Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Brugge
? Volgens mij is die inderdaad 41 cent
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
? ik sta onder bewind in principe red ik het met 50 euro als ik zou willen dan kom ik aan al me eiwitten en de rest zonder shake's en weightgainer shit
oats , kwark en eieren
Die gainer is alleen voor de resterende 2 weken van mijn kuur uiteraard. Als ik off ben kan ik gewoon weer normaal gaan eten.Per maand komt die weightgainer wel op een aardig bedrag uit vind ik.2.45 euro per dag x 30 = 73.5 euro.

Als je toch vloeibaar wilt doen en goedkoop - AH volle choco - 1 euro voor 900kcal - @Jwdoetookmee![]()

Je bent ook goed stom als je al geld te kort hebt nog 400g protein naar binnen werkt.Maar ben nog wel benieuwd naar je eetschema zeker voor onderweg zit ik ook vaak mee. 400gr proteine met een schepje whey en zonder die dingen is heel wat, zeker niet goedkoop nee.
Je bent nog stommer als je commentaar geeft op dingen die nergens zijn neergeschreven. Ik snap niet waarom iedereen nog steeds blijft hangen bij de zaken van zo'n 6 weken geleden. Was jij trouwens niet degene die zelf zei dat het genoeg was?Je bent ook goed stom als je al geld te kort hebt nog 400g protein naar binnen werkt.
Maar om dan van die onzin te kopen en dingen te proberen terwijl je alleen whey nodig hebt en daarvan goedkoper zelfs hoger % isolate kunt krijgen... en nog zakken hebt liggen... dan mag je echt niet naar je moeder wijzen hoor. Als je in je eiwit kunt voorzien maakt het gelijk niet meer uit wat je verder nog van je ouders te eten krijgt. Scheelt een hoop. Toch?
Maar ik kan onderschatten hoe lang jij ermee doet. Noem eens een maandbedrag en wat jij daarin zelf bijdraagt?
. Imo moet je voeding zelf in de hand hebben als je gaat kuren, scheelt je een hoop gedoe. Na je kuur wil je niet ineens 300kcal onder onderhoud zitten i.p.v. erboven omdat je ouders je schema aanpassen. Rip gainz.Ja je hebt gelijk. Die 8,5kg is er vast bijgetoverd.Niet echt het gevoel dat je alles uit je kuur haatl, beetje zweverig trainen en eten. Rare dosis zetten..
Context. Ging om als je zo'n budget voor supps hebt kun je eiwit en zeker vele malen goedkoper kcal inname garanderen dus red je je wel wat de pot ook schaft.Want ja, als je genoeg eiwit hebt maakt de rest niet uit..
raaaageJe bent nog stommer als je commentaar geeft op dingen die nergens zijn neergeschreven. Ik snap niet waarom iedereen nog steeds blijft hangen bij de zaken van zo'n 6 weken geleden. Was jij trouwens niet degene die zelf zei dat het genoeg was?
Dit is een kuurlog kerels, why the f**k blijven jullie maar doorzagen over wat eten kost. Jezus. Lees gewoon en hou je klep als je me niks bij te brengen hebt.
8.5kg van 0 massa is niet zo gek tbhJa je hebt gelijk. Die 8,5kg is er vast bijgetoverd.
Context. Ging om als je zo'n budget voor supps hebt kun je eiwit en zeker vele malen goedkoper kcal inname garanderen dus red je je wel wat de pot ook schaft.
Leek me dat daar verbetering mogelijk was, maar bijkbaar niet. Vind de keuzes persoonlijk onzin/zonde en redeneringen krom maar het is niet mijn geld/lijf dus..
raaaage
Hoeveel gram eiwitten consumeer jij natty?Aha op die manier, ben ik het ook zeker mee eens. En 5g per kg lichaamsgewicht aan eiwit is ook zwaar overkill. Met 3g per kg lichaamsgewicht en mooi wat opvullen met goede vetten kun je voordeliger aan je kcal komen. Je weet ook nooit hoeveel kcal de pot nou schaft. Vooral met kuren is dat erg belangrijk, na je kuur ook maar iets te veel of te weinig kcal en je komt flink in vet aan of valt flink in spier af.
Kijk even naar jezelf kerel. Mijn penis is dikker dan die armen van jou.