AndroidHealthClinic

Test E 500mg HCG 1000IU

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk gaat hij cruisen hierna want anders gaat hij een klap krijgen om u tegen te zeggen, lichamelijk en fysisch. 8.5 kilo gegaind, ja kan goed maar die gaan snel weg zijn. Ofwel gaat zijn gewicht steady blijven en zijn vet% stijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Onbegrijpelijk hoe JIJ andere mensen kan afkraken.
Terwijl 10weken geleden was je.
Height: 1m78
Mass: 70kg
BF: 10%

Komop man gedraag je gewoon...

Ik? Meneertje komt me hier even uitleggen hoe of wat terwijl hij 0 verstand heeft van kuren en mijn fysiek er nog steeds beter uitzag op 70kg dan de zijne. Allemaal fijn en je zal mij nooit commentaar zien geven, maar als je in zo'n positie iedereen gaat vertellen wat ze moeten doen dan moet je niks anders verwachten.

Je oogst wat je zaait.

Hopelijk gaat hij cruisen hierna want anders gaat hij een klap krijgen om u tegen te zeggen, lichamelijk en fysisch. 8.5 kilo gegaind, ja kan goed maar die gaan snel weg zijn. Ofwel gaat zijn gewicht steady blijven en zijn vet% stijgen.
Ik ga niet cruisen. Hoe en waarom kun je lezen in mijn log.

Op AAS is je eiwitsynthese vele malen hoger dan natty, waarom raakt iedereen dan de draad kwijt als ik mijn eiwitten daaraan afstel?
En natty is 3-4gr/kg al een goed idee. 400 is sowieso mooi. Wat is je schema daarvoor nou :$ of is het vooral bakjes kip?

Hij gaat OFF.

Ik ga niet cruisen. Hoe en waarom kun je lezen in mijn log.

En natty is 3-4gr/kg al een goed idee. 400 is sowieso mooi. Wat is je schema daarvoor nou :$ of is het vooral bakjes kip?
Er zijn genoeg onderzoeken te vinden (zoek in topic van Big Cat of vraag Cools/Gaalen) dat meer dan rond de 2 (2,2 volgens mij) g/kg en dan wel je lean body mass niet je gewicht.

Er zijn genoeg onderzoeken te vinden (zoek in topic van Big Cat of vraag Cools/Gaalen) dat meer dan rond de 2 (2,2 volgens mij) g/kg en dan wel je lean body mass niet je gewicht.
Voor gemeten protein synthese inderdaad maar het gaat om meer dan dat, van herstel tot immuunsysteem tot body composition. En de manier waarop het (m.n. nitrogen balance dacht ik) gemeten wordt is misschien niet voldoende.

Laatst nog wat studies gelinked die wel voordelen voor lbm gaven in zowel bulk als cut. Plus invloeden van anecdotes en gurus zoals Lyle Mcdonald en Alan Aragon zie ik toch reden om meer dan 3.4gr/kg lbm proberen aan te houden. Maar als dat niet kan zou ik ook wel zeggen je er geen zorgen over te maken zolang je op 2gr/kg komt.

Zie: [Link niet meer beschikbaar]
Ook een interessante: http://www.jissn.com/content/11/1/20

Te weinig studies helaas, maar er zijn dus redenen voor. Die bekende coaches adviseren ook nog meer proteine bij AAS gebruik. Galen zegt in dat topic daar geen reden toe te zien.

Laatst bewerkt:
Kuren is eiwitten omhoog gooien. Mogen ze nog 20 studies tegenaan gooien.

Kip (-pasta), tonijn (-rijst), pittabroodjes met cheddar en kippengehakt (lekker compact en goeie Kcals), melk, boterhammen, kippenbeleg, havermout, whey, is zowat het eerste waar ik opkom.

Ik? Meneertje komt me hier even uitleggen hoe of wat terwijl hij 0 verstand heeft van kuren en mijn fysiek er nog steeds beter uitzag op 70kg dan de zijne. Allemaal fijn en je zal mij nooit commentaar zien geven, maar als je in zo'n positie iedereen gaat vertellen wat ze moeten doen dan moet je niks anders verwachten.

Je oogst wat je zaait.
En jij weet hoe en wat ik verstand van kuren hebt?

3, 4 , 69. Nog geen enkel bewijs gezien. Als mensen 2 a 3 eten natty dan mag je kurend gewoon 4 a 6 eten. Dat is wat ik vind en wat ik ga doen, dus verdere discussie is uitermate nutteloos.

3, 4 , 69. Nog geen enkel bewijs gezien. Als mensen 2 a 3 eten natty dan mag je kurend gewoon 4 a 6 eten. Dat is wat ik vind en wat ik ga doen, dus verdere discussie is uitermate nutteloos.
Net zo zeer als dat er geen bewijs bestaat voor een hogere inname van eiwitten terwijl je AAS gebruikt.

Punt is dat bij een dieet met een bijzonder groot aandeel eiwitten, de hoeveelheden koolhydraten/vetten er doorgaans onder lijden, hetgeen wel een negatieve impact kan hebben op je gezondheid dan wel je fysieke prestaties.

Net zo zeer als dat er geen bewijs bestaat voor een hogere inname van eiwitten terwijl je AAS gebruikt.

Punt is dat bij een dieet met een bijzonder groot aandeel eiwitten, de hoeveelheden koolhydraten/vetten er doorgaans onder lijden, hetgeen wel een negatieve impact kan hebben op je gezondheid dan wel je fysieke prestaties.
Bij normale dieeten snap ik dat. Maar op 400g KH en 90g VE kan je toch niet van tekorten spreken?

Ik heb me altijd het lekkerst gevoelt bij low fat high carb, en voor de kuur heb ik gewoon mijn eiwitten opgeschroefd omdat me dat logisch leek. Als men 2g eiwitten per kg eet, en ervan uitgaat dat deze bijna maximaal benut worden, dan is het toch maar logisch om meer te eten tijdens een kuur? Want analoog kun je anders zeggen dat het geen enkel nut heeft om zo veel eiwitten te eten als je niet kuurt.

Bij normale dieeten snap ik dat. Maar op 400g KH en 90g VE kan je toch niet van tekorten spreken?
Dan niet nee, ik wist ook niet hoe de rest van je dieet eruitzag. Daarom drukte ik me ook voorzichtig uit door te zeggen dat de hoeveelheden koolhydraten/vetten er doorgaans onder lijden, want veel mensen wisselen deze macronutrienten dan in voor de eiwitten.

Ik heb me altijd het lekkerst gevoelt bij low fat high carb, en voor de kuur heb ik gewoon mijn eiwitten opgeschroefd omdat me dat logisch leek. Als men 2g eiwitten per kg eet, en ervan uitgaat dat deze bijna maximaal benut worden, dan is het toch maar logisch om meer te eten tijdens een kuur? Want analoog kun je anders zeggen dat het geen enkel nut heeft om zo veel eiwitten te eten als je niet kuurt.
Waarom is dat logisch?

Dan niet nee, ik wist ook niet hoe de rest van je dieet eruitzag. Daarom drukte ik me ook voorzichtig uit door te zeggen dat de hoeveelheden koolhydraten/vetten er doorgaans onder lijden, want veel mensen wisselen deze macronutrienten dan in voor de eiwitten.

Waarom is dat logisch?
Hmm... Hoe leg ik dat uit...

Stel hypothetisch:

A: U consumeert 2g eiwitten/kg waarvan u slechts 1g/kg kunt benutten.
B: U consumeert 2g eiwitten waarvan u dankzij het gebruik van AAS 2g/kg kunt benutten.

In dergelijke scenarios kan A dan gewoon 1g/kg gaan consumeren want de rest is nutteloos.

Ander mogelijk scenario:

A: U consumeert 2g/kg waarvan u 2g/kg kunt benutten.
B: U consumeert 4g/kg waarvan u dankzij het gebruik van AAS 4g/kg kunt gebruiken.

Stel nu dat ik iedereen hier volg, en van het 2e scenario uitga, dan geldt het volgende:

A: U consumeert 3g/kg waarvan u 2g/kg kunt benutten.
B: U consumeert 3g/kg waarvan u dankzij het gebruik van AAS 3g/kg kunt gebruiken en geen 4g/kg omdat u dit niet consumeert.

In welke situatie dan ook moet iedereen hier wel in 1 van beide situaties, kurend of niet kurend fout zijn, omdat de eiwitsynthese verhoogd wordt tijdens AAS-gebruik. Hopelijk kun je mijn denkwijze nu volgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven