k blijven jullie maar doorzagen over wat eten kost. Jezus. Lees gewoon en hou je klep als je me niks bij te brengen hebt.

Maar om dan van die onzin te kopen en dingen te proberen terwijl je alleen whey nodig hebt en daarvan goedkoper zelfs hoger % isolate kunt krijgen... en nog zakken hebt liggen... dan mag je echt niet naar je moeder wijzen hoor. Als je in je eiwit kunt voorzien maakt het gelijk niet meer uit wat je verder nog van je ouders te eten krijgt. Scheelt een hoop. Toch?

Maar ik kan onderschatten hoe lang jij ermee doet. Noem eens een maandbedrag en wat jij daarin zelf bijdraagt?

Want ja, als je genoeg eiwit hebt maakt de rest niet uit.. Eten betaal ik zelf toch echt zo rond de 100/150 euro per maand voor afhankelijk van een bulk of cut. Wat zelfs nog hoger zal vallen indien ik ga kuren.

Kuren en je voeding onder invloed van je ouders lijkt me ook echt niet chill. Ik word al gek zonder roids als ze m'n eieren opeten en ik m'n ontbijt moet uitstellen. Als ik zou kuren met voeding van m'n ouders en ze cutten een groot deel van m'n schema zou ik al helemaal waus worden:o. Imo moet je voeding zelf in de hand hebben als je gaat kuren, scheelt je een hoop gedoe. Na je kuur wil je niet ineens 300kcal onder onderhoud zitten i.p.v. erboven omdat je ouders je schema aanpassen. Rip gainz.

Niet echt het gevoel dat je alles uit je kuur haatl, beetje zweverig trainen en eten. Rare dosis zetten..

Want ja, als je genoeg eiwit hebt maakt de rest niet uit..
Context. Ging om als je zo'n budget voor supps hebt kun je eiwit en zeker vele malen goedkoper kcal inname garanderen dus red je je wel wat de pot ook schaft.

Leek me dat daar verbetering mogelijk was, maar bijkbaar niet. Vind de keuzes persoonlijk onzin/zonde en redeneringen krom maar het is niet mijn geld/lijf dus..

Je bent nog stommer als je commentaar geeft op dingen die nergens zijn neergeschreven. Ik snap niet waarom iedereen nog steeds blijft hangen bij de zaken van zo'n 6 weken geleden. Was jij trouwens niet degene die zelf zei dat het genoeg was?
Dit is een kuurlog kerels, why the f**k blijven jullie maar doorzagen over wat eten kost. Jezus. Lees gewoon en hou je klep als je me niks bij te brengen hebt.
raaaage

Context. Ging om als je zo'n budget voor supps hebt kun je eiwit en zeker vele malen goedkoper kcal inname garanderen dus red je je wel wat de pot ook schaft.

Leek me dat daar verbetering mogelijk was, maar bijkbaar niet. Vind de keuzes persoonlijk onzin/zonde en redeneringen krom maar het is niet mijn geld/lijf dus..

raaaage

Aha op die manier, ben ik het ook zeker mee eens. En 5g per kg lichaamsgewicht aan eiwit is ook zwaar overkill. Met 3g per kg lichaamsgewicht en mooi wat opvullen met goede vetten kun je voordeliger aan je kcal komen. Je weet ook nooit hoeveel kcal de pot nou schaft. Vooral met kuren is dat erg belangrijk, na je kuur ook maar iets te veel of te weinig kcal en je komt flink in vet aan of valt flink in spier af.

Aha op die manier, ben ik het ook zeker mee eens. En 5g per kg lichaamsgewicht aan eiwit is ook zwaar overkill. Met 3g per kg lichaamsgewicht en mooi wat opvullen met goede vetten kun je voordeliger aan je kcal komen. Je weet ook nooit hoeveel kcal de pot nou schaft. Vooral met kuren is dat erg belangrijk, na je kuur ook maar iets te veel of te weinig kcal en je komt flink in vet aan of valt flink in spier af.
Hoeveel gram eiwitten consumeer jij natty?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven